torsdag 29. november 2007

Pakke i posten:O)



I dag dumpet det en pakke ned i postkassa mi.
Denne pakken var fra dama som har bloggen
Albertines verden
Hun hadde kommet frem til at det var jeg og Emmeline som er de ivrigste bloggerne på bloggen hennes og som takk sendte altså hun en gave( akkurat som det er nødvendig. Med de inspirerende bildene på bloggen hennes er det gave nok i selg selv)

Iallefall fikk jeg denne nydelige pakken i posten.
Hjertet har nok dama sydd selv. Vi som holder på med litt håndarbeid har bitt oss merke i at, sy det kan hun.
Å dette har hun nok sydd selv.
En the pose med logoen hennes ( dette er jo julaften for en gammel grafisk formgiver som samler på logoer)
the sil med en flott rosa(me love) diamant og ikke minst et utrolig nydelig kort.
Dette skal rammes inne.
Tusen takk Albertine.
Tusen takk for de utrolige varmende ordene på kortet.
ME LIKE YOU:o)





Her om dagen kom en bok som jeg har hatt lyst på lenge.
"White christmas" En enkel og nydelig bok med både tips og ideer til innteriør og hobby og ikke minst oppskrifter på diverse mat og godteri.
Den hvite gløgg oppskriften skal prøves ut i julen:O)





Jeg har alltid sans for bøker, ikke for alltid å lese dem men for å se på den grafiske utførelsen.
Så mens andre ser på alle de flotte bildene så ser jeg i tillegg på farger og typografi, hvordan de har lagt bildene osv.





Nå har jeg langfri.
Da har jeg fri helt til mandag kl. 15.
Det passet bra at det ble denne helgen for i morra skal jeg bruke dagen til å pynte huset til advent.
Føst vaske, så pynte!
Jeg gleder meg som en unge. Kan nesten ikke vente med å ta ned de forskjellige tingene å sette i gang med julen.

I tillegg skal vi bake pepperkaker og pakke inn noen julegaver.





Resten av helgen skal gå med til sying av ting til veslehuset, julegave shopping og advents kos hjemme.
Søndag er det tenning av julegranen her vi bor, mens korpset spiller julesanger og smånissene deler ut godteri til ungene.

Ha ei god helg alle sammen.

Masse klememr fra Elin:O)

20 kommentarer:

Ingrid sa...

Så hyggelig å få en slik overraskelse i posten! Det er jo ikke slikt man forventer.. dersto koseligere er det jo da!
Ha en fin kveld! :)

Lemi sa...

så koselig me pakke i posten :o)

ha en fin kveld!

Olstad sa...

Så utrolig hyggelig gave du fikk. Det var morsomt.

Det blir hyggelig i morgen når det er vaskedagen før advent. Jeg teller på knappene om jeg skal rekke en shoping tur også... Hvem vet.

Emmeline sa...

Så koooselig med gave fra Albertine:) Kanskje jeg kan begynne å følge med i postkassen min også?? Det passer rett og slett helt perfekt med en gave rett før jul, man trenger å varme opp syns jeg!!!
I morgen er vaskedagen før advent leser jeg...å hildrane du, ja da må jeg bare ta meg grundig sammen. Mangler noen gaver til adventskalenderen må innrømme. Har fått TO på plass, hehehe! Men det er ikke så nøye, du vet her er det fire barn og kun en gave hver dag...sånn går det når alle barna vanligvis har spist opp alle de 24 smågavene allerede 4.desember. Det er visst bare meg som har sånne rakkerunger her i Blogglandia, men jeg tør jo ikke skrive mer sannheter--- folk tror jo både meg og resten av familien her er fullstendig rablende gal snart!!
Ha en fin vaskedag i morgen:) Jeg legger ikke ut innlegg før i morgen igjen. Skal sy litt istedet!

Kreoline sa...

