mandag 17. desember 2007

Den som venter...





... på noe godt venter ikke forgjeves sies det og det er jammen sant.
I dag fikk jeg en fantastisk gave fra min hemmelige venn.
Denne vennen min har virkelig lagt seg i selen både med gaven og innpakningen.
Bare gaven i seg selv var så flott at den gav meg sommerfugler i magen bare ved tanken på at jeg skulle åpne den.
Å for en flott gave.




Som dere ser er gaven så flott og julete som en gave kan bli.
Ikke nok med at papiret er veldig sjamerende så har hun hengt på et hjerte av tre utenpå gaven.
Med gaven fulgte det med et flott kort/brev.



Å hva fant jeg så inni gaven?

Jo der var det et par nydelige engler, en flott lysestage (skulle nesten tro at vennen min har fått med seg at jeg samler på slike cremfarget ting - kan rett å slett ikke få nok), 3 flotte oppheng i porselen ( jeg elsker jo disse tingene , å hvis dere ser på bilde øverst så ser dere hvor de henger), stitchery fra Tilda og vatt til å ha bakpå bildet, med et lite tips til hvordan jeg kan sy dette pent og knuter ikke vises.

TUSEN HJERTELIG TAKK MIN SNILLE VENN:o)



Se på denne flotte lysestagen jeg fikk. Den er i samme serie som jeg har så masse saker og ting i, men jeg har aldri hatt noen lysestager.Skulle nesten tro at min venn hadde lagt merke til dette.
Er den ikke flott. Jeg gleder meg til å ta den i bruk.



Her ser dere det flotte brevet som fulgte med gaven.
Dette er så flott at dette skal rammes inne å henge opp på veggen. Unikt og flott å ta vare på som et minne.

Igjen: Tusen takk min snille venn.
Nå skal jeg sjekke ut noen blogger for å se om jeg klarer å finne ut hvem denne gaven er fra.
Fikk en følelse med en gang av hvem dette kunne være, men er slettes ikke sikker.
så nå starter jakten på min hemmelige venn:O)




Til slutt i kveld må jeg vise dere en flott oppsats som jeg fikk "for ikke noe spesielt" i kveld av en venn.
Flotte orkideer med julestemning. En fantastisk flott og ikke minst overraskende gave.
Takk


Dere andre venner der ute i blogglandia: Jeg er utrolig stolt av å kjenne dere og, dere betyr utrolig mye for meg.

Masse klemmer fra Elin:O)

51 kommentarer:

Sol sa...

Jeg måtte jo bare innom for å se på hemmelig venn gaven din ;-} Skjønner veldig godt at du ble rørt, for det er en vakker gave. Og det e jo så flott å se at din hemmelige venn har satt seg inn i hva du liker....Det er herlig med disse gavene som er gitt med hjertet.....
Nattaklem.

Anonym sa...

Så hyggelig at gaven falt i smak. Jeg hadde en anelse av at du likte disse kremfargede tingene, og jeg synes jeg har sett at du har et sånt blondefat som passer til lysestaken. Fint den kom hel fram forresten, jeg var litt spent på det.
Du har pyntet så flott rundt i huset, og jeg nyter bildene av den koselige stuen din:)

God natt, nå må jeg legge meg.... *gjesp* jeg er så trøtt i dag.
Hilsen din hemmelige venn:)

Karna sa...

Åhhh så nydelig gave, fantastisk vakkert brev med også.....

Takk for tips om Lewis, det hadde nemlig ikke jeg fått med meg, så blir det en sen natt i dag også....

Jorunn sa...

Gratulerer så mye med din hemmelige venn gave!! Helt nydelig!! Nattaklem

Lovise sa...

Du verden så heldig du var. Det betyr bare at noen setter stooooor pris på deg, Elin:)
Nattaklem.

Grip dagen sa...

Hei igjen!
Jeg har praktisk talt gått og lagt meg - for lenge siden..!
Skulle bare skrive et julebrev på PC'n først, så skulle jeg bare se litt på hemmelige gaven din. Så... Ja, jeg finner nok på noe...

