fredag 5. oktober 2007

Gave fra Hobyhuset og messebilder:O)



I sist uke vant jeg en konkuranse på Hobbyhuset sin blogg. Jeg vant denne konkuransen. Så i denne uken dumpet det en pakke ned i postkassa vår. Prinsessa var helt vill og papiret nærmest fløy av. Og inne lå dette! Et fantastisk sjal med lue til i Alpakka garn. ME LOVE:o) TUSEN TAKK SNILLE DU:o)
Dette ble brukt på messen den føste dagen og jeg fikk masse skryt av det.




Jeg liker ikke bilder med blitz men her har jeg måttet bruke det siden messen er innendørs. Viser dere litt av bordet til meg og Marit. Jeg kan si det at bordet vår utmerket seg veldig i forhold til diverse raggsokker, gelelys og trekopper.
Mange stoppet opp og vi har solgt en del. Vi er godt fornøyd med både salg og responsen på tingene vi lager.





Bordet var pyntet med sink, lys og lavendel i kjent fransk landstil.
Nå vet vi at det vi lager blir satt pris på og vi har fått vist oss frem så jeg er sikker på at mange får se masse til både oss og tingene våre i fremtiden;O)

Den store salgs dagen er i morgen så vi får bare krysse fingrer og håper at vi går tomme for både det ene og det andre.

Ønsker alle en flott fredag.

Masse klemmer fra Elin:O)

29 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Så fin pakke du fikk ja!! Kjempe heldig!! Håper det går bra på messen imorgå. Lykke til. Riktig god helg til deg.Klem

Helene sa...

Hei
Så ut som dere hadde masse fin å vise frem. Skikkelig moro å se hvor produktive dere er.
At dere får vist dere frem med det dere lager er også veldig viktig.
Jeg bare elsker ting og tang som andre har lagt og som er helt unikt fordi ingen andre har akkurat det samme.
Lørdag er helt klart en veldig bra salgsdag, så du skal se dere går tom for det meste.
Ha en fortsatt fin helg og lykke til med salget i morgen!!!

Anonym sa...

Kjempemorro... Bordet deres så jo utrolig flott ut også da...
Kan jo tenke meg hvordan de andre bordene så ut...
Det gjelder å skille seg ut...

Lykke til i morgen...

Grip dagen sa...

Javel "søster".
Kjekt å se dine bilder. Har lagt mine også inn på PC'en og lager snart et innlegg.
Følg med, følg med...

Har blitt forvist til loftet ikveld, siden ungene har jentekveld nede. Det er ikke få desibel som stiger opp til meg i loftstua...!
Nå øver de på Tir n'a Noir, så god smak på musikk har de i alle fall.
Det er nesten rørende å høre dem synge, de gir alt!

Må lade batteriene til en ny lang dag i morra.
Snakkes da!
Klem Marit

Andrea sa...

For et kjempe nydelig gave du vant, så heldig. Du ble nok så lekker med sjalet og luen på deg! Så mye fint dere selger, pyntet så fint. Folk sloss sikkert over å få kjøpt av dere med alle de fine tingene som dere har. Lykke til i morgen. Stooor klem vennen og ha en fin kveld..

Anonym sa...

Flott pakke du fikk i posten da!!!!!
koselig :)
Ser koselig og flott ut på messen og! Håper dere får solgt masse da!
lykke til i morgen! :)
klem

Anonym sa...

Heisann,har vært innom deg mange ganger iløpet av dagen, gledet meg til bilder og spent på responsen.Håper du har hatt det artig,lykke til med salget!! Ser jo veldig fint ut på bildene.Ha en god helg.

Emmeline sa...

Nydelig gave, gratulerer med den. Nå i kveld har jeg sittet her og sydd sammen hjerter og da har jeg tenkt på deg, himmel for et plukk arbeid du har med disse skjønne dukkene dine!
Så spennende at dere er i gang med messen, bordet var jo både innbydende og koselig og jeg vet jo selv hvor skjønn Tildaene dine er; Tøyfrid oppfører seg eksemplarisk der hun sitter!
Så det er ikke rart at dere får solgt varene da. Lykke til videre i morgen! Du skulle vært der i dag, vi får ta det igjen neste gang du kommer til denne byen:)

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Såååå koslig da Elin!
Artig å høre at det er porsitiv respons , dere er jo kjempeflinke !
Og jeg er jo fortsatt helt imponert over hva du har greid på disse ukene her , u go girl!

Bordet dere hadde laget var også "berre lækkert"
Flott måte å eksponere tingene på.

Lykke til i morgen da , og takk for de gode meldingene fra deg Elin - du er sååå god!

