mandag 24. september 2007

Mandags kveld:O)




Takk for alle de hyggelige kommentarene som dere sender meg. Blir så glad for alle sammen.
I dag har eg vært litt småsjuk og snørrete men begynner å komme meg( takket være IBUX)
I ettermiddag fikk jeg opp det nye bordet i loftstuen som skal fungere som sy bord/skrivebord
Så til alle dere som har bestillt engler. Har begynt på dem og jobber på spreng:O)





Synes det ble riktig så koselig her i hjørnet. Bordet skulle egentlig bli hvitt men ombestemte meg i siste liten og blandet meg en slik grønnfarge som ser gammel og slitt ut. Elsker denne fargen.




Måtte flytte hylla på veggen siden jeg har flytta bort bokhylla der denne var før. Litt ny pynt for anledningen.





Her er den andre delen av rommet. Synes det er skikkelig koselig å sitte her å lese eller sy.

Så til problemet med å linke noen i innleggene mine. Da kan jeg fortelle dere det at i morgen skal jeg å Marit ha et kreativt møte her hjemme angående messen vi skal på.

Sjå det om ikke denne jenta klarte dette med god hjelp fra dere:O)


Ønsker alle en fin kveld.

Klem fra Elin:O)

44 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig det ble hos deg... og for en utsikt du har...

Ha en koselig kveld, skal på arbeid jeg nå - tror det blir en laaaang natt...

Anonym sa...

Så koselig loftstue du har da! Fint med eget sybord! Da kan liksom bare alt rotet få ligge der til en er ferdig!
Lykke til med englene dine! Ha en flott kveld!

Lavendel & Romantik sa...

Va fint du har det..såg så hemtrevligt ut.Och vilken fin syhörna du har.....Kram och vill önska dig en bra vecka../Majsan

Hulda sa...

Så fint det ble med bordet du har malt, og mye fint å se på hylla di også. Vet du hva jeg har gjort i kveld? ;) - malt! Jeg har malt kjøpmannsdisken som har stått i stua i vanilje. Har bestilit noen skjønne knotter fra Hjem kjære hjem. :) Skal ta andre strøk i mårra, så er det bare å vente på at det skal tørke. :)

Jorunn sa...

Koselig du har det hos deg Elin! Heldig er du som har plass til eget sybord og! Kjempefint altså!
Sov godt i natt Elin!
Klem fra Jorunn

MODERN COUNTRY sa...

Heisann Vennen!
Er du småsnufsete du da, ja det er jeg i dag og. Du smittet meg ikke gjennom mailen vel? hehe..håper du våkner opp like frisk som meg i morra da :)
Må si det er koselig hos deg. Jeg tror jeg hadde følt meg så avslappa og hjemme hos deg der i sofaen. Er det Ektorp sofaen? Det trekket var iallefall fint til :) Har sett de har kommet med flere nye i år. Synes kroken din både er kos og stor jeg! Ja, jeg tror jammen ditt bord er større enn mitt. Jeg sliter litt av og til. Men det er vel fordi jeg enda ikke har funnet et skap som kan romme og lagre alle materialer og stoffer som nå slenger rundt :)
Har kommet sånn halvveis på din lille surprise. Er så trøtt i dag altså, øya er nesten som fyrstikker her i dag. Ja, det kommer vel av den gufsen jeg føler inne i meg. Men det er kos med te og katta ved siden av meg da :) Hadde vært kos å skravlet litt med deg av og til ja, hinter til mailen :) Håper du sover godt i natt snuppa, klemmer fra meg

Mia sa...

