lørdag 26. januar 2008

Lørdag:O)



Dette kom i posten her om dagen.... Molly, DU ER GAL!!!

Så flotte ting....her har hun nok funnet rette ting til rett person.
Føler meg kjempeheldig, og ikke minst kjempeheldig som har kontakt med en damen som gir og gir av seg selv mer enn noen annen.
Egentlig er dere mange som gjør det men i dag er det Molly som skal få all rosen.
Og for dere som leser bytte ut navnet hennes med deres eget.:O)

En fantastisk dame, stå på vilje, har fått til det som mange bare drømmer om og oppi alt dette har tid til oss andre bloggere samtidig som hun skal fungere som mamma og kone.
TAKK MIN VENN:o)




I går var vi på en fest med jobben til mannen.
Før festen så måtte det ordnes med omplassering av prinsessa, finne sjåfør slik at prinsessa kunne komme til og fra elevkveld, som forøvrig var superviktig.
Trodde nesten hun skulle dø sa jeg foreslo at hun kunne skippe denne siden vi skulle bort.
Dere skulle sett blikket og hørt hylet!!!

Når dette var fikset så var det klærne som skulle fikses.
I farten fant vi ut at prinsessa skulle få en matchende veske
( sy mamma sy)
Så mammaen satte igang i god tid tidligere i uken å sydde en rosa og svart veske....hva skjer jo pappaen og prinsessa er på shopping og kjøper røde og svarte klær....så i går var det bare å hive seg rundt igjen å sy en veske som var rød og svart.
Med dødningshode!
Jeg måtte jo også ha en så 18.15 sydde jeg på den siste hanken og 18.30 kom hun som skulle kjøre oss. I mellom disse to tidspunktene skulle jeg dusje og kle meg.



Etter champanje, hvitvin, rødvin og øl ja, da er dagen min litt slik her.
Føler meg litt mørbanket(dansing), hås(synging), tømmermenn og teddyfor på tennene.




Nå holder jeg denne stillingen....enn så lenge for i dag er det den store "plassere alle barna hos elin dagen"
Så snart (litt for snart) kommer prinsessa hjem, så alle søskenbarna litt etter litt.
Får håpe en dusj, tannpuss og 6-8 brødskiver med leverpostei gjør susen.

Ha en bra dag alle sammen.

Masse klemmer fra Elin( Eg lokte ikkje någe godt!)

18 kommentarer:

liven sa...

Hehehe.....du er vittig!!!
Misunner deg ikke i dag nei.....Gøy når det står på men ikke dagen derpå:)
I dag blir det nok en sånn spise,hvile,spise igjen dag for deg!
Du får nå alikevel ha en så god dag som mulig og kose deg med tantebarna. Jeg er forresten blitt bestemor denne uken jeg så :o)

elisabeth sa...

HAHAHAHAHAHAH...JEG LER HØØØØØØØØYT, her jeg sitter:))
Du er nå bare så morsom... Likte illustrasjonsbildene din av formen!!!!
Og hvilken fart på syingen...puh;)
Men jeg tror jo at en helg hos deg hadde vært ren vitamininnsprøytning, men jeg kommer ikke denne helgen...hahaha, det skal du få slippe:)

Og så TUSEN TAKK, for flotte ord!!!!
Tror jeg må skrive de ut, forstørre de opp, og henge de på et godt synlig sted, i tilfelle noen skulle så mye som ytre et negativt ord;)
Kjenner selvtillitten formelig vokser her jeg sitter:)
tror jeg må ut å trekke litt "frisk luft";)
PS! Måtte alle barna være snill med Elin idag:)

Verkstedet sa...

måtte jo le av dukken som illustrasjon på elin!!!! men stakkers, ikke kjekt, og ihvertfallikke med innrykket du sanrt venter. god bedring og håper helgen blir fin igjen sanrt for deg.
heldig med gavene!
klem fra Karoline

Laila sa...

Hahaha, morsom illustrasjon på en ikke så morsom form... Håper alle tantungene er snille med deg. Og nå minte du meg på at jeg må i Posten i dag, fikk hentemelding på pakke fra søte, snille Molly jeg også. Jeg er kjempespent.
Jeg er forresten himla imponert over veskesyingstempoet ditt. Regner med Prinsessa er fornøyd nå, med to vekser å velge mellom.