Klem

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Ps , ja glemte jo å si at det var en fantastisk pakke fra Merete. Hun er jo så flink , fikk selv et sjal av henne her tidligere - og det er bare såååå flott!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei.
Så masse, masse flott du og Marit har laga. Eg skulle gjerne vore der. Håper at dåke får selge masse. Gratulera somvinnar av konkurransen, og flott pakke:)

Anonym sa...

...måtte jo inn dit med en gang jeg...skikkelig imponert av dere begge!!Her er mor akkurat ferdig med to bilder,nå litt tv, så skjønnhetsøvn(",)Kos deg i mrg,klem

Hulda sa...

Så mye lekkert dere skal selge! Kunne tenkt meg å vært innom dere der, ja. :) Lykke til!

Karna sa...

LYKKE til på messen, dere kommer sikkert til å selge masse, kjempe fine ting dere lager!!!!

Bordet var nydelig, klart at dette frister!

GOD HELG!

Gunhild sa...

Du står opp midt på natta og skriver hilsen til meg. Ikke verst :) Du får ha god helg du også. Du står vel snart og selger. Det var veldig mye fint på det bordet deres. Jeg hadde helt skkert handlet av deg, hvis jeg hadde vært der. Det er smått med oppdatering hos meg for tida. Men det kommer nok snart noe :)

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

SÅ fint paket du fick då!! och vad mycket fina saker ni hade på bordet ert! stor kram tillbaka på dig och hoppas din helg blir bra. :)

Silkeline sa...

Så morsomt Elin, bade med flott gave, og med messe. Kan tenke meg at dere utmerket dere med alle de flotte tingene deres ja! Håper dere selger masse!!
Ha en god helg:))

Anonym sa...

Oi! For en flott pakke du fikk fra Hobbyhuset! Nydelig farger også. Er det ikke gøy å stå på messe?? Jeg elsket det :-) Håper dere får solgt KJEMPE masse,for det har du virkelig fortjent ;-) KLEM og ei riktig god messe helg!

MODERN COUNTRY sa...

Heisann Snuppa!
Jeg har ikke fått noe tilbakemelding fra deg jeg, så jeg regner med at du har hatt det for travelt til å lese mail fra meg. Og kanskje du har fått pakken i dag? Så mye vakkert og ikke minst variert dere laget til messen, kjempedyktige har dere vært!! Ja, og fortsatt er :) Skal bli moro å følge mer med hva som skjer utover..Hører vel mer fra hvordan dagen i dag har vært, håper dere har fått solgt MASSE!!! Du er vel helt utslitt du vel når du kommer hjem, hehe..og kanskje ramler ned på sofaen og slenger en pizza i ovnen? Håper iallefall at dagen har vært en suksess og at du føler deg både glad og fornøyd :) Ha det hyggelig i kveld vennen! Masse klemmer fra meg

Marie sa...

Masse fint på salgsbordet! Sjalet og lua var nydeleg!
Lukke til i morgon :o)

faster atta sa...

Så roligt att det gått bra! Inte för att jag trott något annat, du gör ju så underbara och fina saker! Roligt att se kaninerna på försäljningsbordet.
kram

Nette sa...

Ooooh, den fine standen da!!! Dette går unna vettu, utvilsomt!
Artig da!

Ellie sa...

Oi, så masse dere hadde på messa! Håper det gikk bra med salget idag!

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilket fint paket du fick! Lycka till med allt nu och ha en fortsatt skön helg! Mari.

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Speeeeent!!

Helene-Årets gleder sa...

Gratulerer med vel overstått messe!
Bordet var lekkert og jeg skjønner godt at det vakte oppsikt blandt alle raggsokkene:-D

Ønsker deg en fin søndag; elin...og sender deg en klem.

:-) Helene

Grip dagen sa...

NY DAG - NYE MULIGHETER!
Regner med du er oppe og i god form?
Regner også med at PC'en står på spisebordet, og at du stadig titter innom...
Hvis du gjør det, vet du at jeg bare skal spise frokost før jeg kommer nedover... Er hos deg i 10-tida.
Snakkes!
Marit

Anonym sa...

Hei, har sendt deg en mail, men kanskje du ikke har fått sett på den? Ser iallefall ut som om dere har hatt det travelt. Kjempeflotte ting dere viser frem, skulle ønske jeg bodde slik til at jeg kunne dra en tur og kikke, og kasnkje handle pittelitt??? Ønsker deg en flott søndag :-)

Hilsen fra landet sa...

Så kjempegøy å få se! Må nok blitz til her ja.... ellers så er jeg enig med deg i at det som regel blir best uten.

Takk for inspirerende innlegg og fortsatt god helg! :-)