Heia Elin! Først så skal jeg kommentere det forrige innlegget ditt. Jeg også slet nemlig veldig med å få til det med linker (jeg bruker også mac). Jeg ba om hjelp tidligere i vinter, og fikk det, uten å få det til alikevel (så flaut...) Men i sommer fikk jeg hjelp av noen som kom på besøk til oss (og som selvfølgelig var myyyye flinkere enn oss...) Da fant vi ut at jeg måtte bruke Firefox (måtte først laste det ned) jeg var jo vant til å bruke kun Safari. Og fortsatt foretrekker jeg Safari, bortsett fra når jeg skal linke da... Flink er du som fikk det til!

Og så til loftstuen din. Den ser jo bare såååå koselig ut, må være herlig å nyte høstkveldene der, enten du syr de herligste Tilda-engler, eller ser på TV. Og bloggen din, vennen min, er bare så herlig å besøke, jeg blir alltid i så godt humør etter å ha tittet innom deg. Fortsett med det.

Hulda sa...

Gleder meg til den er tørr og kan komme opp i stua igjen! :) skal bli artig å vise den fram, med pynt og det hele. hihi.. ;)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei.
Så koseleg du har det i loftstova di, eg hadde nok lika meg der ja:)
Me skal til å stokke litt om på romma på loftet i haust, så me skal ha loftstove i eit anna rom. Gler meg til det skal i gang, må berre ha elektriker først, tv uttaket, vettu:)
Ha ein fin kveld, og god bedring:)

Anonym sa...

Skjønn loftstue du har, det bordet ble kjempefint, er også veldig glad i den grågrønne fargen;)
Her males det fortsatt, er begynt å bli sur og lei hehe, skal være så glad når huset er klart for salg!
Ønsker deg en fin høstdag:)

Karna sa...

For et koselig hobby hjørne du har laget deg, kjeme koselig!

Håper du snart blir frisk igjen!

Anonym sa...

Det er kjempekoseleg hos deg!!! Kan du sende meg adressa di på mail? Har pakka klar til deg :) Klem

@afjo72 sa...

Hei, hei! Så fint det ble. Ser skikkelig koselig ut å sitte der i loftsstua di! :o)

Ha en fin dag!!

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Vad mysigt det ser ut. Härligt med en egen vrå att pyssla i. Kram

[morgrethe] sa...

Så flott at du har lært deg å linke. Jeg måtte jo prøve å trykke på "marit" da, og da kom jeg til nydelige bilder fra Provence. *drømme drømme* Så ryddig og fin "systue" du har. På min pult flyter det. Kanskje jeg skal få gjøre litt i helga, for da skal jeg være alene hjemme. Ha en fin dag Elin.

Ellie sa...

Så varm og koselig stemning det er i loftstua deres. Bordet så veldig fint ut! God bedring med forkjølelsen!

MODERN COUNTRY sa...

Du snuppa, jeg har enda ikke mottatt noen mail fra deg jeg. Fikk du min i går? Sendte med adressa mi. Irriterendes dette her altså! Men skal ikke miste besinnelsen :)
Kanksje du kunne prøve å sende meg mail på denne adressa da :
brittasyversen@hotmail.com

Ha en fin dag og lykke til!
Aina

min sin lille tue sa...

Hei igjen:)
Vet ikke helt om jeg kan gi deg noe vettugt svar på det med hjerteranken jeg. Har ikke hatt det slaget før nå. Kanskje min kommer til å bli svart og bare visne også? Den ser grei ut foreløpig i alle fall, men når jeg tenker over det har jeg hatt andre oppbundne planter som har blitt svarte i bladene. Kanskje det blir for tett og stramt? Aner ikke;) Mulig de liker best å dingle fritt, hihi.
Ha en fin dag.

BO sa...

Du er tagga!

Emmeline sa...

Halloen Prinsesse.
Håper du er på bedringens vei?? At forkjølelsen slipper taket etterhvert. Kan ikke si at du kan ha hvilt så mye akkurat, det er full fart med deg som vanlig. Loftsstuen er SÅÅ koselig, her kommer vi gjerne på besøk. Alle detaljer er jo på plass og jeg vil gjerne sitte i den gode stolen der med hyllen.