Riktig fine ting du hadde fått, ja! Og peisen ble koselig med girlander og julestrømper!

Kjenner jeg må ned å spise kveldsmat èn gang til. Det drar visst litt ut ikveld...
See you! Marit i liå.

Emmeline sa...

For en lekker gave du har fått Elin:) Den var virkelig forseggjort og nydelig, og jeg syns det var ekstra kjekt at vennen din hadde truffet spikeren på hodet så godt som dette, for det skal virkelig godt gjøres!!!
NYYYYDELIG kort også, ja jeg skjønner godt at du er glad for dette! Ha en fin dag i morgen Prinsesse, her venter bursdagsbesøk ( sukk og stønn) akkurat nå føles det som et gedigent ork, men det føles nok bedre i morgen etter en god natts søvn!

Tussaluso sa...

Kjempefin hemmelig venn gave du har fått. Eg har lenge sett på den lysestaken. Den er kjempefin. Ha ein fin dag.

Metteflette sa...

Så nydelig gave du har fått!!!! Skjønner godt at det varmet:-) Fikk helt nydelig gave jeg også!!! Man blir jo som en unge igjen. Ha en super dag! klem fra Mette

organic-lizzi sa...

Der var du heldig,ja:-))
Spennende å pakke opp vakre pakker..
Kos dag til deg.
Klem Randi

Lynetmor sa...

Hei, kjempe flott gave som du har fått :-)
Den lysestaken er kjempe fin. Ønsker deg en fin dag.

Anonym sa...

For en super gave du har fått!! Også det nydelige brevet....sukk!

Det er jammen hygggelig med sånne overraskelser:)
Peisen ble jo bare så flott og julete, jeg vil også ha sånn;)

Jeg tar til meg hilsenen til alle i blogglandia...hehe:) Takker og bukker...

Ha en kjekke dag:)

Nette sa...

Kjempefine gaver du har fått:)))

Mita`s hjørne sa...

Utrolig flott gave du har fått...

Har en Award til deg på min blogg jeg...

Anita sa...

Så heldig du har vært!! Kjempfin gave!!

Ingrid sa...

Du har fått en nydelig gave (det har jeg også!).. også var det så flott pynta på peisen din!! Skikkelig julete!
Kos deg videre med julesyslene!

Hulda sa...

Kjempefin gave! Passet jo deg perfekt, spesielt siden du liker det porselenet så godt, Tildasakene har du jo også god bruk for. Det er nok ikke jeg som er din hemmelige venn. ;)

Albertines verden sa...

Heisan! Lenge siden. Ser du har vært innom. Jeg eller rettere sagt min pc har vært angrepet av virus. Fryktelig irriterende. Flott gave du har fått! Og pyntet heimen har du også rukket. Nå må jeg reise for å hente prinsessa i pysjbursdag.
Regner med at det har vært artig, hun gledet seg veldig. Ha en fortsatt fin uke. Stikker nok innom og ønsker god jul i helga. Klem

Tone sa...

Så herlig gave du har fått, jeg er veldig fornøyd med min også :-) Og så flotte bilder fra ditt julepyntede hjem, er det greit at jeg kommer på husmorferie til deg? ;-) Ser ut som et koselig sted å tilbringe tiden, nemlig :-)
Ha en fortsatt fin uke, klem :-)

Marte sa...

Så nydelige ting du har fått!! Dere har det så morro med den gave alongen, jeg skulle gjerne vært med men jeg har forstått at det ikke er plass. Så heldig du var!! Det blir spennende å se når andres gaver også dukker opp:)

Håper alt er bra med deg!! Jeg skal sove nå, har siste eksamen i morgen!! Da må du tenke på meg;)

Natta:)

Tea Kristin sa...

Kjempehyggelig gave! :) Så hyggelig hemmelig venn du har!

Lene sa...

