onsdag 9. januar 2008

Hvorfor lage en ting når man kan lage mange på en gang?





Akkurat nå er dette de prosjektene som jeg lager i dag. Veske i brun ullfilt, mangler håndtak men de skal lages senere i kveld, en kanin som skal få montert klær i løpet av få timer og en stakkars Tilda skal bli til en hage engel. Hun ser begredelig ut der hun ligger flat som en pannekake.

Har blitt tagget av denne dama om å fortelle om 10 blogger som jeg setter pris på. Jeg tror jeg tar 5 jeg til å begynne med.

Her er reglene:
The rules are: "Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about Blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on. Beware! You may get the award several times!"
Some of you may have received this award already, if so, please do not feel any pressure to participate again.


Grip dagen:
For hun er en veldig god vennene privat, hun gir meg inspirasjon til å utvikle meg og har tro på meg og mine prosjekter. Hun er også den som har minst like mange dårlige vitser som meg og har alltid en morsom kommentar på lur.


HeleneS:
Hun er ei trivelig dame som ler mer enn hun snakker, vi er tremenninger og jeg er takknemlig for å kjenne deg. (vi er i familie)

Karoline: Som jeg fikk så god kontakt med da hun begynte å blogge. Hun tok en lang(altfor lang) pause til min store fortvilelse men plutselig begynte det å dukke opp mail fra denne dama. Nå er hun tilbake igjen og det gjør meg virkelig glad.


Leonorahs dagbok: Bare for at jeg liker deg. Gleder meg så til du er inn stalert i ditt nye hjemland for da kan jeg komme å drikke kaffe i Hjørring.ha ha ha (smisking?.....neeeeeeeei)

Å til slutt:

Christiane: Hun er verdens søteste tantunge, hun er den eneste personen som jeg vet har spist rottegift og allikevel oppe og går..., hun er bestandig glad og smiler alltid, hun er ei jente med virkelig bein i nesa og vet hva hun vil, hun er en raser på snowboard, hun er utrolig dyktig med prinsessa vårs og ei fantastisk mamma for lille Isak Mathias.


Så har jeg også blitt tagget av Annette med denne:

Reglene er sånn at man skal skrive kun et ord til svar!
1. Hvor er mobilen din? veska
2. Skildre kjæresten din? Bestevenn.
3. Håret ditt? mørkt
4. Moren din? snakkesalig
5. Faren din? død
6. Hva er favorittingen din? PC
7. Hva drømte du om i natt? Sying
8. Hva drikker du helst? Eplesider
9. Drømmebilen? Rød
10. Hvilket rom er du i nå? Stua
11. Eksen din? Hvem?
12. Din største skrekk? veps
13. Hva vil du være om ti år? eldre
14. Hvem var du sammen med i går kveld? mannen
15. Hva er du ikke? ute
16. Det siste du gjorde? røyka
17. Hva har du på deg? klær
18. Favorittboka di? Engler og demoner
19. Det siste du spiste? horn med ost og skinke
20. Livet ditt? topp!
21. Humøret ditt? laidback
22. Dine beste venner? venner
23. Hva tenker du på akkurat nå? spise
24. Bilen din? utenfor
25. Hva gjør du akkurat nå? bloggersertvogstappertilda
( finn ut hvior det skal være mellomrom)
26. Sommeren din? regnfull
27. Sivilstatus? samboer
28. Hva er på tv-en din akkurat nå? Lydverket
29. Når lo du sist? isted
30. Når gråt du sist? på mandag
31. Skole? Grafisk.

Jeg tagger videre denne til ho Marit

Ønsker alle dere andre der ute en flott kveld:O)

13 kommentarer:

Aina sa...

Sant så sant...det gjelder å ha fingeren rett i nesa, når en har mange baller i luften...ehmm?

Hos meg er det gjerne slik at det ene drar med seg det andre, og så sitter jeg med alt for mye å gjøre på en gang.
Men jeg liker det slik også jeg da;0)

25. Hva gjør du akkurat nå? bloggersertvogstappertilda
( finn ut hvor det skal være mellomrom)...lo godt av denne;0)

Fortsatt kreativ fin uke til deg.

Karna sa...

