onsdag 7. november 2007

Onsdag :O)




Endelig fikk jeg tatt nye bilder av tingene jeg kjøpte i helgen hos Landstil.
Sifonflaske. Har alltid ønsket meg en slik.
Denne er nydelig. Den står på kjøkkenbenken å blunker til meg hver gang jeg går forbi:O)





Tørkerull holder i fil de fer. Enkel og grei til bruk.
Hadde problemer med å skjønne hvordan man fikk inn tørkerullen, men det var da jeg var blondine.

Har vært en tur hos frisøren å farget håret mørkt, så nå fattet jeg poenget. HA HA.





Sinklykta hadde jeg sett meg ut på nettet.
Synes denne var så flott. Måtte ha!!!
Det store kortet tror jeg skal ramme inne å henge på veggen. Jeg har også planer om å kopiere det og bruke kopiene til kremmerhus til juletreet.
Båndene og blondene skal brukes til pynt med jul og litt Tildaproduksjon.





Stor fattig manns lykt til thelys. Den er liksom litt for stor for de vanlige thelysene så det går fint å ha store thelys i disse. Fikk også med meg et skilt med engel på.
"Angels are welcome here"
Finner nok en passende plass til det.





Noen hjerter til å kle mose med til jul.
Skal ha disse i vinduene i stuen. Har ikke prøvd dette før så det blir spennende å se om jeg får til. Dette året blir det masse naturmatrialer som gjelder. Synes det er så nydelig sammen med lin, hvitt, sort og brunt.

GOD JUL skilt til å ha i gangen.
Skilt til å ha utenfor har jeg kjøpt på Veslehuset av Marit. Svart skilt som kommer til å bli såååååå fint utenfor.




Dette prosjektet holder jeg på med i kveld.
To av disse lange Tilda damene i rødt og natur kommer til å bli lagt ut på Veslehuset.
Er så glad i disse damene og de gjør seg virkelig hengende på en vegg. De synes virkelig godt igjen med hele sine 80 centimeter.

Jeg har fri til Mandag og skal utnytte tiden godt.
Bake, sy, Julebord, 60 talls party og farsdag.

Ønsker alle sammen en fantastisk kveld.
I dag skal jeg ha en skikkelig blogg runde - jeg har jo tross alt fri i morgen:O)

Masse klemmer fra Elin:O)

27 kommentarer:

Klarafina sa...

Så masse fint du har kjøpt! Gleder meg til å se hjertene med mose når de er ferdige. Skjønner ikke helt hvordan du får mosen til å henge fast - men er ikke i tvil om at det blir fint.

Gunhild sa...

Lurer på om det er ei stund siden jeg har gitt deg kommentar her. Det skyldes ikke at jeg ikke følger med. Det er heller det at jeg finner ikke ord. Det er en utrolig kapasitet du har og det beundrer jeg veldig. Du er i farta med noe hele tiden. Og så mye fint du lager til Veslehuset. Skal innom og titte etterpå. Får du ikke litt kommentarer fra de rundt deg da om at du er supereffektiv?? Jeg nevner jo dette til deg hele tiden :) Kanskje fordi jeg er så motsatt. Ting tar utrolig lang tid....

Helene sa...

Hjerte som du skal ha mose på gikk jeg vist glipp av på Landstil.
Men så var der jo trangt om saligheten og med så mange kjøpelysne damer.
Fester du mosen med en eller annen form for tråd?
Apropo tråd; er en smule irriter akkurat nå for jeg hadde som mål å produsere endel kremmerhus til juletreet i kveld. Så av alle ting går jeg tom for TRÅD. Skikkelig kjipt!
Ringte Marianne for hjelp, men hun kunne ikke bidra med noen meter tråd, for det fantes ikke i hennes hus. Det ante meg jo egentlig:0(
Ingen sømdronning hun, men kom igjen til malingskosten, den svinger hun lett som bare det når hun vil pusse opp :0)

Grip dagen sa...

Jada masa... Jeg vet jeg ikke har vært ivrig med kommentarene i det siste...
Jeg prater jo med det flere ganger om dagen, og føler derfor ikke stort behov å skrive til deg hver dag også!!! He, he..
Bloggen din med kjempekoselig med nye farger og nye bilder.
Alltid gøy å se det nye du lager, du står jammen på!
Håper du snart tar deg en tur opp!?

Nå frister husbonden med chips nede. Tenkte dessuten å se om whisky er god medisin mot vond hals... Schnakkes...
Marit

Mita`s hjørne sa...

Jammen har du handlet masse flott, morro med noe nytt...
kjøpte slikke hjerter sist jul, punta de med ståltrå og perler - har også noen liggende som jeg ikke fikk plass til!!!, men i år blir det meste av julepynten under taket, barnebarna med sine foreldre kommer hjem - og ingen av oss gidder å bruke tiden på å passe på små ting som står over alt... to 1-åringer, 1 3-åring og ei stor jente på 6 år, blir kjempemorro - gleder meg masse til denne julen...

Ha en koselig kveld...

Virre sa...

Du fikk kjøpt mye fint da, å det ser jo helt fantastisk ut i den butikken. Er ikke rart man koser seg når man tar turen dit nei. Ser produksjonen din er på topp som vanlig. De er jo bare helt skjønne de Tildaene også da :)

Tingeltangel sa...

Så mycket fint du har köpt. Jag älskar ljuslyktor och denna var ju särskilt vacker.

Lovise sa...