Vi kan drikke jægermaister fra hver vår dukkekopp og tildaene kan få hver sin kopp de også, kommer til å bli et skikkelig heisaparty. Den gode feen spiller piano på det lille nye pianoet sitt -og før du vet ordet står stemingen sånn i taket og både de stoppete og de ustappede og uvrengte er også med og svinger seg i dansen...hehehe..

Ser at BO har tagget deg, men du har jo presentert deg med Donald og oboy allerede... hehe!

Kath sa...

For en utrolig koslig blogg du har!!Her har jeg kost meg lenge.Har sittet og småhumret for meg selv så resten av huslyden lurer på om det har klikka,men synes bare du skriver så lett og gøyalt!Dessuten ser det da utvilsomt ut som du har evnen!!

Interiørhuset sa...

for noen flotte bilder! Det var noen nydelige og koslige kroker av ditt hjem som du deler med oss i dag=)....er nok inspirerende og givende å sitte å lage engler i den kroken ja=)

Kreoline sa...

Så kjempekoselig, kommer gjerne og syr litt med deg der ja, nydelig utsikt hos deg også, du ligger jo høyt til himmels, må nesten ha utsikt over hele Jæren. Takk for taggingen du, får nok tenke litt på det, har ikke hodet med meg for tiden, men det kommer nok tilbake en dag. Ha en fin dag Elin, klem fra meg.

Eva Agnes sa...

Tack Elin, för att du vill läsa om min mor. Jag har så många foton att det var svårt att välja vilka jag skulle ha med.
Så mysigt det är om kvällen i ditt hus. Tända ljus är gosigt.
Kramar Eva Agnes

Anonym sa...

hihi...jeg er elendig på å forklare, så det hadde vel blitt 4 A4 sider, og er nå glad du har fått hjelp...hehe:)
Så til spørsmålet...Samma det, tar det som en gledelig overraskelse;)
Superkoselig TV stue...tror du kan drikke solo der også...haha:))
ha en fin dag!

Ardisia sa...

Vad mysigt!

ha en bra kväll! Kram från Ardisia

MODERN COUNTRY sa...

You`ve got mail!!

Grip dagen sa...

Hallo igjen. Lenge siden sist...
Så fine, stemningsfulle bilder du har tatt.

Til alle andre kan jeg si: Huset er like fint "live"!
Var på kaffibesøk hos Elin idag - eller "møte" som vi kallte det...

Koselig å snakke med deg, Elin. Energien din smitter!

Ha en fin ettermiddag på jobb. Snakkes.
Marit

Grip dagen sa...

Dæven døtte...
Ferskingen har fått til en kobling!!! (eller hva det nå heter)
Sjekk i Møtereferat på bloggen min.
Nå er jeg stolt, nå. Det var jo ikke vanskelig, jo...
Natta.

Anonym sa...

Fin ny blogg du har. Takk for koslige kommentarer på min blogg.Etter en treg start er jeg nå igang for fullt.

Emmeline sa...

Har sendt deg en epost jeg også;;))

Silkeline sa...

Dette ble virkelig et koselig syhjørne Elin! Bordet ble kjempefint og passet så godt inn. Her kommer det til å bli født mange Tildaer tenker jeg! Dessuten er du så flink til å dandere flotte ting på på hylla di:))
Kan tenke meg at det er koselig å sitte her i loftstua, for jammen har du det trivelig her.

Jeg holder egentlig på med oppussing av et kombinert sy- og gjesterom her hjemme, men med maleforbud går det jo helt i ball! Skikkelig dritt altså! Jeg som elsker å male, og har malt ett eller annet hele tiden...(kanskje derfor jeg er blitt forgiftet av den dritten som er i malinga da)
Jeg får følge rådet ditt med å overlate jobben til andre og dra å shoppe selv. Godt forslag:))

Ha en fin dag i morgen, og kos deg i syhjørnet ditt:))

Silkeline sa...