God morgen, jeg husker også godt bildet fra stuen til Leha, fantastisk flott var det. Det er to slike dører også, men de har blitt borret hull til store dørvridere, så de er ikke så pene, men jeg klarer nok ikke å se de bli kastet....huff er helt håpløs slik. De dørene jeg skal prøve å bruke er slike enkle de hadde som dører til lugarene og slikt, ser nesten ikke større ut enn en garderobedør. Håper bare de er pene enda, har tross alt ligget i garasjen i over 30 år vil jeg tro.

Er flittig du ser jeg, masse lykke til med den nye kolleksjonen, kjempe spennende. Jaggu har det vært masse bloggdamer som har startet egne bedrifter i den tiden jeg har vært blogger. Kjempe flott!

organic-lizzi sa...

Absolutt nødvendig å ha flere prosjekter samtidig:-))Særlig når man er som deg og faktisk gjør de ferdige..
Grattis med utmerkelsen..
Skikkelig kos dag & stor klem fra Randi

Lovise sa...

God mor`n Elin.
Takk for artig kommentar. Det var veldig så mange spørsmål du måtte svare på da.... ikke lett.
Du stapper og stapper på de herlige Tildaene dine. Jeg må vel sende min halvferdige til deg for å få den ferdig..... Jeg blir så fort lei av å stappe, og blir aldri helt fornøyd.Min er forresten ferdig stappa, det er klærne som ikke er ferdig ser jeg ved nærmere ettersyn....
Ha en fin dag:)

Hulda sa...

Så koselig å få den fine awarden. :) Ja, er greit å masseprodusere noen ganger, selvom det kan være litt kjedelig. Men, det går liksom fortere unna da. :) Ønsker deg en fin dag!

Lena sa...

Du har det travelt om dagene skjønner jeg! Mye som skjer hos deg...Gratulerer med utmerkelsen hvertfall, vel fortjent:) Ha en fin dag! Klem fra Lena

Tone sa...

Du er så irriterende flink og flittig, altså ;-) Men det er veldig gøy å få et glimt av produksjonen din. Håper vi får se mye mere. Ha en fin torsdagskveld, klem :-)

Whoopsi Daisy sa...

Hei
Jeg stikker innom for å fortelle at du har fått en Tou make my day AWARD fra meg :o)
Ser du har fått en tidligere også, men dakan du jo samle ;o)

Mvh
Whoopsi Daisy

Mia sa...

Ja, hvorfor i all dager kun lage en ting når man kan lage mange på en gang??? Det må jo vare kun Elin som mestrer det, eller...? For hos deg er det jo gjengs, har jeg intrykk av, med mange ting på gang... hele tiden. Går det aldrig surr hos deg, eller har du full oversikt? Ja, du har nok oversikten, tenker jeg!

Tonje sa...

ja der var det masse man fikk vite om deg,enn i korte ord...

Du er så kreativ,lager så mange vakre ting og så raskt=)Hvor mange produkter lager du i løpet av en uke egentlig??

Ha en strålende kveld

Berit T sa...

Du er så dyktig at det kan ta pusten fra en...
Har visst aldri sett noen som er så produktiv som du, er imponert!
At du da har tid å blogge det forstår jeg ikke, lurer om du har noen ekstra timer å sende over??
Ha en fin kveld.

Trude sa...

Hallo der,tenkte jeg skulle sende deg noen ord. I dag har jeg tatt en titt på det nye som kommer fra Tilda...gled deg! Masse skjønne sommerfigurer.Spent på dine prosjekter,gleder meg til å se resultater. Vi høres

Lene sa...

Nei, hvorfor bare se på tv, når man kan blogge og stappe Thilda samtidig...? Hvor mange armer har egentlig du, Elin??? ;)Hihi...

Kjempespennende å følge med på prosjektene dine framover, skjønner jeg. Men det er det igrunnen alltid.

Selv har jeg lest til en eksamen i flere dager (overstått med glans i dag, da!!!), men konsentrasjonen har vært forstyrret av hundretusen ting og tang jeg heller skulle gjort. All denne blogginspirasjonen er ikke alltid like sunn - når tankene egentlig skulle vært et helt annet sted ;)

Ha en fin kveld - og kos deg masse med Thildatvbloggingen ;)