Hilsen meg som nettopp hatt et langt og litt for varmt bad, så jeg er døsig i tillegg til å "lokte" godt ;-)

Anonym sa...

Ja Molly er helt utrolig! Tenk at hun plukket ut ting som passer perfekt til hver og en av oss, det må jo ha tatt evigheter!! Hun er altfor snill!!

Hihi ler meg ihjel av bildene dine!!! Først tittet jeg på bildene uten å lese teksten ... hva gjør den dukken over bøtta?! ;-) og nåår jeg leste teksten knakk jeg helt sammen her jeg sitter !

Lykketil med å finne igjen formen før invasjonen kommer :-)

Klem Monica

Nette sa...

Hahahahahahahahh....artigste måten å illustrere formen din på ...hehe!
Men stakkars deg da, håper den er på plass igjen snart da:)

MODERN COUNTRY sa...

Haha, ler meg skakk...Artige illustrasjoner :))
Teddyfor på tenna ja, den har jeg ikke hørt før, eh...Men det var gøy eller? Så det var verdt fyllesjuken i dag mener jeg? Jeg fikk skikkelig svingt meg i Jula jeg, om jeg ville eller ikke..har jo bare yngre søstre og det var ikke snakk om at jeg skulle sitte og bare prate nei..Og full sminke, stæsja fra topp til tå og styla hår. hihi..ble litt påvirka for nå har jeg kjøpt gloss for leppene.

Koselig med gaver, det fortjener du! Du som styrer og ordner og sprer så mye positivt.
Jeg har også vært heldig i dag Elin.
Jeg har funnet skapet mitt!! ÅÅåå så glad jeg er, jeg svever!!! Men du vil ikke tro, jeg fant 2 skap, ja du hørte riktig, jeg kjøpte 2! De var så billige og jeg trengte et til mitt kreative rom, så da ble det ett til. Fikk tatt flere bilder og skal vise dem i morgen. Så spennende!
Ja, man blir jo som et lite barn igjen, haha..Du skjønner vel hva jeg mener? Sånn danse rundt og hyle høyt :))

Nei, nå får jeg gå og passe på maten. Har grilla kylling i ovnen og etterpå er det rett på vinen for å feire..(du ble ikke sjuk nå?)

Ha en trivelig kveld med alle rundt deg! Klemmer

Lovise sa...

Å du er ei herlig jente, Elin. Du har jammen illustrert godt med den dukka over bøtta....kan kjenne formen, he he.
Og så passe unger etterpå....du er tøff må jeg si!
Klem.

Miss.T sa...

Eg ler meg ihjel... fining !!!
go bedring.. formen e rusten her og itte KENT konsert i går.. og efterspill til tidlig på quisten : /

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Fy flate Duracellen min , du er ikke sann du!! HAHAHAHAHAH....a(Livredd får å skrive hahahahaha feil nå jeg , tjihi)
Det er den beste illustrasjonen jeg har sett :))
Om det er noen trøst har jeg hatt samme sagen selv i dag , uffameg !
.....sier ikke mere!

Hvem andre enn bunnyen kan fikse alt på strak arm slik som deg altså!!

Og flotte gaver fra Molly , helt deg!

Marte sa...

Haha haha. Du er litt sånn i dag ja;) Det er ikke så greit når hjelmen kjennes litt for trang;)
Hold ut, bedre i morgen:)

Så nydelige ting du har fått fra mollysheaven!!
Jeg har også vært heldig;)

Ha en strålende helg videre!!

Klem fra marte

Zizzi Molde sa...

Ha ha ha! Herlig form du er i, lissom litt sluk som meg, bare at jeg kan ikke skylde på tømmermenn. Vittig kar han tildaen din, hva heter han?? Ønsker deg en fortsatt fin kveld, og håper leveropsteien gjorde susen. ( Jeg elsker grovbrød med leverpostei dagen derpå, det er uunværlig for meg! Sykt?!?!?!? )

klem fra meg!

A Seaside House sa...

Heisann!! Lager en link til den fine, og ikke minst morsomme bloggen din jeg, håper det er greit..Får håpe formen din har bedret seg da:) Ha en god helg!

