onsdag 26. desember 2007

Å ha fri...



...har resultert i mange nye gode ideer til hjemmet.
Jeg ligger her på sofanen men ferber(37,5) å tenker å planlegger slik at det nesten går rundt i hodet mitt.

Ikke det at jeg er lei julen...på ingen måte men jeg har så mange nye ideer som jeg bare må få utløp for.
Nye puter, nye møbler, ommøbelering og diverse oppryddnings prosjekter blir klekket ut her jeg ligger.

På grunn av disse nye ideene så klør det i fingrene etter å kaste ut jula og sette igang men der skal jeg holde meg i selen å vente.

I mens kan jeg kose meg med alle disse ideene mine som surrer der oppe uten stans. he he

Siden jeg ikke har tatt noen nye bilder så viser jeg noen av de gamle bildene som jeg har tatt tidligere. Nå er det nok juletre og diverse nisser nå er det klart for nyttår og vår. (her svinger det fort ser dere)




I dag har jeg hatt besøk av min niese, Christiane som også har startet sin egen blogg.
Hun er ei ufattelig morsom jente med en flott humor.
Mens jeg prøver å lære henne hvordan denne bloggen fungerer, ja da springer hun rundt her med en av disse posene jeg har sydd på hodet og leker med prinsessa.





Formen er stigende og jeg tror jeg overlevde.
Mannen som til tider fortsatt ser ut som en S, ja han fant ut at den lokale pubben og fotbakllkamp kunne være ganske givende i dag så da rettet han ut S`en og gikk ned dit.

Nå skal jeg titte litt rundt på bloggene deres og så i seng.

Ha en fin kveld alle sammen.

Masse klemmer fra Elin:O)

ps. Nå er det stille i fjøset!

22 kommentarer:

Anonym sa...

Hei mamma!
jeg er så takknemenlg for å ha fåt deg til mamma . jeg synes bloggen din er helt fantastisk ret å stet!!jeg liker stilen din i huse vårt.du er en stor fryd for familien mamma!det var fine tildare du har lakt i det siste:O)
MASSE MASSE KLEMMER I FRA PRINSESSA DE!!

Mita`s hjørne sa...

He,he... godt at det er flere som har det slik - gleder meg faktisk til å kaste ut julen og starte på nytt... men IKKE enda, men om en uke er jeg nok igang...
Jammen er det utrolig mange ideer som fester seg i hodet - her er det et kaos uten like, har jamt vært 15 personer siden 22 des...

Ha fortsatt en koselig romjul...

Emmeline sa...

SÅÅÅÅÅ koselig hilsen fra Prinsessa di... Jeg er helt enig med deg Prinsesse; jeg liker også stilen i huset deres og jeg skjønner godt at du er glad for de fine Tildaene som mammaen din har laget.
Min prinsesse pleier helst å legge inn noen klager når hun kommer her på kommentarfeltet... hehehe.
Så da er det så kjekt når vi får se de som ikke gjør det også!
Skjønner at du er ferdig med julen allerede 2.juledag. Jeg har lyst til å kaste ut juletreet fordi det er så grøsselig stygt men det vil ikke ungene etter kun tre dager, så jeg får vel smøre meg med tålmodighet. Min søster har kjøpt seg et knallfint tre og hver gang hun ser på det så RASER det en håndfull barnåler i gulvet, hehehe!
Jaja vi venter spent på prosjektene dine videre;) Ha en fin kveld!

Hulda sa...

Her koser vi oss masse, det er deilig med jul. Jeg har også noen innredningsideer, blant annet fikk jeg mye til jul som jeg ikke kan ta fram før etter jul, pga plassen. Fikk ei nydelig hylle med kroker og plass til tre bilder, fra tante og onkel, det må jeg finne plass til. Det var fra Miljøgården, helt i min stil. Så koselig kommentar datteren din har skrevet. :)

Two sa...

* :)* måtte jammen le av innlegget ditt, ser deg for meg der du ligg og overlever feberen!! Og han mannen din som kan rette ut S-en når det trengs!!!! Er karer virkelig dårlig i ryggen??? He, he, ja den fotballen er nok viktigare enn helsa! Skal bli artig å sjå kva slags idear du har fått på sofaen. Lurer på om eg også skal ta meg ein aldri så liten sofastrekk og prøve å få meir idear?????

Gunhild sa...

Håper det er bedre med deg nå. Jeg blir også litt julelei med en gang julaften er over. Men treet og pynten pleier å bli beholdt til langt over nyttårsaften likevel. Skyldes nok mer at jeg er litt treig til å komme i gang med å få gjort det som skal gjøres.

liven sa...

Hei. God bedring med influensaen. Har det på samme måte med forkjølelse og feber. Tror jeg har vært helt opp i 37 g. Men føltes som jeg mye mer. He he....Ellers så blir jeg fort lei av julepynten....hvertfall det røde. Tenker på nye prosjekter og at jeg skal lage min egen blogg snart....... Ha en fin romjul...

Gry sa...

Godt å höre at det er flere som meg...Jeg har aldrig juletreet lengre enn 2 januar... Så fort det har blitt nytt år så har julen gjort sitt og det er på höy tid å slippe in våren...Er iblandt litt missunnelig på de som kan holde på julen til langt ut i januar, for det er jo koselig- men jeg vil bare videre mot lyse tider!

Koselig at prinsessa har lagt igjen hilsen til deg, det er sånn som man blir skikkelig rört av..

Ha en fin dag/kveld!

Madicken

ChatrinesLiving sa...

