torsdag 4. oktober 2007

Pakke i posten fra en kreativ dame:O)



Denne julestrømpen bestilte jeg av Den Gode feen i sist uke.

Er den ikke nydelig? Elsker å pynte med ikoner og gamle ting til jul så denne er jo helt perfekt.
Dama som lager disse er verd et besøk. Hun er en veldig kreativ dame og fingernem som bare det. Hun lager de nydeligst ting og har en fantastisk måte å skrive på.
Den gode feen sin blogg var en av de først bloggene jeg besøkte da jeg selv begynte å blogge for godt og vel et år siden. Ikke rart jeg har blitt hekta på blogging.



Å akkurat når jeg følte at jeg hadde vunnet i lotte med å ha klart å kapre en av disse fantastiske julestrømpene dette året, så finner jeg masse Tilda stoff og mønster oppi pakken fra Linda.
Sånt blir jeg helt satt ut av!
Tenk at det finnes mennesker som bare gjør sånnt. TUSEN TAKK, LINDA!




Oppi pakken lå også disse arkene fra en gammel bok med en flott skrift. Disse skal brukes til diverse ting når det nærmer seg jul.

Alle som ønsker seg noe unikt og flott å pynte med til jul- kjøp en julestrømpe fra Linda.
Den er en hundre ganger finere i virkeligheten enn på bildet.

Ønsker dere en flott torsdag alle sammen.

Masse klemmer til deg Linda og alle dere andre fra Elin:O)

36 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig julestrømpe du har kjøpt fra den gode feen! Den blir nok kjempe flott å pynte med til jul!
Sååå gøy med nye tilda mønster da!
Bare til å fortsette med produksjonen da!
Ha en fin dag !
klem

Anita sa...

Ha en flott torsdag du også! Og lykke til med "salget"!!
Her skal det feires bursdag!!! Hurra!

Anonym sa...

God mrg der...Legger meg altfor sent jeg til å kunne stå opp så tidl som deg. Legger du deg ved barnetv-tider eller?Flott strømpe og alt som var inni pakken. Koselig gjort av henne! Hun har jo så mye fint på bloggen sin.Stadig innom der. De badedamene er jo så artige,ikke prøvd å sy de enda. Bamsen står på jenterommet her, kjempesøt.Kos deg masse i dag,skal sende deg noen tanker og gleder meg til å høre hvordan messen gikk. Her er det bursdag i huset,lille frk L blir 1 år. Vi høres i mrg ja...hmmm hva skal jeg finne på til da (",)

[morgrethe] sa...

Det var en flott pakke ja, helt i Elin-ånd. Gleder meg til å få rapport fra salget. Trodde Spania stod rett rundt hjørnet, men forstår at det skal selges litt av storproduksjonen din først. Jeg er ferdig med min Tilda, her blir det ingen storproduksjon! Ha en fin torsdag.

Anonym sa...

Dette var virkelig en nydelig julestrømpe. Fikk lyst på en sånn en selv. Selv om vi bare er i Oktober kjenner jeg at jeg gleder meg til jul

Anonym sa...

*Rørt*. Den største lukka ein kan ha, det er å gjere andre glad - stemmer for meg iallefall. Eg syns det er kjekt å glede andre, og kjekt at andre kan ha glede av ting eg har liggande i skapa mine. Kjempekjekt at du likte det iallefall :)

Eg har fullstendig ryddedag i dag, og skal straks kjøre til Fretex med eit lass gamle klær o.l. Ønsker deg kjempemasse lukka til med salget!!! Stor klem frå Linda

Lilla Blanka sa...

Vilken fin julstrumpa!
Kram

MiaMaria sa...

Underbar julstrumpa!
Trevlig fortsättning på dagen!
Miamaria

Nette sa...

Tviler ikke på at du er fornøyd med julestrømpen fra feen nei:-)))
Men du har jo laget så mye fint selv i det siste også...Randi var så søøøøt da!
Ha en flott dag, Elin!
Klem

Nina sa...

Tidlig opp i dag også ja:) men det er deilig å starte dagen tidlig. Kjempefin julestømpe, så snill den gode feen er, hn har et godt hjerte ogdå liker hun å overraske. Lykke til med salget!!! Det blir spennende å høyre kost det går! Nina

Emmeline sa...

