tirsdag 2. oktober 2007

Tirsdag:O)



Ja, vel da har jeg overskredet de magiske 50 kommentarene på et innlegg!
Er helt overveldet over dere jenter der ute.
Dere er en hel haug med fantastiske jenter som jeg sette veldig stor pris på.

Siden jeg kun har to dager igjen til å sy på , ja så syr jeg.....
Så i dag her jeg sydd en ny tilda modell som jeg fikk mønster på i dag.( Takk Marit)
Har gjordt klart en til nesten lik. Den må sys i morgen.




Harald er litt Sånn "Ferdinan" med roser på buksene og liker litt sånn femenine ting.
Hvis dere skjønner hva jeg mener. he he.
Når de andre kompisene hans kun tenker på å lage nye kaniner så sitter han under treet å studerer andre guttekaniner og blomster.




Til sist er det Randi som her har fått på sin prikkete kreasjon.

I morgen blir det jobbing, sying, sying og sying for å bli ferdig til torsdag.
Her hjemme blir jeg omtalt som den usosiale......så dere kan jo tenke dere hvor mye de to andre ser til meg nå om dagen.

Dere får ha en super kveld.

Klem fra Elin:O)

24 kommentarer:

Tussaluso sa...

Hei. Eg er imponert. Har ikkje meir å sei. Du får ta igjen det sosiale etterpå. Ha ein fin kveld.

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hahahahahahahahaha!!
Jeg ler så jeg griner, ikke fordi .Harald og hun andre var flott , men min mann heter jo ...H ...og det var en særdeles blomstrende forklaring!! HAHA!
Tid er markedet deres?
Like før jeg drar hen og henter denne Harald hjem til meg gitt?

Jaja, du er nå god du!
Lykke til ,klem!

Anonym sa...

Hei!

Jeg er kjempeimponert over produksjonen din. Har fulgt med på bloggen din en god stund, og her er det alltid mye inspirasjon å hente. Lykke til med messen!

Helene sa...

Hei Elin.
Måtte bare innom å se på produksjonen din. Disse kaninene formerer seg jo værre enn de i live. De går tross alt gravide i 6 uker. Du bruker bare noen timer så har du fler.
Viste Tildadukkene til min søster Marianne og fortalte at det var du som hadde laget dem. Skal hilse så mye fra henne.
Mamma syntes også at de var kjempesøte, og fortalte at var felles oldemor faktisk het Tilda.
Litt rart...

Ellie sa...

Harald var kjempesøt! Lykke til med messa!

NICOLINAS BONING sa...

Vad flitig du är...och vad söta kaninerna är;-)
Hoppas att syningen går bra och att du hinner med allt du ska!
Kram/Birgitta

Anonym sa...

Hei på deg!
Du verden for en kreativ dame du er da!!! Her går dt unna i svingene... Stili med en kanin som bare ser på blomstene og andre gutter.. hi hi :)
kjempeflotte alle sammen!!!!!
Bøyer meg i støvet....
klem :)

Anita sa...

Såå utrolig inspirerende og gå inn på blogggen din!

Våger meg på en etterlysning her inne jeg:o) Jeg vet jeg har sett et nett/ veske i forbindelse med din blogg, men ikke på din blogg. Den var linfarget tror jeg med noen hjerter på. Tenkte den ville vært fin å ha strikking og hekling i. Jeg har blitt opphengt på denne og har så lyst på en sånn en, men finner den jo ikke igjen etter utallige leteaksjoner:o( Er det noen som kjenner denne beskrivelsen? Håpe, håpe!!!

Anonym sa...

...jo da frk, mor er oppe(",) Så flotte de siste figurene er.Tror vi alle er spente på mrgdagens resultat. Kan vi håpe på et bilde av hele gjengen før de flytter inn i nye hjem?I mrg er det bursdag her i huset,så mor må bake litt i dag...og litt andre saker. Har hatt ryddesjau på arbeisrommet,går litt unna der inne,så det er godt å få ting på plass igjen.Ha en fin dag på jobb da....klem klem

Hulda sa...

