onsdag 2. januar 2008

Onsdag:O)

Ja da var 2007 over og vi tar fatt på 2008. Håper å tror at dette året vil bli et fantastisk år på alle måter.
Her hjemme har jeg fått på plass bokskap men ikke hatt tid eller ork til å få på plass noen nynte saker. Så det får kommer til helgen. Jeg har klekket ut mange ideer som jeg skal gjøre nå disse månedene før våren kommer.




I går sprintet jeg ut bilder på transfer papir som skal bli en serie av forskjellige ting til veslehuset.
Har funnet et par bilder som jeg liker og dette skal bli en gjenganger på diverse ting. Putetrekk, servietter, poseholder, kjøkkenhåndklær osv.



I kveld skal jeg sette meg ned å titte i blader og bøker etter gode ideer og planer og før jeg vet ordet av det så kommer det nok noe kreativt ut av dette.
Jeg er litt inspirert av vår og vårfarger nå så jeg tror jeg må begynne å fylle på med slike farger både her hjemme og i veslehuset.

TUSEN TAKK FOR ALLE DE FLOTTE NYTTÅRS HILSENENE SOM JEG FIKK AV ALLE DERE.

Ønsker dere alle sammen en flott onsdag.

Masse klemmer fra Elin:O)

22 kommentarer:

Anonym sa...

Så søte nattbord! :-)
Jeg sitter her og krysser fingrene for at det ikke skal komme noe snø i år ;-) Vil bare ha vår, NÅ !! Gleder meg til å se prosjektene dine!

Marie sa...

Fleire koselege innlegg sidan eg var innom hos deg sist!

Vil ønskja deg eit GODT nytt år :)

Anna Lisa sa...

Heisann!! Vil bare ønske godt nytt år. Kjempe fint nattbord. Håper du har det bra. Klem

liven sa...

Hei. For et fint nattbord. Har to som er syrelutet og de skal males
eggehvite. Tror nok at de blir fine. de har helt greie beslag så det er bare maling som skal til.
Har en brunbeiset buffet som jeg lurer på og begynne å male i kveld!!
Gleder meg til å se dine prosjekter fremover:)

Verkstedet sa...

godt nytt år gode bloggvenn.
skal se om det kommer et innlegg i kveld, laget noe artig m bilder på jeg også. og tildaene er ferdig. men glemte jo å ta bilde av den ene jeg gav bort. får tat av min i kveldygerrig på alle de nu før pynten skal bort. blir nya det kjekt så nygerrig på ideene dine.
skal kose meg med nye bolig pluss nå. ha det fint så lenge. klem

Nette sa...

Søteste nattbordet ever!!!! Gleder meg til å se hva du har på gang av nye hobbyprosjekter ja!

Hulda sa...

Så flott det nattbordet ditt var, minner om noe mamma har hjemme. Jeg har vært på salg på Bohus i dag og kjøpt en flott antikkhvit kommode. Gleder meg til å få den på plass. Jeg har også flere ideer til butikken og til meg selv, så var det bare å få tid til å få det gjort da. :) Kos deg!

Lynetmor sa...

Hei, ønsker deg et godt nytt år :-)
Kjenner at jeg begynner å tenke på vår og vårfarger jeg også nå. Men Åsa blir et år på søndag så tenkte å ha jul fram til da. Men ikke lenger enn det he, he. Ønsker deg en fin onsdags kveld.

Linda sa...

Hei!Nydelige bilder hos deg.Fott rosekopp,tenker på vår og sommer når jeg ser den.Da kan tankene fly...Sol,blomster,godstolen ute,
hage og intriørblader...Oj, sann.
For gjøre som deg finne noen gode blader og bøker.Ha en fin kveld-
Godt Nyttår!Hilsen Linda :)

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Vilket fint nattbord! Hoppas ditt 2008 har börjat bra. Kram

ENGEL sa...

herlige nattbord!de var skikkelig fine!
gleder meg til å se videre hvilke prosjekt du har!
godt nyttår!

