tirsdag 8. januar 2008

Jeg er overveldet...

...over alle kommentarene som jeg fikk i det siste innlegget. Blir både rørt og stolt over å kjenne så mange flotte bloggere som dere er. TUSEN TAKK alle sammen.

Nå om dagen er det bånn gass, akkurat slik jeg liker å ha det. Foruten å sy masse så popper det stadig opp nye ideer i hodet mitt.
Det hjelper ikke å ha kreative møter med denne dama kl. 09 om morgenen. Sammen så nærmest detter ideene inn i hodene våres.



Akkurat i disse dagene så er det noen kaniner i litt vårlige klær og denne veska som blir sydd. I påvente av lin og diverse andre stoffer som er sendt etter så lager jeg andre ting til veslehuset.
Jeg skal også til på en bestilling av 4 putetrekk i Dear Agnes.

Veska som er på bildet er i brun fløyel, foret med hvitt stoff med roser, blomder, strykemerke av roser og enda noen blomder. Nå mangler kun hankene på veska og en spenne i "bling-bling" på det ene hanken.



Fikk en hyggelig melding fra denne interiørbutikken Vi har blitt forespurt om vi vil stille ut varene våre på butikken deres 29.02.
Da skal de ha et opplegg med forskjellige som lager saker og ting og vi på veslehuset skal være en av dem. Skal fortelle mer om dettte senere når jeg vet mer detaljer.

Nå skal jeg rydde opp litt etter besøk i hele dag, middag og to jenter som har startet stutteri på stuegulvet. Ikke at det er nødvendig for akkurat nå befinner det seg 22 hester og 10 føll ser der med stall og det hele. Etterpå skal jeg sette meg med symaskinen og sy ferdig denne veska.

Ønsker dere alle en flott kveld.

Masse klemer fra Elin:O)

27 kommentarer:

Verkstedet sa...

herlig veske elin!!!! dikter du opskriftene eller har du oppskrifter, men så bruker du andre stoffer ol. utrolig spennede med den butikken. kanskje kan du leve av dette en dag???? men da ¨må man vel selve sinnsykt mye, men det er vel kanskje ikke umulig? hell og lykke på din veg.
utrolig så mange gjester du har....skriver du med så mange?? så gøy!!!! klem fra karoline

Emmeline sa...

Kjempefin veske med lekre detaljer Elin, syns du har blitt utrolig flink på kort tid bak symaskinen,

Ikke minst spennende nyheter om at dere skal bli presentert i den koselige butikken. Jeg har veldig lyst til å besøke den, men hver gang vi er i Vikeså/Ålgård området så handler det nesten alltid om å komme seg kjappest mulig til hytten eller kjappest mulig til fergen.... Hmm, vi får se om jeg får det til likevel?

Regner likevel med at du kommer til å fortelle masse på bloggen så jeg får jo med meg en liten dose da iallefall:)
Ser at du er nominert av Anettenett både til Award og ikke minst til å svare på en hel haug med artige spørsmål med et ord...gleder meg til svarene, du har hatt så revolusjonerende svar tidligere så det blir spennende!

Tingeltangel sa...

Åh så söt väska. Vilka goda idéer du har och vilken kreativitet du visar. Det är så härligt att få ta del av.

Mrs.J sa...

For en søt veske!Du er så herlig kreativ at jeg klør i fingrene etter å sette i gang. Desverre er jeg ikke særlig flink til håndarbeid.. MEn øvelse gjør mester :))

Lynetmor sa...

Hei, så kjempe fin veske du har laget :-) Likte den godt. Ha en fin tirsdags kveld.

Marte sa...

Vesken er kjempeflott! Nydelig motiv!!

Jeg skulle gjerne vært flue på veggen på deres kreative morgenmøter;)

Lykke til:)

Klem fra marte

liven sa...

Kjempefin veske:) Nydelige ting dere lager da!!

Bestefars Verksted. sa...

Det må man si,de farvene du har valgt på den vesken,var nydelige sammen !! Du er en reser på maskinen ! Og at du fikk masse respons på Dear Agnes kolleksjonen din,er jo ikke det minste rart !! Kjempefin ide,tenker du syr i søvne snart...og maskinen syr av seg selv...!! Den går nok varm,tenker jeg !! Kos deg videre,gleder meg til du viser mer,litt nysgjerrig,ja det er jeg,hihi... :)

Helene sa...