Julaften på forskudd hos deg i kveld. Utrolig fin gave du har fått av din hemmelig venn, og ikke minst oppsatsen du fikk fra en annen :) Toppers venner :)

Ja, årene går, men vi har dem med oss for bestandig disse pappaene våre :) Innlegget mitt var ment både som en liten hyllest til min kjære far, men også til ettertanke. Ingen kjenner morgendagen - og helt greit er det. Kjempefint å nyte dagen i dag først :)

Ha en finfin kveld og kos deg med gavene :)

Lene

Anonym sa...

koselig gave du har fått fra hemmelig venn da!
ha en flott onsdag!

ESMERALDAS HJERTE sa...

hei Elin energibunt:) Du sprer energi og inspirasjom med bloggen din kjære venn:) Jeg nyyyter å kikke inn til deg!!! Lurer bare på hvordan det skal gå i jula da jeg ikke har tilgang på en pc " sånn cirka akkurat når det passer meg"-sånn som jeg har det hjemme hos meg selv....Får vel kjent litt på bloggabstinensen da, ja....

Kommer igjen!!!!!!

Kreoline sa...

Hei Eling og takk for ein alltid koselige kommentar. Uff, ikkje bra å måtte ofra fridagen, men så e det verre å vera syge, me ska vera glade me holde oss på beinå, det e så mange så e syge for tiå, det e vel någe så går. Så flotte hemmelige venn gave du har fått, likte så godt englane, nydelige. Kjenne eg deg rett itte å ha lest blåggen din lenge nå så blir du nok ferdige te jul du også, du e nå så flink å styra og stella på.
Nå må du ha ei fine uga, husk å holda deg vekke fra adle så nyse å hoste, så går det nok bra, håbe ikkje sjefen har smitta deg. Huske eg hadde skikkelige influensa ein jul, julaften va verst, det vil eg ikke ha igjen, heile julen va ødelagte. Ein store førjulsknib fra meg.

Kreoline sa...

Hallo, nå kom det ein ekstra G med igjen, meine ikkje någe med det, ska ta meg samen te neste gang, hi,hi, natta fra meg.

Verkstedet sa...

he, he, det var jo noen som spurte etter den, og om de ikke snart skulle fiske, men niks!!! de fikk gå skattejakt i mørket me kart og lykter. de fikk gullpenger og merker m julemotiv til å ta av og på og av...på vinduet sitt. alle ble fornøyde med det:)
kaken var faktisk litt svidd, uten at jeg hadde lagt merke til det...huff, ble litt lei da, beordret alle til å spise toppen og kaste resten;)
er nå ferdig med julearrangem. på skolen, pju...lit av et opplegg, men jammen gøy også, og nå er vi i mål. i morgen er det fridagen min, og da skal jeg ha site innspurt, må bare ikke få ny fartsbot når jeg skal utover på øyer med vakre interiørbutikker.
har ellers mye hobby på gang her, kan ikke vise før etter jul, da bla min mor sniker seg inn her;)
juletreeet er på fot, skal pynte med de små i morgen, og kakemenn må lages, hatt deigen stående i flere dager i kjøleskapet, mon tro hvor lenge den kan holde seg der???
vi fikk faktsik spa av foreldrene i dag !!!! privatskole;)
deilig, tenkte å kanskje ta rett etter jobb, er fem kun å gå dit etter julelunchen på fredag:)
fine gaver du fikk, absolutt!!!¨
kos deg videre, stor klem

♥bagatellar♥ sa...

En nydelig gave du fikk fra din hemmelige venn, rørende når det legges så mye omtanke i. Det er tydelig at du er en som settes pris på, både her på nett og i dagliglivet:-) Koser meg alltid med bildene dine, så koselig å titte innom deg.

Lykke sa...

Så utrolig flott gave du fikk! Brevet var alldeles nydelig og vil helt sikkert gjøre seg i en ramme.
Ha noen flotte siste adventsdager:)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Nydeleg gave du har fått, og så kjekt når det er heilt etter din smak:o)

Brunkullan sa...

Så fina saker du fått av din hemliga vän! Jag fick också fantastiska vackra saker:-D

Susanne

MiaMaria sa...

