fredag 7. desember 2007

Tur til Krims og Krans:O)



Som dere sikkert forstår så har vi hatt en veldig givende dag.
Jeg og Marit på tur er synonynt med veldig lav humor, masse latter og shopping.
I dag skulle vi til og med stjele juletre men pga. alle på funn og latter kuler så glemte vi det.
HA HA HA HA HA INGEN JUL UTEN ET SJÆLT JULETRE!!!

Det er så greit å dra av sted med en person som liker de samme tingene som seg selv. I løpet av den tiden vi var der kom det ustanselig fra Marit - Næææææmen sååååå nydelig og fra meg - sååååååå fiiiiiint.

Hvor lenge vi var det denne gangen?
Nei....vi dukket opp i 9 tiden og reiste vel i kvart på 12 tiden.....tenker jeg.
Å vi fikk både kaffe og kaker.





Hadde jeg ikke hatt en datter som slutter skolen i 13.45, så hadde jeg nok gått der enda.





Et fat med bare de nydligeste englebyster. Kan det blir bedre?




Det er så mange stileben og så mange kreative løsninger så jeg hadde 1000 ideer i hodet da jeg kom hjem. Noen av disse skal settes ut i livet, når jeg skal ha juleverksted her.





Om jeg kjøpte noe?
Jaaaaaaaaaaaaaa, det ble nå litt etter hvert.
Dro kortet to ganger....he he





Jeg må nesten anbefale alle som bor i Rogaland til å ta turen ned til damene på Krims og krans.....det er virkelig en butikk med sjel og særpreg.

Veibeskrivelse og info om butikken finner dere på denne nettsiden.




I kveld skal jeg bare nyte livet og kose meg. Vi skal ha pizza, se idol, senkveld , blogge og slappe av.

Morgendagen skal jeg sy litt julegaver, jobbe et par timer og handle julegaver.

Søndagen kommer svigermor og svigerfar på middag. Da blir det Ribbe med full pakke.

Søndag kveld skal vi på julekonsert. Jeg, Marit og alle tre tippene.

Ha en fin fredag og ei fantastisk helg alle sammen.

Masse klemmer fra Elin:O)

28 kommentarer:

Lena sa...

Hei! For en fantastisk dag dere må ha hatt! Det er kjekt med sånne dager..mange fristelser:) Tusen takk for hyggelig hilsen, jeg ble kjmpeglad for det! Ha en flott helg:)

Grip dagen sa...

Der var du klar med bildene, ja. Så mange du har tatt!
Fin reklame for en fin butikk.
Husbonden står på kjøkkenet (!!) og sprer meksikansk lukt ut i huset mens fruen blogger.
Jeg blir sulten av lukta. Tror han prøver å lokke meg ned... Hører jeg klukking av rødvin nå, så skipper jeg kommentaren og løper ned straks...! He, he.
Har du fått plassert alt det fine du kjøpte?
Eh... jeg har så mye på hjertet. Jeg ringer deg heller, ellers blir det rene romanen ut av denne kommnentaren min...
Snakkes!
Frædda-hilsen fra kloningen...

Anita sa...

For en flott butikk! Skulle ønske jeg bodde i Rogaland, eller; nei kanskje ikke! Men jeg skulle iallefall ønske at vi hadde en sånn butikk her!!!

God helg!

Anonym sa...

Åååh ja.. farlig farlig farlig med sånne butikker, hihihi,, men akk så moro også da!

God helg og kos deg med besøk og all den gode maten! nam nam

Lemi sa...

hei hei... bruke vanligvis å be mann min om å montere uet, men han jobbe heile helga så må gjøre d sjøl... vi får se om æ får d t :)

klem

Helene sa...

Må først å fremst få takke deg for hjelp med bestikketuiet. La bare til noen cm så fikk jeg plass til det antallet jeg ville ha i det.
Har ikke sydd til meg selv enda, men instruerte eldste datter av Marianne. Det gikk helt fint, så det var ei kry jente som gikk hjem med selvsyd gave som farmoren skal få til jul :0)
Blir rent missunnelig på turen du og Marit har hatt i dag. Har stooore planer om å ta en tur til Krims og Krams neste gang vi er på de kantene. Ser veldig flott ut på bildene du har tatt.
Ser du koser deg med pizza og Idol. Jeg fikk helt gåsehud da Kim Rune sang alene i dag. Kommer nok også av at han sang min favorittjulesang. Blir spennende og se hvem som ryker ut i kveld.
Ha en fin helg!

Lille Trille sa...

Skjønner dere har hatt en flott utflukt i dag begge to :-)
Ikke rart foresten i de omgivelsene...riktig en fryd for øyet alt på bildene (og sikkert enda bedre in real life).
Ha en kjempefin helg!

Trines Hus og Hage sa...

Wow, høres ut som en fantastisk dag, og det så ut som en fantastisk dag. Fikk på følelsen av at du får ei fin helg. Nyt den! Og takk for veldig koselig kommentar hos meg. Den varmet.

Marte sa...

Takk! Du er så god:)

Ser ut til at dere snuppene på tur har hatt en knall dag;)

Kos deg i kveld!

Albertines verden sa...

