lørdag 1. september 2007

Endelig helg... :O)



Ja, så kom jammen helgen til vestlandet også.
I dag kl. 17 var det ned med porten på butikken og rett hjem. Det var skikkelig deiglig å komme innforbi dørene hjemme, for her regner det hester. De har snakka om flom. Nå tror jeg at jeg er temmelig sikker på at den skal være ganske så kraftig hvis den skal nå opp til meg( en sånn noas ark flom?)men det er deilig å vite at man kan være inne å kose seg når det er et slikt vær ute.




Har gardert meg med snop for helgen. Dette er bare noe av det.
Måtte fordele dette utover to kvelder. Det er langt ifra heldig når Mega har snop til 6,90 pr. hg.
(kjøpte iallefall 1 og 1/2 he he)



Har kjøpt noen linservietter på salg i dag.
Hvite skal brukes til å sy thilda ting av( har jo så mange av disse fra før) og de blå måtte jeg bare ha i tilfelle noe skulle dukke opp.




Med kun to mager å mette får vi hjelp fra TOR.O i kveld. Han er ganske god på pizzabunener og diverse småretter.
Kjenner han ganske godt etterhvert. Har er en sann venn og har hjulpet med matlaging flere ganger. ;O)



Bare sånn for sikkerhets skyld, sydde jeg i går denne engelen fra Thilda.
Dette ble gjordt samtidig som jeg så kriminalen og blogget.
Hater å kjede meg. Må ha noe å holde på med hele tiden ellers så blir jeg gal!
I kveld har jeg enda et prosjekt på gang.

Takk for alle de hyggelige kommentarene på boggen. Dere er supre jenter.
Hva hadde vel livet vært uten dere?

Ha en fin kveld.


Elin:O)

15 kommentarer:

Virre sa...

Du er jammen meg blitt en kløpper på TIlda altså. Hehe..ja, kjenner til det der med multitasking, vanskelig å sitte i ro med henda i fanget. Kos deg med smågodtet og ha ei fin fin helg :)

. sa...

Så fint bilde du har fått på bloggtittelen din:)
Tilda figurene er jo bare så søte da..

Anonym sa...

Masse fint å sjå på her:0)Skikkeleg produktiv er du. God helg!

JULIEK sa...

Hei på deg vennen. Har fått lånt meg en nettkabel idag så da er jeg på nett. Koser meg skikkelig nå ikveld. Har vært ganske så tomt uten bloggen ja. Det er bare to nett tilganger her på huset så litt rift er det om plassene, men i helgene skal jeg iallefall få vært innom en tur. Stor klem : )

Olstad sa...

Du har blitt utrlig flink til å sy Tilda dukker. Det nyeste tilskuddet til familen var flott.

Toro skal en ikke kimse av, min mor bruker å si at man ikke kan konkurere med de midlene de bruker i matforskning og produktutvikling:-) God søndag.

Tussaluso sa...

Du er ei racer på å sy og produsere ting. Blomsterpotta med lyngen i var kjempefin. Har nett spist pizza her og. Ha ein fortsatt fin kveld.

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Håper du har hatt en flott kveld vennen min! Nydelig bloggbilde , og som sagt en kløpper er du på de Thilfa figurene :)

Natta

Anonym sa...

Jeg må bare si meg enig med Hjerterommet, det bildet fra toppen av bloggen er jo helt nydelig. Er det fra stuen din? Så fint og stemingsfullt du har det. Skjønner godt det må være vidunderlig å sitte her å blogge, spise snop og sy...Alt samtidig? Du er helt utrolig! SÅ søt den siste ankomne var!! Likte veldig godt fargene, hun må jo være den yngste Tilda søsteren i en søskenflokk på 4...5 eller 6? Imponerende. Jeg syns det er mye å sy 8 puter, og det er bare rett søm. Nok til at jeg skal ha syfri i mange uker...men for deg virker det nok motsatt! Du er blitt kjempeflink. Ha en deilig lørdag Elin, kos deg med søtsakene!!

Line sa...

Jeg er så imponert over de flotte bildene som pryder headeren din! jeg klare ikke å finne ut av hvordan jeg får til det jeg..
Så fantastisk skjønne Tilda figurer du syr for tiden. Du er jo kjempeflink til å sy!
Kos deg med smågodt og helg!

Anonym sa...

oioioioi som du syr! Og så mye flott du lager! godt å ha noe å pusle med, som en liker og får til! jeg gleder meg til å begynne å se på tingene i tilda boken. har ikke fått tid til å se i den så mye neda. har hatt og vært i besøk i dag... men gleder meg til å begynne! Takk for gode tips om lin stoff. har ikke fått kjøpt noe tilda stoff enda, men får bruke det jeg har når jeg skal beynne å sy! Og liksom øve meg litt! Lykke til videre med sying! Ha en flott søndag! :) klem

Mia sa...

Heia Elin! Skal si du har virkelig fått til dette med Tilda-figurer da. De god natt alvene dine var helt herlige, og hvert nytt vesen du lager er om mulig enda mer bedårende! Så koselig og inspirerende å følge med, og noe av energien din smitter jo over på meg også... (selv om ikke i form av Tida-figurer, enda... men hvem vet...?) Håper dere er blitt spart for den helt store flommen, uansett godt å vite at huset deres står høyt og trygt! Her hos meg er det sol, men ikke akkurat varmt... (de tidene er vel over for denne gang). Kos deg idag med Tilda (og kanskje Tor lager noe godt til deg/dere idag også...?)

Jorunn sa...

Hei Elin,
Håper Toro gjorde jobben sin og at dere ble gode og mette i går kveld.
Så mange fine Tilda'er du har laget - imponert! Jeg har bestilt meg vintage engel og nissepar, som jeg skal prøve å få til. Spent...
Ha en finfin søndag!
Klem fra Jorunn

ps; er det ok at jeg legger deg til blogglisten min?

Solstad sa...

Så flink og energisk du er da!...og tre ting på en gang???!
Søt figur!!
..og Toro er veldig kjekk ;)
Klemz

HildeS/Frøken Fryd sa...

Så koseleg det er hos deg, Elin. Her er det samme griseveret som hos deg, men eg fyrer i omnen og koser meg inne.
Så utruleg flink du er blitt til å sy Tilda engler, den siste var så skjønn!
Ha ein finfin søndag.
Ps snopet såg godt ut....

Fru Grön sa...

ojojoj, du har ju jättefint hemma! vad duktig du är på att fixa till det.