Koselige ting du lager nå for tiden. Er innom Veslehuset flere ganger om dagen for å se hvilke nye prosjekter du og Marit har kokt ihop på morgenmøtene deres.
Gleder meg til å se resultatene.

Tone sa...

Så nydelig veske, nå er du virkelig i siget. Synes det er helt utrolig at du har blitt så flink til å sy på så kort tid. Da er det jo kanskje håp for flere med symaskinvegring ;-) Gleder meg til å følge med videre, for vi får vel se? Ha det så bra, klem :-)

Sublim design och Blossom kitchen sa...

Väskan är ju så söt!Så duktig du är på att sy.
Så spännande att få se allt i butiken, också.
Ha, det så bra!
/S

organic-lizzi sa...

Så deilig veske:-))
Ingen overraskelse at du får mye positiv respons!!
Ta det til deg,og sett igang..
Natti-natt & klem fra Randi

chevostar sa...

Flott veske du lager da! Blir spennende å følge med videre i prosjektet deres !

Tonje sa...

hvor finner du tid til alt? Du jobber og kreerer snart døgnet rundt=)
Så morsomt at dere skal få stille ut deres produkter da,det kommer til å bli en brak sukses

Nette sa...

Lekker veske du lager ja! Du er virrkelig i gang nå, så gøy at dere fikk den forespørselen, det er bare å kjøre på!

Aina sa...

Gratulerer med overveldende respons på forrige innlegg, slikt må jo være knallgøy:0)
Og Dear Agnes-kolleksjon høres kjempespennende ut, bildet er jo nydelig, skal følge med jeg.
Lykke til!

Hah..nå vet jeg hva jeg fikk lyst til å gjøre med den brune fløyelen jeg kjøpte på impuls før jul..
(hermegås hihi)
Du er så kreativ og inspirerende at det er en fryd å se og lese, fortsett slik:0)
Ha en fin produktiv onsdag!

Mita`s hjørne sa...

Kjempeflott veske...
Morro med den interiørbutikken da, skal se dere må sy døgnet rundt snart... du får få en kaffeavtale snarest...
Blir spennende å se hva dere tryller fram, her går det litt tregt for tiden, fingrene begynner å bli brukanes og feberen er forsvunnet...heldigvis...

Ha en koselig dag...

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Så mye spennende som skjer i ditt liv om dagen!! Fink er du , virkelig!!:)

Det er en liten hilsen til deg hos meg !;)

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Ps, glemte jo å si , veska var så flott!

Lena sa...

Kjempefin veske! Er så flott med ting som ikke er masseprodusert:-)

My little footprints sa...

For noen nydelige produkter du har laget nå. Jammen skal jeg si at denne jenta er kreativ! Og selv kl. 9 om morgenen? Er ikke kreativ før langt ut på dagen jeg, hjernen våkner ikke før *ler*
Morsomt å høre at det er aktivitet i salget på dear Agnes og at du skal stille ut! Gleder meg å høre videre!
klem fra Beth

Merete sa...

Nydeleg veske, Elin!! Du er kreativ til tusen :o) Nå gler eg meg verkeleg til å følge vidare med på ting og tang som du og Marit lagar til veslehuset framover!! Kjekt med interiørbutikk som vil ha tinga dåke har laga til utstilling..skal sjå salget går rett til værs etter det ;o) Ha ein fin kveld!!

Marie sa...

Vilken jättesöt väska! Du verkar ha massor av idéer och vara full av kreativitet.

Kram Marie

Anonym sa...

Oj så fantastisk å bruke et så unikt bildet! Liker ideen og tingene du har laget så godt! Du er jo så flink, og ikke minst kreativ! Smitter over!! Vil bare bli kvitt denne ufordragelige influensaen så jeg kan kaste meg over symaskinen ;-)

n o r d i n g å r d e n sa...

Otroligt vacker, den vill jag också ha!!!! Du är så flink!! Mari.

Olstad sa...

Godt nytt år. For en hærlig veske du er vireklig flink.

Ser også på inlegget under om Dear Agnes så flott og så fint alt er.

Det blir spennende med utstilling i interiør butikken det gleder meg meg til å høre mer om.

Appropo glede seg så gleder jeg meg også veldig til ett nytt bloggeår og håper vi "sees" mye i dette bloggåret også.

Anonym sa...

Så spennende prosjekter du har på gang,skikkelig inspirerende å stikke innom her.Tenkte å prøve å få tak i transfer papir,ser så flott ut på div ting,får liksom energi når jeg besøker deg:))