tirsdag 23. oktober 2007

Swap:O)




Rett før jeg reiste til Spania kom denne gaven i posten. Pakke fra Aina Hun fikk en Tilda nisse og noe småtteri av meg og jeg fikk dette fra henne.





Nydelig lavendelpute. Denne får meg i fransk stemning.




Og et hjerte med lavendel inni. Dette er på soverommet der det passer perfekt. Men det hyggeligeste av alt er at det er Aina som har laget det!





I kveld har jeg sydd en helt ny Tilda. Den er stor. Forstørra den opp til 140% og jammen ble den fin om jeg skal si det selv. Den passer perfekt til å sitte på en benk eller en stol. Må nok sy en slik til oss også for denne viste virkelig godt igjen. Du finner denne på VESLEHUSET

Dagen har for det meste gått med til å stelle for en prinsesse som har trukket to tenner ( 4 tenner ut og NSB inn he he)
Neste mandag så ryker det to til. Da blir ikke jeg bli med henne.
Den ene jekselen satt så fast at de holdt på en time med henne. Hyggelig for en mor som holder på å svime av når hun ser blod eller sprøyter!!! Neste gang må pappaen bli med:O) Å prinsessa hun er så rolig så rolig. (det har hun desverre ikke etter mora)

Jeg skal prøve å komme innom dere alle sammen men jeg må ta det litt etter litt for her er det travelt om dagen.

Ha en fin kveld:O)

Masse klemmer fra Elin:O)

12 kommentarer:

MODERN COUNTRY sa...

Hei vennen!
Hjelpes så sent du er oppe! Ja, med tanke på at du bare sover til halv fem er dette veldig sent vil jeg tro..Men kos da, og veldig moro å se og høre at du likte gaven jeg sendte :) Venta litt med å vise min jeg, var redd jeg viste for mange swapper der inne. Vet jo ikke hvordan folk vil ta det, kremt..Synes de så litt bulkete ut jeg, håper ikke transporten har "skadet" dem!
Den nye Tildaen din var jammen meg stor og flott!! Som du sier, perfekt til en benk, eller kanskje i en bred vinduskram? Var innom siden din i stad, går jo selv med tanker på å lage meg en liten shop.Ville bare gjøre meg et inntrykk av layouten din.
Men, vi tenker litt til..
Så du er lik meg du da, med blod og sprøyter, ja jeg blir kvalm av bare tanken! Så jeg kunne IKKE jobbet på sykehus, det er mitt værste sted å lande i kan du si :((
Men det blir vel noen rette fine tenner på prinsessa etterhvert da, og da var det vel verdt det :)
Håper ellers at du har kommet deg etter ryddinga, tenkte på deg på morran i dag, hehe..nei, nå skal jeg straks hoppe i seng, du drømmer vel allerede. Ha en strålende dag i morgen vennen!
Klemmer til deg (",)

faster atta sa...

Vilket underbart paket du fått!! Din nya Tilda är jättefin! Kul att göra en så stor...

kram

MiaMaria sa...

Vilken fin STOR Tilda!

Och vad kul med presenter.

Må så gott!
Miamaria

Anita sa...

Ennå en fin Tilda!!! Stakkars jente, godt at hun er rolig da! Hos oss er det pappaen som må følge til tannlegen og jeg følger til alt annet!! HATER tannleger!
Åh så hyggelig med pakker!!!

Klem Anita

Nette sa...

Så artig med en stor Tilda:) Kjempefin ja! Det var også tingene du fikk i swapen...koselig!

MODERN COUNTRY sa...

Artig feil snuppa! haha

Anonym sa...

Hei vennen!! Har sendt deg en mail ang. gavealongen ... :-)klem!!

Anne sa...

Hei du, hjemme allerede ? Det var nå koselig å ha deg hjemme igjen ja, forran symaskinen.

Du som jeg fikk medfølelse for den søte lille prinsessen din, huff og min for en opplevelse. Håper nå for all del hun ikke blir så skremt at hun får tannlege skrekk fremover. Men må vel til. Er det tannregulerig på vei eller?

Ellers ser det nå ut som om du hadde det fint i Spania, shopping og soling..., kan man ha det bedre som kvinnemenneske spør nå jeg ?
En slik tur korter jo også ned den mørke triste høsten litt, og det går fortere til jua som vi alle venter på.

Sankkes. Klem fra meg til deg.

Grip dagen sa...

Dette ble en lite kreativ dag.
Først til legen med lille frøken Tipp-på-tå, så litt lekser med de to hjemme. Har også spillt baseball idag, hadde lova ho minste det..

Når vi hadde spist middag skulle jeg bare lese litt i et interiørblad før jeg skulle opp i systua...
Men så fikk jeg en god idè! Jeg vil se om slagbenken passer nede i gangen!
Pleier jo stå for om-møbleringa alene, men fant ut at Dææ går'kje!
Må nok ha hjelp av husbonden til det ...
Men etter det, da blir det nok sying...?!
Snakkes! God bedring!
Marit

Anonym sa...

Velkommen tilbake fra ferie......ser ut som dere har hatt det deilig !!! Masse fine ting du har shoppet også :) Den lavendelputen fra Aina var kjempestilig ! .....og nissen din likeså !!
Klem

Anonym sa...

Hei igjen..Har ikke mottatt noe mail jeg...

Anonym sa...

hi hi, tenker på deg jeg vet du...tenkte jeg skulle skrive noen ord til deg når jeg kom hjem fra jobb sist natt...var trøtt som bare det, jeg legger meg jo når du står opp.Har mye å lære av deg der!!Alt vel her,mye som skjer,nå to uker fri og da skal jeg få gjort unna endel.Håper du har hatt en god ferie.Venter i spenning på neste prosjekt hos deg.Vi høres snart igjen,god klem