Den gode feen lever virkelig opp til navnet sitt skjønner jeg!
Hun er god og hun er en skikkelig fe..Dette var jo virkelig snilt gjort; men den beste lukka feen kan ha det å glede andre ( på nynorsk til og med!)

Ikke rart at feen er blitt et forbilde for mange. For denne flotte julestrømpen var jo bare et varp!

I morgen skal feen ta på seg vingene for å komme seg på lunsj, og jeg også...Vi skal nok ikks spise så veldig mye, men vi skal iallefall kose oss hos Mollys Heaven: Feen og Karna kommer innom MH samtidig som jeg skal ut for å kjøpe meg en eggekurv!

Der skulle du ha vært Prinsesse.. Men vi skal iallefall tenke på deg!

Thea sa...

Du har så mye flott og vise frem på bloggen din, og jeg er blitt helt forelsket i Tilda figurene dine:)Og den strømpen var jo nydelig også:)

Silkeline sa...

Hei kjære Elin!
Jeg greier jo ikke å holde tritt med deg jeg, du produktive,flinke menneske:)) Og så er du så kjapp med innleggene også...eller kanskje det heller er jeg som er kjempetreig! Jeg tror nok det er der det ligger....hihi.

Kjempefin julestrømpe du har kjøpt av Feen. Må nok innom der en tur jeg også:)) Heldige du som har fått så mye fint! Det finnes så mange snille damer der ute atte, og du er jo en av dem selv også:)

Jeg blir altså så imponert over både Tildaer og kaniner og bamser og alt du rekker å lage! Tror du har en sånn turbomaskin i rumpa jeg.....det ønsker jeg meg også *fnis*:=D Lykke til med salget, og husk å hvile deg litt innimellom. Selv turbomotorer må senke turtallet engan i blandt vet du:))

Blir alltid inspirert her inne, og gleder meg alltid over dine morsomme og hyggelige kommentarer.
Stå på Elin! Du er en trivelig og humoristidk dame du:))
Klem fra Power:))

faster atta sa...

Elin min vän! Jag såg att det fanns mönster på tildas nalle och kanin med i ditt packet! Du har inte lust att kopiera ett till mej?? jag skulle bli så glad ¨ då!
kram nina

Broarne sa...

Det är en bra ide att göra saker av gamla skrifter, jag ska leta efter en sån bok som man kan slakta...
Annmarie

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Vilken fin julstrumpa...det börjar klia i fingrarna nu..älskar julen. Vilken fin ängel du hade gjort också. Kram

Anonym sa...

Så mykje flott du lager. Eg linker deg. Håper det er greit?

Anonym sa...

Det var verkligen en vacker jul strumpa,det var fint gjort av henne.
julen är ju på väg, så man borde väl komma igång med lite små pyssel snart.
Ha, det fint
/S

Kreoline sa...

Hei Elin, så heldige du va, nydelig julestrømpe og andre ting. Hørtes kjekt ut å komma til Å, men eg har ikkje tid. Du har vel knapt nok tid te å lesa på bloggen din sånn som du syr for tiå, håpe ikkje du e stressa. Ønske deg lykke te på messå, håpe du selge møje og kose deg enda mer. En stor klem fra Mona.

Hulda sa...

Så mye fint du har kjøpt! Jeg kommer også til å sy julestrømper til jul. Skal snart få lagt inn noen for salg. :)

Andrea sa...

Hei hei. Så fin julestrømpe du har kjøpt deg, pynter kjempe fint opp! Sååå nydlige kaniner du har sydd i forrige innlegg, jeg blir bare mer og mer imponert av hvor flink du er på symaskinen, hva er det du ikke kan sy nå, tror du kan lage hva som helst jeg nå, hihi. Ønsker deg en fortsatt fin kveld vennen. Stor klem ;)

Anonym sa...

Nyyyydelig julestrømpe, og jeg ønsker meg en STOR peis med fem slike på...hehe:)
Samtidig må jeg jo bare si at det er ikke rart du har masse kommentarer, jeg mener....HALLO! Jeg vil kalle deg HUMØRSPREDEREN, blant bloggerne, og dine morsommme hilsener, og usannsynlige GODE sans for humor, er jo bare uunværlig...hehe;)

Og Harald MÅ man jo bare "leske" HAHAHA...

Du er invitert på kake imorgen du også;)

faster atta sa...