Hehe, sånn er det med julen... jeg for min del koser meg og har ingenting nytt i hodet enda;) Men det kommer nok på løpende bånd etterhvert. Nå er det bare "champis" glassene som står å venter på å bli brukt på nyttårsaften! Lille vovva mi gleder seg nok ikke stort til det akkurat da.
Håper formen din snart blir bedre!!
Koselig hilsen fra din prinsesse må jeg si:)
Ha en super romjul, de dagene som er igjen av den:)
Klem fra chatrine:)

christiane sa...

så flinke prinsessa di e til å skrive til deg. vil av ha sånt av ho. tihi. stakker ligger du me feber??? ikke bra. men som i våres famillie så jir vi oss ikke, fordi om vi er syke.... go bedring:)
masse klemmer fra christi

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hei vennen!

Ja, det er ikke måte såååå friske de menna blir om de bare kan stikke på puben en tur ol:O)
Hehehehe, men Gud så syke de kan være inntil 5 min før avgang ...sant!?

Jajaja, julen etser inn i kroppen her , og i dag ble jeg f...så fornærma ! Vet du hva jeg fikk reklame på i posten ? Bladet "i form" Min sønn på 3 sier , det gåkke an! Jeg er helt enig . Her sitter jeg med marsipangriser som tyter ut ørene ....og hva får jeg i posten ...æsj! Jaja, den tid den sorg , hehe!!

Kjipt at du er syk ,håper du er snart frisk igjen .
Tror det kan være like stressende for deg å være i ro ja, bare ikke slit deg ut på alle nye ideer nå da , tjihi!

Kos deg videre med Julen
Ps , det regner i bøtter og spann her også i dag ...så

Mia sa...

Og her var jeg bekymret for hva i all verden du skulle finne på etter jul.... vel, det kunne jeg jo ha spart meg, for Elin er seg selv lik, og er full av ider og planer, selv når hun ligger med feber og det hele.... Kjære deg, håper du blir frisk snart, og kan begynne å sette iverks noen av disse nye planene. Jeg venter i spenning, skal du vite (og du, jeg er nok lik deg, for jeg også går rundt med masse slikeplaner og ider i hodet, lenge før julen er ryddet bort.... Om det blir noe av dem, er en annen sak...) God bedring, vennen!

Linda sa...

Ååå,så masse fint du viser. Gleder meg til du setter ideene i hodet uti live.Likte den bøtta og kjøkken pynten.Fortsatt God Jul :)

Lynetmor sa...

Hei, så koselig hilsen fra prinsessa di :-)
Blir spennende å se de nye planene dine :-)

Katarina sa...

Hej på dej:)
Ville bare kika inom ditt koseliga hjem og önske dig en Go Fortsättning:)på jula.
Du har en sån go blogg o kika in til o läsa i:)
Du bjur på så vakkre bilda av hjemmet ert.

En go klemm fra Katarina

Tea Kristin sa...

Det er så deilig med nytt år med blanke ark og masse idéer! Blir spennende å se deg sette dem ut i livet! :)

Kos deg i romjulen!

Lena sa...

Skjønn ho er, prinsessa di:) Du må ha god bedring Elin, håper feberen er på vei nedover...Og så er jeg veldig spent på å lese mer om de store planene dine:) fortsatt god romjul:)

christiane sa...

joho... du må sei te den lille prinsessa di at ho er jo bare nydelig:0) sån ei sjønne jenta he eg ikke sett på lenge. sitte neste me tåre i øynene. snufs snufs:0( men men det går så bra så... men er kjempe glad i dere alle 3. masse klemmer fra christi:0)

Zizzi Molde sa...

Så deilig å høre at det ikke bare er jeg som klør i fingrene etter å "kaste" ut julen.... JEg gleder meg til ett nytt år, forhåpentligvis ett år som på mange måter vil bli ett godt år for oss. Men først må jeg finne meg nye kjøkkengardiner, og kanskje nye stuegardiner?? Skal ha varetelling 2.januar, og 5 januar skal ungene feire dag! det vil si; Mye som skal gjøres på kort tid, for julen bruker som regel å være ute her innen 5.januar.... Uansett, nå skal jeg kose meg med Trond Espen Seim/Varg Veum, stormen og regnet raser ute, og jeg gleder meg som en unge!

Romjulsklem fra meg!

Anonym sa...

Begynner å lengte mot vår jeg og! Men kjenner jeg sesongen rett laver det vel ned med masse snø i januar som henger igjen ut i april her ;-) Gleder meg til å se alle ideene du ligger å funderer på nå i romjulen bli satt ut i liv. Alltid inspirerende! Fortsatt koselig romjul!!

Grip dagen sa...

Så du ligger på sofaen og ser frem mot lysere tider...! Da er det kanskje en vår-forkjølelse du har fått deg?
Er det ikke vanlig å putte en vinter innimellom der...?

Jeg må innrømme at jeg satt og planla en vårlig Tilda idag...
Men fant ut at det er litt tidlig. Må nok kle henne med kåpe og skjerf en stund til.

Skriv/tegn ned idèene dine, så tar vi et kreativt møte over nyttår. Vi må finne på nye ting til Veslehuset. Forandra litt der idag forresten. Måtte bare rydde bort jula. Ok?
Se og bli frisk i en fart!
Hilsen en litt eldre Marit...

Miss.T sa...

Heisann. Enig at det er herlig å få vekk alle røde dupeditter etter jul.. sitter selv å lurer på om jeg skal fjerne alt. skal ha 2 nyttårsselskap ( sambo har bursdag på nyttårsaften ) så det blir nyttårsbrunsj med slekt på dagen og middag med 2 vennepar om kvelden så jeg vil det skal være rent og pent pyntet.. å disse nissene ødelegger litt for den "rolige pent pyntet " følesen i hjemmet.
" stille i fjøset ja.. ler meg ihjel av den reklamen !! løyen du !! go romjul videre and happy new year to u !