Glemte å si god bedring! Håper du fort blir frisk igjen:))

Anonym sa...

hi hi...hmmm, litt usikker på om jeg utfordrer deg på å stå opp tidl om mrg, du er flinkere enn meg der du.Men denne damen er oppe, skal ta en dagstur til Oslo (",)

Anita sa...

Så koselig!! Jeg syr også Tilda produkter, og var helt hekta en stund, men nå har jeg andre aktiviteter som opptar meg.. Hadde tenkt å sy en del hjerter til jul, såå koselige gaver! Legger deg til i lista mi jeg!

Anonym sa...

Hei hei Elin! Det blir kjempekoselig jo :) Herlig å ha en loftsstue. Hadde jeg hatt det åååh... :) Svigermoren min har loftsrom som systuen sin, hun er jo proff sydame og trenger et godt rom. Hun har det så koselig der oppe med både gamle Singer symaskiner til pynt, radio og tv på. Ha en fin dag videre :)

Anita sa...

Lurte på ett par hobbyting jeg:o)
For det første; Hvordan fester du papiret på esken som du hadde på innlegget fra 17/9? Jeg har selv prøvd å kle noen esker, men blir ikke fornøyd med resultatet:o(

Andre; Hvordan gjør du for å få vingene til englene pene? Jeg har gitt opp å sy engler da de blir så bulkete i vingene!

Håper du gidder å ta deg tid til å svare på spm. mine, fint hvis du gjør det i min blogg!

Klem Anita

Anonym sa...

Åh vad jättemysigt du har det :) Bara tvungen att lämna ett litet avtryck! Gillar din blogg jättemycket! //Z

Anonym sa...

Loftstua ble så koselig.
Ja er det ikke godt med egen sykrok der man kan sitte i ro slippe å flytte unna for hver gang bordet skal benyttes :=)
Ha en fin kveld elin.
ps. Håper ikke du ble syk.
Klem fra meg

Vangen sa...

Så koselig det ble! Ser så hjemmekoselig ut hos deg. Føler den gode stemningen av å se bildene dine:)
Og jeg som egentlig ikke liker furu, får lyst på furuveggger!:)

Helene-Årets gleder sa...

Stakar...syk du da:-(
Ha riktig god bedring da:-)
Også må du ikke slite deg helt ut på englene da...
Gleder meg til å se hvordan de blir:-)Skal vel hete Julie hele gjengen da:-D

Ha en fin kveld, Elin og bli fort frisk.

Klemmer fra Helene

Merete sa...

Kjempekoseleg loftsstue du har, Elin!! Skikkeleg flotte stemningsbilder med stearinlys og litt skumring..sybordet ditt blei flott det! greitt å ha ein eigen plass å sitja med sysakene..Nå må du ikkje ta på deg altfor mange bestillingar så du slit deg heilt ut eller blir møkklei av tildaenglar ;o) Ha ein fin kveld!!

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Uffa meg da!
Er du syk? Håper du har kommet deg min venn :=)
Såååå kosleig det ble hos dere da .
Lunt og inspirerende .
God bedring , klem

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hahahaha , ja ikke sant!
Jeg også - helt håpløs :)
Herregud skulle jo tro at alle ...(eller de ) cellene som er der oppe forsvant etter noen glass ";
Tro det eller ei , men formen var egentlig ikke så gal dagen derpå -
,men her snakker vi jo en ekte nordmørsk bygdefest , og antallet var vel nærmere 20 rå egg, skjønner du jeg er sta eller , hahaha!!!
Fy flate , det hadde jeg IKKE gjort i dag ....men jeg finner på de rareste ting likvel ja.
Skulle jammen hatt oss en fest vi to skjønne jeg , hehe',
Kunne jo blitt intressant det ....eh!

jaja, preiker i vei her jeg ja, formen da? Bedre ?