Så mye fint du har kjøpt. Det blir nok kodselig å pynte til jul hos deg:)

Hem och Lycka sa...

Å vad mycket fint du har köpt! kram

Hulda sa...

Så masse fint du har kjøpt deg hos Landstil, de har virkelig mye med stil de. :) Likte den holderen til kjøkkenrullen, har sett på slike. Kanskje jeg skulle ønske meg til jul. Jeg har også et slikt hjerte, som du har to av. Har kledd mitt med et blomstergirlander, men skal ha kristtorn på det til jul.

Anonym sa...

Heisann,sa masse flott du har kjopt!Er pa jobb,en liten husmorferie.Er i byen din,sa du far gi lyd om det passer m en kaffekopp i mrg etterm.Skriver pa ipod'en,finner jo ikke alle bokstavene...du skrev noe om blondiner,er i den kategorien jeg og.Haper du har en fin kveld!

FO - 2 sa...

Du har mye fint å glede deg over. Skjønne ting og god stemning. :)
Jeg skal jammen styre unna den tørkerullholderen, blondine som jeg er... ;) Haha.

Helene sa...

Godt du fikk farget håret, ellers hadde du vel styrt med tørkerullsholderen ennå he, he

Anonym sa...

Såå masse flott du har kjøpt !!! Nydelige og koselige ting. De er flotte de tildaene dine! Kanskje jeg må prøve å forstørre opp mønsteret jeg og! Ha en flott fri helg da!

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Det er alltid så koselig å se bloggen din og alt dette på veslehuset er jo bare vakkert! Utrolig flink dame du er!! Ha en fin torsdag;) Klem fra nordmøre!

Zizzi Molde sa...

Pust & Pes! Trodde jeg hadde travle dager (kjennes iallefall slik ut), men du overgår alt, du! Gurimalla for en energi du må være i besittelse av... Flotte ting du har kjøpt deg, misunner deg den opplevelsen du hadde der. Ha en flott kveld videre, klem fra meg

Emmeline sa...

Skjønne snille fantastiske ELIN!!
TUSEN TUSEN TAKK for en helskjønn Tuttetilda!! Jeg er helt overveldet?? Jeg må jo få betale deg??? Jeg kan virkelig ikke motta en sånn flott gave bare uten videre???? Du er SÅÅÅÅÅ snill skjønne Prinsesse!!
Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si?? For en KOSELIG overraskelse, og så fin hun var på håret da:0) Skikkelig KUUUUL!! Jeg får fundere på hva jeg kan gi i gjengjeld... hmmm skal nok finne på noe du snille dame!!

Anne sa...

Mange vakre ting ja gitt, spennende å dekorere når en har gjort noe slike blinkkjøp...

Tonje sa...

så masse vakkert du har kjøpt...må være farlig å kunne reise innom slike butikker,jeg hadde nok brukt alt for mye penger...hehe
Takk for komentarene!!

ChatrinesLiving sa...

Tusen takk for hilsen på min blogg på mitt Jubileum:)
Sååå masse fine ting!! Lykten falt jeg helt for! Jeg elsker lykter!!
Klem:)

åsemor sa...

Litt misunnelig på de hjertene du kjøpte, kommer helt sikkert til å bli knallfint.
Du får kose deg med fridagene dine, ha ei fin helg :)

Kreoline sa...

Såååå mye fint du kjøpte hos Tone, misunner deg den turen der ja. Ellers må jeg bare si at du er flink med alt du lager, for en energibunt du må være. Sitter her og håper at du ikke sovner ved middagen julaften av utmattelse, men det er nok ikke deg nei, du får nok med deg alt. Regner med at du slapper av mellom slagene, ha,ha, du kan jo ikke henge i taket hele døgnet. Ha noen fine fridager, kos deg, så får jeg håpe at du ikke blåser av på toppen der oppe, tenker du merker det godt. Jeg håper bare at jeg ikke fåt en båt opp i stua. Ein store knib fra meg.

Zizzi Molde sa...

Har du samme frisør som Emmeline?? Du vet at det er en kjensgjerning at blonde jenter har mer gøy, du kan bare angre deg!!! ler nesten hele tiden jeg... Heldigvis har jeg såpass selvironi, at evnen til å le av meg selv er til stede, så når jeg gjør slikt som andre påstår bare dumme blondiner hjør, ler jeg bare. Ha ha, trøtt nå, jeg, God natt! Tøff Tilda med Tutte-hår, forresten (Foreldrene mine kaller meg Tuttemor??? ) Men jeg har ikke råd å kjøpe noe av deg, for nå er det så mye fin på Kid som jeg bare Mååååååååååååå ha, og dessuten er det snart jul.

Lavendel & Romantik sa...

SÅååååå mycket snyggt du köpt..Och tack för dina snälla ord hos mig...Ha det skönt i helgen...Många kramar/Majsan

Handplockat sa...

ååh så mkt fint

ha det bäst

Metteflette sa...

Så nydelige ting du har kjøpt deg! Sifonflasker har jeg 3 stykker av og jeg elsker de!! Skjønner godt du måtte ha den! Landstil har utrolig mye lekkert. Så bra at du fikk farget håret i en fantefart! Det er jo greit å være litt hendig nå før jul!! Da har man jo ikke tid til å ha det så fryktelig gøy allikevel ;-) Klem fra mette

Anonym sa...

hei søster jeg er helt imonert så flink du har blitt jeg har sikkert noe du kan bruke i skapene i kjelleren haha fin måte å få deg opp på irene