TACK!!! Du är underbart snäll vännen! Jag ser fram emot att kolla brevlådan nästa vecka!
Kram

Anita sa...

Jeg mener at det var en veske som var på link ut ifra din blogg, men jeg ble litt i tvil nå!! Jeg får se hva jeg finner!!

Unknown sa...

Vilken mysig blogg du har!! Och vilka fina saker du syr!!! Vill HA... Säljer du några eller sparar du alla? Kram Malin

min sin lille tue sa...

Hei og gratulerer med kommentarrekorden:) Ja, det er mange hyggelige jenter der ute, og du er en av dem, så bare fortsett å blogge du:)
Flott julestrømpe du har kjøpt.
Ha en fin dag.

Embla sa...

Den nye julestrømpen din er helt nydelig! Skjønner godt at du er begeistret for den! Og så hyggelig med den ekstra overraskelsen også.

Du har sydd så masse herlige Tildafigurer i det siste. Jeg digger de små, søte kaninene i snekkerbukser!

Anonym sa...

For en fin pakke du fikk! Den gode feen lever opp til navnet sitt skjønner jeg :-D Har beundret julestrømpene hennes jeg også, de er bare helt nyydelige!

Lykke til videre med Tilda-produksjonen! Blir helt anpusten bare av å tenke på det tempoet du holder.. *ler*

Ha en flott fredag:-)
Klem.

MODERN COUNTRY sa...

Heisann Elin!
Du, jeg sendte deg mail via hotmailen i går jeg altså! Ja, og fortalte og takket for gaven. Jeg ble jo sååååååå glad! Skynd deg og sjekk mail!
Så hyggelig å se at du også har fått noen pakker :) Koselig altså, heldig du som fikk mønster :) Har aldri eid et mønster i det hele tatt og det jeg lager har jeg selv måtte tegne, så skulle gjerne ha kjøpt noen selv. Moro å høre at det gikk så bra på Messa, men forstod at salget ikke hadde vært helt på topp? Mulig det var handlinga som var mer interessant. Men de kommer nok til å gå unna, bare vent å se!Har sett noen av dine "småunger" både her og der i bloggene, så det har jo blitt en suksess :)
Så til studiet mitt, hehe..dette studiet er bare for moro, jeg er ikke avhengig av dette senere, strenge mammma ;) Men, selvfølgelig må jeg få fart på det hvis jeg skal bli ferdig før vi flytter. Dette er jo bare for min egen interesse og tar det over en lengre periode sånn ved siden av jobb og hobbyer. Klarte iallefall og komme halvveis på oppgavene i går så i dag blir jeg nok ferdig og kan få sendt dette heftet.20 to go?
Sendt er også pakken din, det skrev jeg i mailen. Rart du ikke har sett den? Eller du kanskje ikke har hatt tid? Ja, ville ikke bli for personlig her inne, hvis du skjønner. Ha en finfin Fredag! Jeg skal straks sykle til markedet og hente mer fyll til produktene mine. Take care! Klem (",)

Skatan sa...

Det är många som börjar blogga om jul nu. Det smittar av sig!! Vackert : )

Jag önskar dig en trevlig helg och hälsar dig välkommen in i mitt lilla näste : )

Välkommen!

Anne sa...

Jeg er helt enig med deg. Linda er virkelig en god fe, som alltid legger i noe ekstra! Jeg har også kjøpt en julestrømpe av henne. Den ser du på bloggen min. Ja, den var jo bare enda finere i virkeligheten! Så proft gjort med foring og alt. Jeg var på Panduro her om dagen. Det var mye fint i Tilda der, ja. Gleder meg til å se hva du lager videre. God helg!

Tone sa...

Så nydelig julestrømpe! Tar av meg hatten for alle dere flinke sydamer der ute, sukk... Harene (eller er det kaniner?) dine er kjempefine, og madammen også. God helg til deg og dine :-)

Anonym sa...

ville bare innom for å ønske deg en strålende helg:) Nå må du la armene hvile, og kose deg med Idol...hehe;)

Anonym sa...

Den julestrømpen var bare skjønn!!! :)

Lynetmor sa...

Hei, så nydelig julestrømpe som du har fått :-)
Ønsker deg en kjempe fin helg.

Ellie sa...

Nydelig julestrømpe fra feen! Forstår at ho lever opp til navnet sitt også, med de koselige ekstragavene.