tirsdag 29. januar 2008

Når jeg vil ha noe...



...lager jeg det som regel selv!
Jeg har en bok der jeg skriver ned alt jeg kommer over av gode ideer og klipper eller printer ut fine bilder fra nettet.
Kanskje derfor noen av mine interiørblader plutselig mangler et bilde på en eller annen side.
Denne posen har blitt et resultat av dette. Jeg har lage mange så nå er jeg lei. he he
Disse er til salgs. Fin til å oppbevare smykker eller andre småting som må tas ekstra vare på.




Men nå vil jeg har inn våren i heimen, derfor har jeg sydd slike puter. To av disse avlange og 4 av slike 45x45. Tror dette Blir både fint og komfortabelt. Alle inner putene er i dun.

Stoffet er en gammel damask duk! Å de var mye tykkere i stoffet før i tiden:O)



I dag fikk jeg noen ting jeg har bestilt sammen med Marit i Posten. Stoffet er bare et av mange som er bestilt men som vanlig er Panduro utsolgt for det meste. Det er ganske rart egentlig for vi var veldig tidlige første dagen etter vårkatalogen hadde kommet ut.

Men men den som venter på noe godt venter.....leeeeeeeenge.
Er ganske utålmodig.




I kveld holder jeg på med noen slike "Ægte sæbe" poser. Får se hvor mange det blir men toppen 5 av disse tenker jeg. Jeg klarere ikke å lage så mange like ting- da kjeder jeg meg. Må finne på noe nytt hele tiden.
Det må mildt sagt være kreativitetens forbannelse.

Ønsker alle en fin dag i morgen.

Masse klemmer fra Elin:O)

27 kommentarer:

Lynetmor sa...

Hei, så mye fint du har laget :-) Kan du sende litt kreativitet hit eller tid he, he. Ønsker deg en fin morgen dag :-)

Verkstedet sa...

kjempefine, elin!!!!! fint bilde og tekst. du er så kreativ atte!
gøy at du får det sånn til!!!
jeg hekler og strikker litt og " designer" smykker...og han utfører...! noen nye plater med tekst i dag. men ikke pusset helt ferdig og tatt bilde enda. kommer...;)
ha fin kveld, jeg har fri i morgen- noe som er nyyydelig!!!
klem fra Karoline

Vanilladreams and humblebees sa...

Hej! Tusen tack för din rara hälsning! Självklart får du länka! Jag blir jätte glad!

Vilka härliga grejer du syr!! Älskar Tilda! Kaninen är underbar... så otroligt go...

Kramar från Jenny!!!
--<-@

Verkstedet sa...

hi, hi, tenkete nesten at du lurte på det...;)
..jepp, det gjorde det, og det kostet 110 kroner for alt på mester grønn. ikke dårlig såør du meg!
kjøpte også noen i bare løkpotten til 30 pr. stykk som jeg planter i egne krukker jeg har.

Emmeline sa...

Kreativitetens forbannelse...hehehe...
Nå har jeg aldri hørt på maken. Du kan nok ikke skryte på deg at kreativiteten din har problemer iallefall. Det er utrolig hva du finner på å lage rett og slett. Alltid noe nytt og alltid noe fint:)
I dag har dine gode gamle Tildaer vært på sommerfest her hos meg. Jeg er egentlig ikke så glad i å lage innlegg i tussmørke for å si det sånn, men det får duge....
Gleder meg til det blir litt lysere tider sånn at det ikke er mørkt når jeg går hjemmefra og mørkt igjen når jeg kommer hjem igjen fra jobb!
Fine vårlige puter og gøyale sæbe poser. Hvem har sepen i en pose forresten?? Det varer vel ikke så lenge??? Ha en fin kveld Elin:)

Emmeline sa...

Du har visst vært inne hos meg mens jeg var her hos deg:)
Tutta en sumobryter???
Du har bare sydd for mange tynnisser Elin. Du må slutte å sy de tynne Tildaene, det er ikke godt for deg! Tror du bør avreagere med å sy noen sånne griser som Anettenett syr;) Tutta er jo knalltynn i forhold til de grisene iallefall!

Anonym sa...

Så mye fint du lager, må si du er flink og kreativ...! Og effektiv ikke minst, skulle hatt litt av tempoet ditt jeg ;) Ha en fortsatt fin kveld! Synnøve :)

Aalerud Stall sa...

Måtte bare skrive en liten hilsen før jeg legger meg. Føler så inderlig med jentene i stallen, som har mistet en hest! Fikk helt vondt i magen da jeg leste det du skrev. Hils dem så mye fra meg og så får dere alle ha en god natt!

Klem fra Britt :-)

P.S Regner med at du er fra Hamarområdet? Men som du sier, kjærligheten kan føre en hvor som helst...

Aina sa...