Vilka vackra gåvor och en sån underbar öppenspis.
Och vackert pyntat med julstrumpor och ljusstakar.

Må så gott!
Miamaria

Bestefars Verksted. sa...

Så fint det ble på peishyllen din,virkelig lekkert !! Kjempefin gave også,sååå fine ting,og heeeelt min farve !! Kos deg videre da,det nærmer seg nå......og det går fort-fort.... !

Anonym sa...

Oj så koselig og forseggjort gave du har fått!! Nydelig lysestake!
Så fint du har pyntet peisen!!

Eva Agnes sa...

Flotta saker att få från hemlige vännen.
Nu märker jag, att jag skriver och tänker på någon slags halvnorska... Oj!
Men jag vill ge dig några extra julkramar för att jag gillar dig och din blog.
Eva Agnes

Mia sa...

Kjære Elin! Nå har jeg hatt en liten "mini pause" fra bloggingen i en ukes tid, men så er det så godt og betryggende å besøke deg her da, og å se at julen og Elin går sin gang, alt er rett og slett slik det skal være!

Herlige gaver du har fått av din hemmelige venn! De var virkelig "Elin-ting", de der. Og er det ikke herlig da, når giveren virkelig har anstrengt seg og satt seg inn i hva mottakeren liker. Kos deg videre med gavene dine, og de siste dagene av førjulstiden. Og takk igjen for dine søte kommentarer hos meg. Du gjør meg alltid like glad.

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Åh vilka fina gåvor...visst är det roligt att vara med i denna gåvoring! paketen är så fina att man knappt vill öppna dem. Kram

Dorthe ♥ sa...

Önskar dig en riktigt GOD JUL!

Klem fra Dorthe

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Hei elin.
Så fin pakke du har fått fra din hemmeligevenn.
Koslig du har pyntet i huset.
Ville bare titte innom å ønske deg en fin førjulskveld. Stress ned ..
God klem fra meg

Marie sa...

Så nydelege ting du har fått! Forstår godt at du er glad for dette!

Koselege bilete frå stova di!

KLEM frå Marie

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Er bare innom en snartur for å ønske deg ei riktig
GOD JUL...

Ellie sa...

Kjempekoselig gave fra din hemmelige venn! Har faktisk en liten følelse av hvem giveren er jeg også. Det ser så koselig og julepyntet ut hos dere nå! Regner med at du har alt under kontroll :-)

Laila sa...

Så flott gave du har fått!

Jeg har lagt ut noe til deg på bloggen min.

Sigurd Olav Silset sa...

fantisk flotte gaver det der ja:=) Så koselig det er hjemme hos deg nå, skikkelig julete! Ha ei fin julehelg da!!

Donnas Verden sa...

Hei hei

Så fin gave du har fått:)

Du har pyntet så fint hjemme, jeg må se å bli ferdig jeg også.

Ha ei kjempefin julehelg!

klem elisabeth

Hulda sa...

Vil ønske deg ei GLEDELIG JUL, kos deg masse i lag med familie og venner. :) Hører vi fra deg før jul, eller har du det veldig travelt nå?

silje-sin sa...

Så flott gave! Skjønner godt at du ble fornøyd med den:) Håper du får en flott helg,og en riktig GOD JUL! klem fra silje

ESMERALDAS HJERTE sa...

hei kjære venn...Tuuuuuusen takk for veldig koselig melding på bloggen! Det kom en tåre der, ja....Fint at andre liker det en gjør....Gleder meg til å bli bedre kjent med din blogg, også-du har en deeeilig humor by the way....

sTOR JULEKLEM!

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Nyyyyyyydelig gave Elin!

Innom og ønsker deg en fantastisk God Jul :)

Anonym sa...

Heisann .-) Måtte bare innom å ønske deg en fin helg! Nå er det ikke mange dagene igjen!!

Emmeline sa...

Femti kommentarer Elin??? På tide å legge ut en nytt innlegg...hehehe!
Jeg venter i spennning:) Skjønner at du har det travelt det må jeg jo også bare få si!!!