mandag 31. desember 2007

På den siste dagen i året...



Vil jeg få ønske alle mine blogg venner et riktig godt nytt år.
Det er meg en sann glede å fått lov til å ha blitt kjent med hver og en av dere.




Her har det blitt ryddet, vasket, maten står i ovnen, Bordet er pyntet og rakettene er i gangen...
Mor kaver rundt for å hjelpe med skjorter og slips, kamming av hår, støvtørking og siste finpuss av sølvtøy.
Hunden skal ha sin årlige fyllekule, finklærne ligger fremme og besøket har kommet....hva mangler-som vanlig....... en mor som er nydusjet, fin på håret og i finstasen.
Hvorfor? Det er ikke mer varmt vann igjen. hmmmmmmmmm.......sukk

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN:o)

26 kommentarer:

::fina:: sa...

Gott Nytt År! Vad mysigt du har det här, har just njutit av bilderna från ditt julpyntade hus - vilken stämning! Vilka fina ljusstakar du har på soffbordet, och härliga manschetter. Önskar dig en riktigt god start på det nya året och plockar med mig några godisar ur skålen innan jag går ;-) ~Josefine

Helene sa...

Hei Elin.
Vil bare ønske deg og din familie et godt nytt år. Kjempekoselig å ha blitt kjent med deg :0)

Emmeline sa...

Så pent du har pyntet, og jeg er som vanlig veldig nysgjerrig; hva i all verden står det på de lekre små kortene som ligger ved hver tallerken????

I skrivende stund har alle guttene i gaten inntatt huset her...SUKK!
De venter på midnatt mens de ser på Supermann, far har lagt seg på sengen et lite øyeblikk ( snork snork pause) og mor blogger mens hun venter på at guttene ønsker å forflytte seg...
Men her har de jo det veldig hyggelig, varmt og deilig, snop fra skåler og brus i glassene...
Litt av en feiring må jeg si:) Meg og åtte gutter i kvisealderen!!!
Jaja, ville bare stikke innom for å ønske deg et godt nytt år og takke for mange koselige bloggestunder i året som gikk. Jeg har kost meg SÅ mye på bloggen din og har ledd så mye sammen med deg i året som gikk, det har vært helt knall!!!!!
Regner med at vi kommer til å fortsette på samme måten videre til neste år... Det er iallefall et nyttårsønske fra meg!Kos deg disse siste timene i 2007!! Godt nytt år:) Klems

silje-sin sa...

Hei,og godt nytt år! Så nydelig bord du har dekket! Mitt servise er fra Tilbords,men det likner jo veldig på ditt,hvis det er det du har dekket med på bildene! Håper dere har en fin nyttårsaften,og at kalkunen ble god! Her i huset er det veldig rolig i kveld,vi har spist nydelig middag,og nå sover barna mens mor blogger og far ser på krigsfilm. Høres sikkert ganske tassent ut,men vi fant ut at med to små barn var det like greit å gjøre det sånn i år,og også fordi dagene mine består av amming,amming og atter amming om dagen(Vi spiste nyttårsmiddag på skift i dag). Godt nytt år,gleder meg til å følge bloggen din videre! klem

Christinas låvebutikk sa...

Godt nytt år Elin!!! Så koselig du har pyntet!!!

Silkeline sa...

Kommer gjerne å smaker på kalkunen,hihi....den er vel blitt kald innen jeg når fram til din del av Norges land:)skulle gjerne blitt kjent med den dopede hunden også....synes jeg ser det hele for meg:D
Her har vi bestikket hunden med go`bit hver gang det suste opp en rakett. Det funket....etter ørten go`biter ble hun bare sittende å se ut på rakettene med hodet på skakke. Det ble nok litt mindre farlig da når det vanket kos og go`biter.....nå ligger hun å sover søtt.
Her har feiringen vært meeeeget sivilisert og rolig. Bare mannen og jeg,(og hunden da)spist godt, og sett TV. Skikkelig laid back med andre ord:)
Håper penselinen ordner opp i bihulene dine så du blir frisk snart. Høres jo ut som du har kommet deg litt i hvertfall:)
Ha en god natt:))

Anita sa...

Godt nytt år til deg og dine fra meg!!

Anonym sa...

Godt nytt år! Ønsker deg og dine alt godt for 2008. Håper det blir et knakende flott år.

Klem fra Mette :)

Tussaluso sa...

Må le litt, ha, ha. Nett så eg skulle sagt det sjølv. Eg fyker rundt og rydder, dekker og kler på både mann og barn før gjestene kjem. Når gjestene har komt, då er det min tur å gå på badet. Ofte steller eg meg ikkje før gjestene har gått heim heller. Ja, ja.