Jeg kan lage mye av en ting, men må holde på med flere prosjekt samtidig hvis ikke går jeg lei hehe..
Derfor går det veldig sent med strikking av teppe, men har lagd 4.5 tøfler-par;0)
Ha en koselig dag i morgen du også!

MiaMaria sa...

Jag ser att du varit kreativ vid symaskinen....jättefina påsar och kuddar.

HA´det så gott!
Miamaria

Donnas Verden sa...

hei hei

For en kreativ uke du har hatt! Du har jo laget såå masse.

Må nesten skjerpe meg litt jeg også, MEN har endelig fått sydd ferdig alle stuegardinene. (Vi flyttet inn 1.oktober, så det er vel kanskje ikke så mye å skryte av, hehe)

Ha en fin dag

Linda sa...

Flotte ting du har sydd.Jeg lurer..
i den posen hvor det står ækte såpe
så burde vel du som er slik en kreativ dame putte såpe du har laget selv?Det er utrolig morro,kan anbefales.Ha en fin dag!
Hilsen Linda :))

Hulda sa...

Kjempefine ting du har sydd. Stilig at du har skrevet tekstene på en så gammeldags måte. Jeg holder på med brodering av noen monogram nå.

Merete sa...

Knallgod ide å lage såå fine posar til å oppbevare skattane våre i!! Du blir visst aldri tom for idear du, Elin..og det er jo sjølvsagt supert for det er jaggu mykje inspirasjon å hente her hos deg ;o) putene såg herlege ut..elskar dunputer, syns alt anna blir for klumpete og ubehagleg.

My little footprints sa...

Gubba noa, her nytter det ikke å ligge med litt feber og kaste bort noen dager på å være syk! For så mye jeg har gått glipp av da! Det er godt at innleggene er lagret og at jeg bare kan scrolle meg nedover og bare kose meg ;) Så mye nytt og fint du har laget Elin! Nå får jeg jammen meg ta meg en liten tur inn i butikken din å kikke ;) Liker så mye av det du lager, og det passer så fint inn i sånn stil jeg ønsker å ha ;)

I kveld skal jeg ta meg en liten tur på home party, det gleder jeg meg til. De selger servicer og smykker og litt forskjellig, skal bli spennende, jeg drar nok ikke derfra tomhendt ;)
Ønsker deg en fortsatt fin onsdagskveld!
klemmer fra Beth

Anonym sa...

Så lekre puter Elin!!

MODERN COUNTRY sa...

Igjen flotte ting du har laget Elin! Likte den avlange puta di så godt, den så så god og myk ut å ligge på. Sikkert deilig etter en slik helg du hadde sist,haha..neida, bare tuller..;) hihi..
Her sitter jeg og bare broderer, enda ja..noen hjerter igjen. La meg se, 7? Så er det på med de andre prosjektene. Håper jeg rekker alt jeg vil gjøre innen halvannen uke..klokka tikker!
Nå er jeg snart ferdig med studiet og, skal bli sååååå deilig!

Ha en koselig kveld vennen!

Anna Lisa sa...

Så masse fint du lager.Du er så flink. Og fine bilder på forrige innlegg også. Ha en fin kveld. Klem

Nette sa...

Søte poser du har laga da, artig med sånn gammeldags skrift:)

n o r d i n g å r d e n sa...

Så makalöst mycket vackert du tillverkar!!! Jag har varit in i Veslehuset och kikat! : ) Mari.

Marie sa...

Så flink du er :)

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Du er jammen heftig kjapp med den symaskinen dn du min venn!!
Jammen så masse flott du hadde sydd da :)) Flinke jenta !!

Herregud , tror du jeg har angst her....snart skal jeg sette meg på balja til Danmark , så melder de ekstrem vær, æsj! Dette kan vi ikke ha noe av altså!!

klem

Tiril sa...

kjempe fine ting du lager,jammen er du kreativ. syns det går unna i en fei hos deg.Har vært på utpakking hos Lexington (høsten) var masse fint, Så der ikke så masse tid igjen når jeg kommer hjem så sent. kjenner jeg er klar for "loppekassen"
Ha en god natt.

Anonym sa...

Hei Elin ! Jeg legger til siden bøkene "Tildas Jul" og "Sommer i Tildas hage" til deg - Emmeline var først og tinget på "Tildas påske", men de to andre er dine. Mailen min skal virke, så prøv bare igjen du eller legge en ny mld i bloggen min. Jeg kan jo forsøke å maile deg ......

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Älskar Tilda pyssel!!

Fin blogg, inspererande!!

Lemi sa...

så mye fint du produsere førr tia, som alltid egentlig..
:o)

Unknown sa...

Oh så mycket fint och vackert du har sytt! =) du är så duktig...Ha en skön helg...kramisar Malin