Fin tur i dag, ja! Så glad for at du likte hjemmesida mi. Hadde jeg ikke blitt kjole-/draktsyer, så tror jeg at jeg hadde endt opp som grafisk designer. Det er noe som ligger hjertet nær egentlig. Har alltid synes det har vært veldig moro med layouts og presentasjoner, helt fra oppgavene på barneskolen. Men tilfeldigheter styrer ofte livet. Ser du har vært innmari produktiv på innleggsfronten, også. Rekker ikke holde tritt med deg, jeg altså.

MODERN COUNTRY sa...

Heisann Elin!
Så kos å dra på jentetur! Høres ut som dere hadde en super dag med alle ingrendienser jeg er så glad i :)) Kan nesten se og høre alt for meg. Og jammen har ikke Krims Krams mye vakkert. Ikke rart kortet brenner i lomma :)
Kommer tilbake for å se hva du kjøpte jeg. Og så får du har en super kveld! Masse klemmer

MODERN COUNTRY sa...

Tusen takk Elin for dine gode ord!! Du er skjønn du :))

Anne-Berit sa...

Hadde nok blitt en stund i den butikken hadde jeg kommet dit ja,så mye fint å se på bildene du har tatt.Ikke rart du måtte dra kortet to ganger....Ha ei fin helg:)

organic-lizzi sa...

Der var det myyye fint..Var en tur i Drøbak med en venninne i går.Hun dro også kortet flere ganger i samme butikk.Da virker det kanskje som om man handler mindre?(tøysa..)Deilig å dra sammen på sånt.Skulle gjerne hatt en søster.Blir ikke samme greia med bror.
Skjønner du har kost deg i mange timer allerede,men ha en fortsatt fin kveld..
klem Randi

Nette sa...

Høres (og ser) ut som om dere virkelig har funnet drømmebutikken ja:)

Emmeline sa...

Så koselig dag du har hatt. Her er alle mann i seng, klokken har passert midnatt og jeg tar en lynbloggrunde...Kan jo ikke blogge når gjestene er her;) Vår lille gjest er 5 år. Han har med seg et tegneserieblad der det er to som kysser i het omfavnelse...Dette bladet har han vist til alle i familien for å høre vår mening, han er veldig opptatt av "klining" og vil gjerne diskutere dette. Mine barn som er i alderen 10-15 syns jo dette er ufattelig morsomt... De diskuterer med stort alvor og ler seg ihjel etterpå...
Jaja, gleder meg til å se hva du fikk. Håper helgen blir bra, selv om Åste forsvant fra Idol i dag. Alle jentene er tuppet på rompen ut, syns det er synd jeg. Jaja!

Emmeline sa...

Gleder meg til å se hva du fikk???
Hva du kjøpte skulle det stå...
Dersom du har trukket kortet to ganger så er det vel begrenset hvor mye du har fått, du har vel kjøpt det meste selv!

Aina sa...

Høres ut som dere hadde en flott dag og det ser fristende ut på bildene, kanskje like greit butikken ikke ligger nær meg...har liksom handlet en del i det siste;0)
Håper du får en finfin helg.
Klem fra Aina.

Zizzi Molde sa...

Like facinert hver gang du viser bilder fra denne butikken, og gleder meg til å se bilder av hva du har kjøpt. Ha en fin fin lørdag, min venn, klem fra meg!

Cathrine sa...

Hei! Kjempemye lekkert på den butikken, ikke rart man kan bruke mange timer der :-) Er veldig spent på hva du har kjøpt,regner med det kommer på bloggen etter hvert. Ha en kjempefin helg!
klem C

MiaMaria sa...

Ni måste ha haft en fantastiskt dag i denna underbara butik!

Miamaria

åsemor sa...

Oiiii der kunne jeg kost meg :)
Så ut til å være en butikk der en kunne funnet noe for enhver smak.
Så er det nå bare å vente i spenning på hva du har handlet, gleder meg :)
Ha ei fin adventshelg !

Kreoline sa...

For en nydelig butikk og sikkert ein liga nydelige tur. Har tenkt å kjøra ner der, men det har ikkje blitt ennå, det ser ud te å vera ein koselige og fristande butikk. Snakte med ei dama på telefonen, og hu spurte og om eg hadde vært der, hu sa det va så koselig og flott, så eg må ta meg ein tur, men det blir nok ikkje før jul. Hørtes godt ut med ribba i mårå, kos dokker, ein STORE knib fra Mona.

JULIEK sa...

Å så koselig for dere med en slik tur da. Stor klem : )

Lily of the valley sa...

Vilken fantastisk affär! Så mycket fint...
kram

Hulda sa...

Der hadde det vært veldig koselig og vært innom ja!!

Emmeline sa...

Jeg stikker liksom innom en gang hver kveld, er hele tiden overbevist om at det vil komme et nytt innlegg om dagens sygjerning, vaskegjøremål eller dagens bakst eller dekorering;) Men her slapper du vel kanskje bare av istedet:)
Jaja, kommer tilbake i morgen jeg!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Ojojoj...vilken shoppingresa du varit på.Njuter av bilderna!
Trevlig 2 advent.
Kram Pernilla