Emmeline sa...

Din galne Prinsesse---hahahaha. Heldigvis slipper vi å lukte oss gjennom bloggen din hehehehe!!!
Jeg har ledd godt av din hårløse illustrasjonsvenninne. Skjønner godt hvordan du har der, sånn hadde jeg det forrige lørdag og det lot jeg bare gli forbi i stillhet med en heklenål i hånden. Du er så utrolig vittig. I skrivende stund er vel resten av festen gått hjem og du er i loppekassen... Det er imponerende hva du rekker over like før en fest iallefall, med hanker på vesker og jeg vet ikke hva.
Ja det lappeprosjektet var virkelig i full fart. Jeg rev bare opp remser av tøy som jeg sydde sammen, hehehe. Ikke noen mal her i gården--ikke saks engang. Men jeg tror jeg skal satse på litt bedre utstyr neste gang. Det er jo dumt å bare rive opp flotte stoffer og sy noe man ikke blir fornøyd med;)
Flotte ting du har fått hos Molly også; hun har funnet de skjønneste tingene og jeg må jo bare le, for jeg fikk sysett og en liten sminkeveske slik at jeg skulle be Bysstrylledamen om påfyll hehehe.
Har ellers vært på teater med min lille niese på 3 år i dagm hun fikk omtrent hjerteinfarkt av ulven i eventyret og tårene rant uten at hun sa en lyd.... hehehe!!! Tilslutt var det et troll som ekspoderte og alt endte godt, men lillemor må nok til psykolog for etterbehandling for hun var jo helt i sjokk og måtte bak scenen for å lete etter restene av trollet. Da de ikke lå der var hun jammen ikke sikker på hvor det var blitt av, så etter sånn cirka 90 runder med at JO DET SPRAKK, JODA DET GJORDE NOK DET... klarte vi å lirke oss ut i bilen. På plass hos mine foreldre var barnet fremdeles i sjokk, og i to timer snakket hun på inn og utpust mens tårene trillet, og jeg fikk selvfølgelig kjeft fordi jeg hadde vært på skrekk og gru teater med dukken. Mine barn tåler det meste så vi har jo ledd litt av lillemor sitt gigasjokk vi da...hehehe!
Nok tull fra meg, du må ha fortsatt god helg Elin:)

Trude sa...

Hi hi, må le godt av deg du frøken.Så det er slik dagen din har vært (",)...hadde en lik dag forrige uke jeg...hver sin gang. Full fres som vanlig hos deg, kjenner faktisk at jeg er litt stolt over deg,sier igjen;tenk på alt det du har gjort det siste året!Skikkelig imponert over alt du lager. Her er et nytt putetrekk snart ferdig, Hello Kitty denne gangen, og frk J ble kjeeeempeglad da hun så hva mor holdt på med. Nå må jeg prøve ut noen slike broderier på noen av klærne hennes også. Stadig noe nytt (",) Nyt søndagen og håper at du er i full gang igjen.

Aina sa...

Vi er mange som har vært heldige i dag, jeg fikk også.pakke fra Molly..søsteren til krukken din-Frk.Sukker;0)
Utrolig flott gjort, men jeg skjønner ikke hvordan hun har råd til slikt...lottomillionærer er jo ikke som andre millionærer *lurer og funderer* hihi

Og så utrolig artig innlegget ditt var med de illustrasjonene, du er oppfinnsom.
(og utholdende, veske nr.2!)

Ha en fin helg videre da, forhåpentligvis i bedre form;0)

Klem!

Lene sa...

Hahaha... Og det hele så inderlig godt illustrert av frøken hår- og nesten klesløse Tilda ;)) Av og til er det bare sånn, hihi ;)

Du, den rosa drømmen lille Maison har fiska deg er bare rå. Jeg lo godt da jeg så den på bloggen hennes. Søren meg misunnelig - til og med med logo på siden :))

Ha en superfin søndag :))

Line sa...

Hehehe...utrolig festlig skrevet!! men jeg skjønner at formen var heller laber...uff, kjenner godt til den der ja.. tjihi (¨,)
Håper du har overlevd det siste døgnet
Ha en superduper søndag!