onsdag 10. oktober 2007

Litt av hvert på onsdag:O)




Jeg skal ut på shopping i dag, og har derfor ikke noe nytt å vise dere men har tatt en del bilder av ting som befinner seg på veggene her nede.




På kjøkkeskapet henger dette skiltet(gikk ikke å ta godt bilde der) Dette er en av favorittene i huset. Elsker denne grønnfargen.
Kjøpt i Danmark for noen år siden.




Bilde av Stavanger og Vågen.
Dette fant mannen på en rivningsjobb nede på kaien i Stavanger. Ble så glad da han tok dette med hjem. Bilde er ca 100x40cm og henger i stuen.




I gangen henger dette bildet(som jeg har vist mange ganger før) Dette er også en klar favoritt. Kjøpt På Molly`s Heaven




På kommoden under bildet har jeg satt ut en sølvpinne plante som jeg har sluttet å vanne slik den skal tørke slik den står.
Synes fargen er kjempefin.
De gamle bøkene som jeg kjøpte på antikken. Vel og merke er det bare en framside og bakside på den øverste men synes den var så fin å ha på pynt.




På gjeste toalettet har jeg blandt annet dette bildet som inneholder kort som er sendt til min oldemor Agnes.

Dagene går med til å forbrede ferien som vi reiser på til søndagen.
Når man skal ha mennesker boende her i en uke synes jeg det er litt viktig at ting er i orden.
Har fått ryddet skapene nede og nå gjenstår skapene oppe.
Å så er det snart jul og da hadde jeg jo ryddet der likevel.
Så man kan jo egentlig si at jeg har begynt på julerengjøringen.he he.

Gave alongen er i gang igjen og jeg har fått en fantatstisk person som jeg skal sende gave til.
Den skal jeg ut å ordne i dag slik det blir sendt før jeg reiser. Å så skal den ganske langt........he he.

Synes det er så spennende å vente på at mottakeren skal få gaven sin, å se om hun klarer å gjette hvem den er fra.

Ønsker alle en fin onsdag.

Mange klemmer fra Elin:O)

20 kommentarer:

Anita sa...

Takk for hilsning på bloggen min! Nå skal jeg på min første vakt etter ett år hjemme!!
Ha en strålende dag!!

Anonym sa...

Så flott du har det i huset ditt.... Har set tmailene fra deg, og jeg GLEDER meg sånn!!! Nå skal jeg haste ut dørene, får så mye varer på jobb i dag at jeg må være tidlig ute. Skal legge ut bilder til kvelder av ombyggingen, har fått sjefene mine på blogg og, så da kan de sitte i Bergen og i Drammen og BEUNDRE min vakre butikk. Juhuuuu, see you later :-)Klem fra din beundrer lenger nord.

Anonym sa...

Så flott du har det i huset ditt.... Har set tmailene fra deg, og jeg GLEDER meg sånn!!! Nå skal jeg haste ut dørene, får så mye varer på jobb i dag at jeg må være tidlig ute. Skal legge ut bilder til kvelder av ombyggingen, har fått sjefene mine på blogg og, så da kan de sitte i Bergen og i Drammen og BEUNDRE min vakre butikk. Juhuuuu, see you later :-)Klem fra din beundrer lenger nord.

Hulda sa...

Fine ting du har på veggene. Jeg likte spesielt det ovale madonnabildet, har lenge sett på slike, kanskje jeg skulle ønske meg et av julenissen, hihi.. ;) HA EN STRÅLENDE DAG, ELIN!

Anonym sa...

Masse flotte ting du viser fra hjemmet ditt!! Koselig med litt gamle ting som har en viss verdi!
Tilda nissene på forrige innlegg var kjempe søte!
Ha en fin shoppe dag !
klem

Hilde sa...

Hei igjen Elin! Nå var det lenge siden jeg besökte din blogg, men tröst deg med at jeg ikke har besökt andre blogger heller. Utro er jeg aldri vettu:D

Så spennende å lese hva du driver på med for tiden. Jeg skal kikke mer på din "andre" blogg etter jobb i kveld. En sånn Tilda nisse skulle jeg gjärne hatt. Om jeg skulle bestille hos dere, er det mulig å få den sent til Egersund i stedet for til Sverige?

Håper du har det bra i alle fall..
Klem Hilde

Kreoline sa...

Hei på deg Elin, takker for din koselige hilsen, alltid kjekt å lesa meldingane dine. Så e det så kjoseligt at du bruge ordet "knib", det er ikkje ofta me seie det. Koselige bilder du har lagt inn i dag, det madonnabilde e så skjønt. Ska du handla og kosa det på kvaddå i dag, ikkje ofta eg e der, allti så møje folk. Så må du kosa deg på Villa Rosa, ikkje lenge siden eg va der og snopte litt, koselige butikk med koselige damer. Vel Elin, kos deg i dag då med shoppingå di, ein store knib fra meg og, nå smile eg godt, det e så koseligt ord, brukte det møje når med va små, "få ein knib av deg" sa alltid bestemorå mi.