Anita sa...

Så spennende å få se!! Jeg har ikke skjønt det der med transfer papir, men det kommer vel:o) Har også masse prosjekter, både til hjemmebruk og bestillinger, så når jeg kommer hjem blir det myyye sying!!
Ha en fin kveld!
Klem Anita

Whoopsi Daisy sa...

Så koselige nattbord.
Det er deilig og å kunne starte med ny frisk og finne våren både inne og ute.
Kos deg med prosjektet ditt.

Grip dagen sa...

Nå har jeg sittet og lekt meg med et bilde-program som husbonden fant til meg.
Tiden flyt når jeg holder på med slikt. Der er veldig moro.
Nå MÅ jeg se å få sydd ferdig disse hønene slik at jeg kan komme igang med Veslehuset igjen!

Stilig, ny heading... Det lyser i stille grender... tra la la la laaa la la...
Ha en god kveld videre!
Hilsen kollegaen!

Emmeline sa...

Jaja, hvis du vil være Helan så kan jeg være Halvan---eller omvendt. Kan ikke navnene på de to egentlig. Jeg kan være Mummimamma og du kan være My;)

Koselig innlegg du har her og fin heading også. Jeg skulle prøve meg på en vårlook i dag, det ble ikke fint i det hele tatt---tror jeg må finne en mer fargerik heading, men din var utrolig fin.
Nydelig nattbort og nydelig blomsterbilde. Er spent på alle dine spennende prosjekter, blir gøy å se.
Det fløteprosjektet ditt høres knallusunt ut, så det var vel like godt at du kuttet det ut.
Ha en fin kveld Elin, vi kan ikke legge inn 60 kommentarer alle steder daglig heller---da må iallefall jeg slutte enten i jobb eller i ekteskapet, hehehehe!

chevostar sa...

Høres utrolig spennende ut med nye prosjekter da! Jeg har noen på gang jeg og! Har bare tenkt i dag, så får jeg om jeg kommer i gang i morgen! Måtte gjøre noe jobb greier i dag ....
Ha en flott torsdag elin!

My little footprints sa...

Det er godt å føle seg inspirert og ha et ønske om å begynne på nye proskjekter! Du kommer sikkert til å trylle frem noe veldig fint!
Ønsker deg alt godt for det nye året 2008!
Klem fra Beth

Anonym sa...

Håper du nå er frisk, og klar til å ta fatt på vårens fornemmelser;)
Tros det blir et spennende for oss alle, og gleder meg til masse inspirasjon og glede her på bloggen din;)
Ha en super duper dag!

Lena sa...

Hørtes kjempespennende ut med nye prosjekter! Gleder meg til å se mere av de:) Ha en flottdag!

ChatrinesLiving sa...

Håper formen din blir bedre, og du kan få alle ideene dine i sving her! Bilde med blomsten var flott, så det skal bli gøy å se hva det blir av det! Her blir det "svingom" i huset, med en ødelagt oppvaskmaskin, og varmekabler på badet som plutselig har sluttet å virke... Alt annet enn hva jeg helst vil holde på med... grrr! Tenker jeg setter meg ned å strikker og "glemmer" det hele...:)
Bortsett fra det har jeg jul enda da, men i løpet av helgen skal den vel vekk, og andre farger enn rødt komme inn i huset igjen:)
Ha en super dag!
Klem:)

Aina sa...

Spennende med nye prosjekter, må følge med her ja:)
Nattbordet var snuppesøtt!
Jeg har så lyst til å rydde ut julen, og slippe våren til på forskudd, men føler jeg må vente litt til, få unna besøk først.
Du får ha en kreativ torsdag.
Klem!

Laila sa...

Så koselige nattbord!
Gleder meg til å titte innom i året som kommer. Vil ønske deg alt det beste for 2008, måtte det bli dit beste år hittil...