Dåke får ha eit godt nytt år.

HildeS/Frøken Fryd sa...

Godt nyttår til deg og dine.
Reknar med at kalkuna smaka godt og at du fek tid til å pynte deg sjølv også, før rakettane smalt kl 24.
Nyttårsklem til deg:)

Anne sa...

Godt nytt år! Jeg gleder meg til å følge bloggen din i det nye året. Klem

Nette sa...

Kjiiipt ja:(
Men håper feiringen alikevel ble bra og at formen din er mye bedre. Kjente meg veldig igjen i din beskrivelse av utmattelse på kommentaren hos meg...vil men får det ikke til:)
Ønsker deg et fabelaktig fint 2008!!!
Klem

Grip dagen sa...

GODT NYTT ÅR, ELIN!
Må først få si takk for besøket på hytta - kjempekjekt!
Synes det er greitt at du har vært der og sett hvordan det er. Da kan jeg rådspørre deg hvis idèene blir for mange inni hodet mitt...

Vi starta dette året med en kjempelang labbetur langs skytterstien, kodlidalen, -vannet og hjem! Vannet var islagt. Jeg håper på kuldegrader fremover slik at vi kan stå på skøyter snart!

Nå tar jeg en runde på bloggen mens eplekaka står i ovnen... Mmmm.

Ha det fint så lenge og god bedring!
Marit

BO sa...

Godt nytt år til deg og dine! Håpar de får eit kjempefint år, med mykje blogging og andre kreative sysler! :-)

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hei vennen
Så hos Leonorah at du har vært syk hele julen , så utrolig kjipt!
Håper virkelig formen er oppadagående nå!!!

Nyttårpynten din var jo utrolig flott !! Håper kvelden ble flott for dere alle sammen

Vil takke deg så masse for anda et hyggelig bloggår. Måtte vi få mange hyggelige bloggstunder i det nye ...o)

Klem A

Anonym sa...

God nytt år vennen ! Setter stor pris på dine hyggelige kommentarer du stadig legger igjen på bloggen min. Du er så god atte ! Som du selv sier så er vi ikke så mange "gamle" igjen her inne, så det er desto viktigere at vi tar vare på kontakten. Jeg skal ihvertfall ikke gi meg - du finner meg her i "blogglandia" lenge til....!! Regner med du gjør det samme ? God nyttårsklem fra Sanna ;o)

Lovise sa...

Ønsker deg et herlig nytt år, Elin.

Lena sa...

Ønsker deg et riktig godt nyttår! Håper hunden ikke er altfor "fyllesyk" I dag?! I dag er det jeg som flyr rundt og styrer på, vi skal feire tulla sin 1. bursdag i morgen:) Koselig det, så nå baker jeg kaker og vasker og rydder..og skal selvfølgelig på jobb i morgen! Jaja det går jo helst bra.. Ha en fin kveld:)

Hulda sa...

Godt nytt år til deg, Elin! Håper at vi blogges mye i dette nye året også. koselig nyttårsbord du har dekket.

Katarina sa...

Go fortsättning :)
Håper du fick dig en kempefin nyttårsaften:)

Jag må få tacke før den kempefine bloggen du byr på :)

Ha en toppen fortsättning på de nye året !
kram Katarina

Designe sa...

Ha ett riktigt gott nytt bloggår! Kram från Signe:)

Lene sa...

Hihihi.... Og her er en som kjenner seg så såre godt igjen - men, du - jommen ble det nytt år likevel :)

I sympati med mannen som måtte grytidlig avgårde på jobb etter deilige dager med formiddagstimer på puta, sto jeg også tidlig opp. Vi har sittet og kost oss med "nystekte" rundstykker fra frysa, kakao og stearinlys før han måtte fly. Nå har mor tatt med seg laptopen under deilige dyna. Bare titte litt - og legge igjen kommentarer før prisessa :)
Men tror visst det blir med denne ene. Søvnig, ja ;)

Riktig godt nytt år til deg og dine - har vært helt topp med koselige blogginnblikk i livet- og sysleriene dine :)

Lene

@afjo72 sa...

Hei på deg! Et flott nyttårsbord hos deg, håper alt ble vellykket!

Ønsker deg og dine alt godt for det nye året - og ser frem til alle innleggene dine i 2008! :o)

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

Jag önskar Dig ett Gott Nytt År 2008!!

Kram
Flisan

MiaMaria sa...

Vackert!

God fortsättning på det nya året!
Miamaria

Lemi sa...

godt nyttår og takk for d gamle!!!