Anonym sa...

Så masse fint du har rundt deg.....veldig koselig med de kortene til din oldemor :)
Du er en energisk dame!.....mister nesten pusten når jeg leser de siste innleggene dine, kan du sende litt energi til meg ?;)
Eneste tipset jeg har ang. hjertene mine.....er at jeg syr før jeg klipper... Kan ikke skjønne at dine ikke blir fine du som lager så flotte dukker! :)
Ha en fin dag vennen. Klem

Lynetmor sa...

Hei, så mye fint du viser :-)
Synes det bildet fra Stavanger var kjempe fint. Gøy å ha slike bilder.
Ønsker deg en fin dag.

FO - 2 sa...

Hei.
Jeg har fått en pris på bloggen min.
Deler den med deg. :)
Du kan ta med deg "Labelen" hit til din blogg,
om du vil :)

åsemor sa...

Så artig å få se bilder fra heimen din, enig med deg i at grønnfargen på skiltet ditt var spesiell fin.
Kortene på do'en din var sjarmerende, artig måte å ta vare på minner.
Ha ei fin uke :)

Solsjö - Under en vind sa...

Så många fina bilder!! Å´shopping på gång idag, då lär vi få se ännu mer fint efter det kan jag tro! Må gott, kram!

Anne sa...

Spennende bilder fra ditt lune hi.
Dette innlegget gledet jeg meg virkelig over. Som å titte inn gjennom andres vinduer når det er mørkt ute.

Helene sa...

Hei, hei
Mannen din er riktig så oppegående; tenk at han kom hjem med det flotte bildet!!!
Syns det var helmax.
Liker jo også veldig godt madonnabildet ditt. Tror jeg må få meg et sånt ett.
Du vasker å sliter som vanlig.Kunne du ikke begynt å selge litt energi på Veslehuset også.Kunne trenge litt av din.he,he
Du får ha god tur til Benidorm. Må hilse til mammaen din fra meg og Sivert Helge.
Fikk du foresten shoppet noe i dag?

Andrea sa...

Hei hei. Kan ikke jeg bare lure meg med i kofferten din når du reiser? hihi. Det er sikkert varmt og godt dit du skal heldiggrisen ja! Du har allerede begynt på julevasken, godt å være tidlig ute! Kjempe fint du pynter hos deg, så hvis jeg trenger hjelp til pynting hos meg så vet jeg hvem jeg skal spørre. Kos deg så mye siste dagene før du reiser da, vil jo savne deg her. Stoor klem!

Anonym sa...

Hallo vennen ! Alt bra med meg ja - takk for at du spørr. Alltid like koselig å få hilsen fra deg min venn, du er bare god. Tror du er en veldig omtenksom persob, håper alle i din nærhet sier det til deg og setter pris på det ;o) Skal si du har hatt en hektisk høst så langt med alle forberedelsene til messe. Og så har du gått avsted og skaffet deg "nettbutikk" sånn i tillegg. Hvordan har du tid til alt dette ? Jeg bare spørr .....hi, hi ! Kos deg masse på ferien så "blogges" vi snart igjen. Klem fra Sanna

MiaMaria sa...

Ser så trevligt och mysigt ut.

Kul att få gå och shoppa kan tro att du köpt hem något vackert....

Sov så gott!
Miamaria

MODERN COUNTRY sa...

Det tar no inn i hampen meg lang tid da!! Blir nesten litt redd selv av og til. Jeg skjønner egntlig ikke noe heller. For Priority betyr jo at den skal være fremme etter 4 dager. Og den ble jo sendt i midten av forrige uke! Jeg blir sprø altså. Men noen ganger tar det bare noen dager, andre ganger ett par uker. Det har vel mer med tollen i Norge og gjøre tenker jeg. De sjekker nok rett som det er pakker fra Nederland. Nederland er jo et "muffins" land, hvis du skjønner hva jeg mener. Men det går jo ut utover min troverdighet, og det liker jeg IKKE!! Jaja, du får gi meg et pip når den kommer da, håper den er der før du drar.
Koselig stemning her i kveld, mye nydelig og se hos deg, som alltid. Får nostalgiske følelser i fleng, hehe..mange bilder du har!! Kan telle på to hender jeg hvor mange jeg har. Men er ikke så flink til å finne "riktige" steder til bildene mine, så da lar jeg være.
Ha en god natt snuppa, og ikke vaske deg ihjel nå da! Du vil ikke komme til meg og ta deg en runde? haha..
Aina

Ellie sa...

Fine bilder du viser! Jeg synes det er så koselig med gamle fotografier. Du gir meg nesten litt dårlig samvittighet med den skapryddinga di. Mine burde absolutt vært tatt et tak de også! Ha en god dag!

Karna sa...

Er jo ganske ok å rydde når du vet at du har ferie i vente....deilig!

Kjempe fint det gamle bildet fra Stavanger, kommer til å passe fint sammen med stolen som snart kommer med bussen...he,he....