Så kjekt med pakke i posten, nydelige ting fra Albertine. Heldige du som skal ha fri te mandag, tenke du skal kosa deg hjemma då ja, glede meg te å se bilder fra julepyntinga di. Boken så kjekke ut, tenke du ska kosa deg å lesa den også i helgå, komme gjerna på en gløgg eg du, ska nå tenka på deg der du sidde å kose deg. Har og funne frem någe pynt i dag, men en tror ikkje eg finne alt, det står vel i esker på kottet, å der e det masse esker du, eg orke ikkje å dra ut og kikka i adle, får vel gå å snoba litt nytt.Nå må du kosa deg skikkeligt i helgå då, en store knib (ha,ha) fra meg.

Hulda sa...

Her er det også langfri, vi har avspassering i mårra og skal til byen og kjøpe julegaver og spise peppes pizza. Gleder meg!

Så flotte ting du fikk i posten, det hjertet var nydelig! Boka så også veldig bra ut. Ønsker deg ei god helg!

Karna sa...

Så koselig gave du fikk, hun er UTROLIG flink til å sy, den sofaen hun har trukket om er jo bare helt fantastisk.

Takk for tips om bok, må ha litt nytt nå i førjulstiden.....

God helg!

MiaMaria sa...

Oj, så mycket ´jag missat nya fina dockor, besök till Ikea och vackra saker från Albertines verden. Och en underbar bok.

Nu får du ha´det så gott i "julpyssleriet" och "julstäderiet" det kommer att bli så vackert!

Miamaria

Anonym sa...

Tusen takk for flott hilsen på min blogg - du er alltid så god når du skriver ! Masse flott du viser og tipser om denne gangen. Det hjertet du fikk i posten er bare så skjønt, og den "bling, bling" tesaken var kul (apropos bling, bling mener jeg.....hi, hi ). Kos deg masse med forberedelsene til helgen og føste advent - gleder meg til å se alt det fine du skal pynte med - for vi får vel en titt ?? Klem fra Sanna ;o)

Nette sa...

Så koselig med gave, den fortjente d vettu:)
Ønsker deg en fin langhelg!

Jorunn sa...

Så koselig gave fra Albertine!! Velfortjent synes jeg absolutt :)
Jeg er bortsendt på jobb, men håper jeg kommer meg hjem i kveld så jeg kan vaske og fikse til advent i morgen. Kos deg masse med langhelg Elin! God advent til deg!

FO - 2 sa...

Så skjønn gave. :)
Kos deg med den og den nye boken.

Ønsker deg og dine en god første adventshelg. Med lystenning, pynting osv.

God fredagsklem.

Andrea sa...

Hei hei. Her var det jo mye fint som vanlig. Du pynter og står på. For en nydelig pakke du fikk, den fortjente du! Burde få en pris for den fine bloggen din og alt fint du gjør. Jeg har også langhelg, og det er så herlig. Shoppe og bare slappe av. Den syingen er en farlig basill, haha. Og alle elsker Ikea, haha. Ønsker deg en kjempe fin helg. Stoooor klem

Sarah sa...

Hej
Dejligt med en pakke i posten. Det er så hyggeligt når der er nogen der tænker på en. Elsker nu også at sende pakker afsted selv.
Hvor må det være skønt at have fri. Her står den på eksamenslæsning, så det jul der bliver her er nok det jeg kan finde i storcenteret den dag jeg skal købe julegaver og så efter den 17. når jeg har været til sidste eksamen i år. (de andre er først i januar).
Og så får jeg selvfølgelig jul rundt omkring på bloggene...
Hav en god weekend.

Anita sa...

Åh! SÅ flott pakke!
God helg!
KLem Anita

Unknown sa...

Grattis!! Så fina saker...=) Ha en mysig fredagskväll!! Kramar Malin

litenIda sa...

Det var jo en hyggelig overraskelse å få! Og for en flott gave! :)

Du må kose deg masse med dine adventspuslerier i helga! :)

Mita`s hjørne sa...

Så koselig det må være å få en slik gave i posten... kjempesøtt hjerte...
Jo du snø skulle jeg gjerne sendt nedover jeg - massssssseeee...
Junior venter på bare veier, utrolig kjedelig å sitte på rulla med nysykkelen...

Endelig - i morgen begynner julepyntinga...

Ha en koselig kveld...

faster atta sa...

Ååå, har precis varit inne i veslehuset och spanat på den nya tildan i vitt och brunt.... SÅ UNDERBAR!!!!!!

kram

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg