onsdag 26. september 2007

Travle tider:O)




I dag har jeg hatt det så travelt at jeg har nesten ikke har hatt tid til noen av de tingene som jeg egentlig skulle hatt gjordt. Jobb og ferdig gjøring av noen engler som skal avgårde samt idol tok hele min tid. he he.
Nå er to av pakkene klare til å dra avgårde til de nye eierne.






I går dumpet et brev ned i postkassa mi fra Sverige. Det var fra Faster Atta Hun sendte meg mønsteret til denne lille herremannen som jeg har begynt å sy. Synes disse kaninene er så skjønne at sånn måtte jeg få meg. Dette er den første, så vi får se hvordan denne blir.





Om 14 dager kommer dette til å være utsiken jeg har i en uke. Dette er utsiken som vi ser fra leiligheten vår i Spania. Her bor mamma og min stefar store deler av året. En flott leilighet med en fantastisk utsikt. 200m til stranden. Det kan klarer jeg fint å leve med!







Her er blokken som vi bor i.
Trives som plommen i egget her nede. Byen heter Benidorm og er en koselig flott og gammel, med masse tradisjoner og mange BUTIKKER:o)



Etter å ha gått 200m befinner jeg meg her.
Å her er det ikke feil å være.
De to første dagene kan nok jeg bli forvekslet med en engelskmann.
Siden sommeren har vært så dårlig så har min kroppsfarge gått fra å være hvit til å bli sånn skumma melk blå.
Har advart mamma i dag om akkurat dette og vurdert å ta litt solarium for å skåne min familie for dette synet.




Etter noen dager er forhåpentligvis fargen noe bedre og da, blir det tid til "LITT" shopping( Les: MASSE)

Ønsker alle en fin kveld.

Klemmer fra Elin:O)

29 kommentarer:

Hulda sa...

Så deilig med en slik ferie snart! Håper på masse sol da. :) :) Det er alltid godt når man får sendt avgårde noen av bestillingene, de ligger jo litt og tynger, når man ikke har tid til å sy hele formiddagen. Må jo på jobb også. hehe. :)

Anonym sa...

Og kunne jeg bare fått være med LITT (les masse)hehe!
Ja, det er godt å høre at du og har det travelt...
Her bare flyr tiden fra meg TOTALT, men det er jo bedre, enn å sitte å tvinne tommeltotter, for det liker vi jo IKKE;)
Kos deg med morgendagen:))

Emmeline sa...

Hjelpe og trøste, får håpe kaninen får litt mer pels ettehvert. Jeg hadde blitt nedfor hvis jeg var kanin og hadde blitt presentert på denne måten, eller utlevert kan man kanskje si-- Stakkars lille ufrivillige nudist!

Gleder meg til å møte mitt nye adoptivbarn fra din Tilda ungeflokk. Det skal bli helskjønt!

Skjønner at Lilly også skal adoptere en søster ved navn Flettfrid, hehe.
Stakkars Lilly--hun liker egentlig mer eksotiske navn, og så har hun blitt adoptivmor for Flettfrid??
Hun får gjøre som Angelina Jolie -(-ikke tatovere en gedigen Tilda over hele ryggen nei,) men gi adoptivbarnet et kombinavn: For eksempel Flettfrid-Isadora...Litt jordnært og litt glamour samtidig!

Jeg skjønner at det er noen som gleder seg til sydentur.
Jeg kunne gjerne ha vært med her, skjønner GODT at du gleder deg stort! Kjekt at det var kommet et nytt innlegg... Vi er jo avhengige av nyhetene fra Prinsessa vet du!

Anonym sa...

flott figur du har sydd!! Du har virkelig fått dreisen på symaskin..
ååå som jeg kunne tenkt meg å reise til varmere strøk nå som høst stormene hyler som væst her hos oss.... blir litt deppa av alle de flotte høst fagene som jeg ikke får gått ut å tatt bilde av...det regner i strie strømmer non stop!og visst det ikke regne, så blåser det sånn at motivet ikke står i ro! Prøvde å gå tur på søndag, men etter 15 min, og 250m var det bare å snu.. gjennomvåt, og kjempe forblåst! Får håpe vi snart får en dag med opphold!og uten vind!
Det var dagens klage fra meg:)
ha en super dag!

faster atta sa...

Åh, vilka fina paket! Din kanin kommer att bli jättfin!
kram

NICOLINAS BONING sa...

Hallå där...tack för tittan hos mig;-)
Vad skönt att kunna åka ner till solen efter denna solfattiga sommar...
Kram/Birgitta

Anita sa...

Deilig med litt høstferie i varmen!! Tusen takk for at du orket å svare på spørsmålene mine!! Skal til byen en av de første dagene å kjøpe koselig gavepapir og få kledd opp noen esker!

Tussaluso sa...

Så deilig med ferie og SOL. Heldig-gris. Eg har nett bestilt tur til Rhodos, men det er ikkje før i juni. Tar ikkje sjansen på ein slik sommar til.
God tur.

Grip dagen sa...

Du lager så fine gaver at det nesten er synd å rive dem opp!
De må nesten bare få ligge slik ei stund før en åpner de...

Idag er det mer maling på programmet. På jobb tar jeg med noen småting som skal broderes. Det går ikke an å sitte med hendene i fanget. Livet er for kort til det..!

Sees på jobben!
Marit

Karna sa...

En uke eller to i solen hadde ikke gjort noe nei.....Jeg er også blåhvit, tragisk....

Deilig å ha noe å glede seg til!

[morgrethe] sa...

Så deilig Elin. Jeg har heller ikke sagt nei takk til en tur til varmere strøk igjen. I dag har jeg kjøpt pakken med Tilda-engel, jule-engelen, gleder meg til å sy den... håper det går greit. Men det blir nok ikke så stor produksjon som hos deg. God tur til Benidorm hvis dette er det siste innlegget før du drar.

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Vad härligt det ser ut. Roligt att du gett dig på kaninerna. De blir säkert jättefina. Kram

Jorunn sa...

Nydelig gaver du har laget i stand Elin! Gleder meg til å se kaninen din når den er ferdig, blir nok superfin!!
Åh, skal du til sydligere strøk og sol du da! Heldiggrisen!! Kunne trengt noen timer under sola jeg og, har ikke blitt så veldig mye soling i sommer akkurat.
Klems

Små Gleder sa...

Ojoj, så deilig å ha en ferie til sol og varme å se frem til!
Kunne godt tenkt meg å kvitte meg med litt av denne skummetmelk-fargen jeg også, hehe.

Ha en fin kveld!:-)

Lilla Blanka sa...

Vad fin kaninen blev som du sytt!
Kan man köpa möstger hos Faster Atta..?
Ha det så bra i värmen!
Kram!

Olstad sa...

åhhh så deilig å ha en slik ferie å se frem til. Du er fortsatt flittig med å sy forstår jeg. Så artig. Gleder meg til å se flere eksempler fremover.

Ha en fin kveld og en fin helg når den kommer.

Mitt hem är min borg sa...

Hej hej!!
Vad kul att du hittade mig.. Tack för besöket.. =)
Vilken fin blogg du har.. Den lilla kaninen känner jag igen..
Ha det så bra..
Kram!!

Ellie sa...

Skjønn liten kanin :-). Heldige deg som skal til Spania, da! Må være deilig å få lada opp batteriene litt før vinteren, særlig med tanke på at sol ikke akkurat er det vi har hatt mest av i sommer.

åsemor sa...

Åhhhhhhh, en sydentur å glede seg til, ikke lite misunnelig .......
Kos deg masssssseeee, både med soling og shopping.
(men det blir vel flere innlegg på bloggen før du dra, nysgjerrig på den kaninen ) :)

Solsjö - Under en vind sa...

Å vad härligt med Spanien!!! Kram!

Anonym sa...

Hei kjære Elin. Kan du sende meg adressa di på mail? Klem

Lille Trille sa...

Så deilig med en sydentur før mørketiden virkelig setter inn.
Ønsker deg riktig god tur!
-Lille Trille

Emmeline sa...

Hehehe -ser du forteller solovitser hos Lilly for tiden, men den som ler sist ler best...hehehe!

Emmeline sa...

For å si det sånn; mannen min tror jo at jeg har klikket..Jeg sitter her og ler for meg selv av mine
(-og dine) dårlige vitser!!

Gleder meg stort til at pakken kommer, kjære vene du trenger jo ikke sende med noe til miniatyrfesten...
Men jammen er vi spente, dukkekoppene og jeg! Skal bli godt å ha noen å dele koppene med..

Jeg overførte penger til deg i går kveld, så de kommer nok i morgen!
Det er bra hygger deg med low humor du også, da er vi to;)(*ler) Klem

Tonje sa...

åh...noen dager eller uker der hadde vært helt nydelig nå ja....missunnelig nå ja...hihi

Så søt den kaninen var=) Skjønner godt at det er mange som vil ha de tildaenglene dine...du er jo bare sååå flink=)

Anonym sa...

Å heldige dere.. .sol og varme! jaaa ... kos deg masse :)

og ha en god fredag også :)

faster atta sa...

Tihi... Kaninen din kommer att bli så fin när den är färdig!!
Kram

FO - 2 sa...

Innom for å ønske deg ei god helg mens du pakker, kanskje. ;)

Ting og Tang sa...

Heldigris:)