Skikkelig søte disse kaninene dine. :)

Grip dagen sa...

Kaninen din med blomsterbuksene vil nok trives helt utmerket på messa. "Heisann, heisann, så mye lekkert.."

Jeg syns du stresser litt om dagen, du må ikke tappe deg helt! (Hønemor-bryteren lar seg ikke skru av, dessverre...)

Når messa starter pynter vi fint bord, heller kaffi i koppen, lener oss tilbake og bare digger livet!

Det blir nok som blogging - bare live! vi viser hva vi har laga og folk gir tilbakemelding og kommentarer. He, he.

Ha en fin dag på jobb, og slapp av så godt du kan!

Klem Marit

Bestefars Verksted. sa...

Hiiihiiiii,du er helt rå......kjempefine er de !! Du får ta igjen det sosiale etterpå.....og lykke til med messen,tenker den går strålende !!!! Du har en herrrrlig humor.....sitter her og ler enda,mutters alene.......godt noen ikke ser meg :)

Anonym sa...

Hei! Har veldig lyst til å gå på messa. Det er nå i helga? Husker heller ikke helt hvor den skulle være? Vi skal på hytta, men hvis det begynner på fredag, kunne jeg jo kjøre litt omvei...

Skal si dere har vært produktive!

Lykke til.

Elzie sa...

Så jättefina dockor. Är så kul att se era bloggar. Du längtar förmodligen till sommaren, för dina dockor är sommarklädda, medan andra gör juldockor *s*.
Ha det så gott.
Kram Elzie

Anonym sa...

Vil bare si at du har en veldig koselig og flott blogg!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Du er så herleg når bu beskriver figurane dine:o)
Eg har forelska meg i Harald, og den blomstrete buksa hans. Vidunderleg.
Lukke til med salget:o)

Anonym sa...

Tudeluuuu... har fått mailen din, ja. Sender en i retur i løpet av kvelden hvis jeg får tid... Her går det i 700 km. i timen. Søte kaniner, ja :-)

Anonym sa...

Vad roligt grattis till alla kommentarer, vilka tjusiga mjukisdjur du har!

MiaMaria sa...

Vad du jobbar på och vad fina de blir.
Vilka härliga namn de fått.
Ha´det gott! Miamaria

Anonym sa...

Å her går det unna ser jeg... Harald så jo koselig ut han da...
Flotte "figurer" du har sydd i det siste...

Ha en koselig kveld...

Emmeline sa...

Gratulerer med ikke bare magiske 50 innlegg, men faktisk 51!!!
At du klarer å blogge innimellom disse vannvittige sømprosjektene er helt ufattelig spør du meg.
I tillegg klarer du jo også å legge igjen en hilsen både her og der??
Skjønner at ditt døgn har mer enn de 24 timene som vi andre må slite med!

Stakkars Harald som egentlig er en liten Ferdinand, hehehe! Syns du skulle sendt ham til dobbelnavnkontoret og gitt ham navnet Harald-Ferdinand med bindestrek. At en kanin er i overkant søt og blir litt skjev av å sitte der med blomstrete bukser er ikke spesielt i det hele tatt. Hadde du gitt ham de prikkete buksene til Randi så hadde han nok stilt opp i "Skal vi danse" for kaniner i neste runde...

Jaja du usosiale prinsesse. Må jo bare få ønske deg lykke til med syingen. Stå på!

Miss.T sa...

For en fin blogg du har !! å så flink å sy... JØSS...hadde vert fornøyd med et minisnev av dine evner, hehe : )

Lykke til med syingen .

åsemor sa...

Skjønner godt at du blir omtalt som den usosiale i heimen, slik som du produserer. Men de blir jo skikkelig søte da :)
Lykke til på messa !

Shabby-Roses-Cottage sa...

Sooooooooooo sweet Rabbits you have made !!!!!!!!!!!!!
I love Tilda too...
And your blog is so fantastic,
Love greetings from germany,Patricia