søndag 21. oktober 2007

Jeg lever...

...i beste velgående. Jeg kom hjem fra Spania i dag, å jeg ser at jeg har hatt masse besøk på bloggen. TUSEN TAKK!

Så en hilsen til Aina som sendte melding til meg når jeg var på ferie - Takk snille Aina!:O)





Har tatt"noen" bilder i Spania da men jeg må innrømme det at det var ikke fullt så mange som jeg har gjordt før.
Bildet er av cacaen til mine svigerforeldre. De har liligheten på toppen av der ferskenfarget bygget til venstre. Jeg ligger på stranden å tar bilde fra solsengen.





Å her ser dere hva jeg har gjordt på dagene med sol. Vi hadde både fint og ikke så fint vær. Men som regel ble det fint etterhvert de to dagene med regn. Det er jeg som tar bildet. he he.




Lunsjen(og kveldsmat) min. Bare elsker disse tertene!





Så over til shoppingen min i Spania dette året. Det ble litt ja....kan man si. he he
Her ser dere ting til badet. Pyntehåndklær fra Zara home og litt stæsj uten om. Det hvite badekaret er det lys i.
Kan bli ganske koslig å tenne sene høstkvelder.






Ting til srtuen har det også blitt kjøpt. Bilde, bilderamme, en figur i en serie som jeg har begynt å samle på,røkelseholder og litt annet bling bling stæsj som mor kan pynte med.







Engelske interiørblader hører med på ferie. Disse har blitt nøye studert fra perm til perm.







Så fant jeg en butikk som solgte hyllepapir som lukter! Kjekt å ha! Notat bøker med gamle motiver, gamle papridukker og en Sia engel.(kan jo ikke sy alle englene selv!)




Har vært på ZARA HOME. Der fant jeg en duk i damask, pyntehåndklær, brikker og knotter. På en annen noen kunstige blomster som jeg skal bruke sammen med flytelys.






Stoff i metervis til Tilda nisse produksjonen.Noen stjerner fra Sia som disse julenissene skal holde i hendene sine.

Har kjøpt flere ting men jeg skal gi noe av dette i gave til noen som leser bloggen min, så det får dere vente med å se til de har fått sine ting. Da kan jeg vise mine.

Uka har fløyet av sted. Masse post bla. Hemmelig venn gave.
Denne og Gaven fra Aina(vi har byttet) skal dere få se i neste innlegg.

Nå må det alvorlig rydding til her, for her flyter det bokstavelig talt!

Ha det bra slle sammen.

Klem fra Elin:O)

30 kommentarer:

Lynetmor sa...

Hei, velkommen hjem igjen :-)
Så mye fint som du har kjøpt deg, og det virker som om dere har hatt det kjempe fint. Det så godt ut å ligge på stranden der ja. Klem

MODERN COUNTRY sa...

Å hei søte deg!!!!
Så glad du gjør meg bestandig, superklem til deg! :))Savnet deg!
Smiler masse nå, ja og så blir man litt sånn sentimental innimellom. Kan skjønne du også satt igjen med en litt blandet følelse. Deilig å være på ferie og se dine kjære, men samtidig si ha det igjen. Det ser jo så nydelig ut der nede, tenke seg til at det er badesesong!! Her har det kommet frost i natt, det var en rar følelse. Hjelpes så mye som du har funnet på turen, mye flott Elin!!
Zara home, de har jo såååå mye flott!! Ja, har sett alle de lekre bildene på nett. Det badekaret med lys i synes jeg var kjempeartig, og nydelige tekstiler i tillegg. Så moro å friske opp huset med vakre dekorasjoner. Så du går videre du da, men sying av Tildaer. Du er dyktig du, og inspirerer meg, det vil jeg du skal vite. Har jo ikke sydd på flere dager nå, men i morra er det pån igjen! Begynner du 10 i morra? Du får vel gjordt noe i "natt" du da vel, hehe..så tidlig som du står opp.Må sende unna 3 pakker, nei vent, 5 pakker denne uka! Ja, herlighet, glemte de 2 nye bestillingene. Fikk litt fnatt nå..
Vi får stimulere hverandre vel :) Ta det rolig i kveld du, kos deg og så snakkes vi til uka. Nattakos til deg (",)
Aina

Emmeline sa...

Jeg er SÅ glad for at du er vel tilbake på bloggen, puuuuh! Typisk deg og komme tilbake og skrive at du skulle ha bodd nærmere for da kunne du ha HJULPET med å skrape/male dører, du snille prinsessa!! Du er jo bare et oppkomme av positiv energi!!!

Så kjekt å se alle disse GØYE tingene som du har shoppet!!
Jeg skjønner at Zara har mye stilig, det skal jeg huske neste gang jeg er avsted til det store utland!
Tenk at du har klart å handle nydelige stoffer til Tilda produksjonen i Spania av alle ting?? Kjempetøft! -og hyllepapir med lukt??? Jeg må jo bare le!

Jaja, da kan vi jo bare følge spent med på bloggen din i uken som kommer..så gøy. I'll be back!

Emmeline sa...

Ps: Karna har fått seg type; George Clooney heter han! Han vil ikke bli tatt bilde av, men han drikker te fra hennes Spode kopper og liker å sitte under det amerikanske flagget hennes!
Helt utrolig syns jeg... Det lønner seg med andre ord å satse på New England stilen!

Zizzi Molde sa...

Good to have you back! Ser du har handlet masse nytt, og flott! Spennende!!!! Skjønner at du har hatt en flott tur, og at pengene har fått ben å gå på. Jeg har flyttet siden sist, så det blit spennende å høre hva du synst. Vi snakkes, min venn. Klem fra meg

Helene sa...

Velkommen hjem.
Du sliter vel med kuldesjokk nå tenker jeg? Etter deilige solfylte dager må det være et sjokk å komme ut av flyet på sola til kulde og høstlig vær.
Ser du har kosa deg og HANDLET he,he. Må si jeg aldri har kommet på å kjøpe interiørsaker når jeg har vært på ferie,men jeg skal sannelig ta meg et sveip rundt neste gang jeg er på tur.Du fant ihvertfall mye fint!!
God natt,og kos deg i senga di :0)

Anonym sa...

Hei Elin.
Velkommet hjem igjen kjekt å se at du har hatt det flott i Spania.
Mye fint du har kjøpt med deg.
Klem til deg ;=)

Line sa...

velkommen hjem igjen! Ser såå deilig ut å ligge på stranden i oktober :)
Så mye fint du har shoppet! selv skulle jeg gjerne vært en tur på Zara home...har funnet så mye jeg kunne tenkt meg på nettsiden deres.
Ha en fin uke (¨,)

åsemor sa...

Velkommen hjem, tenker du har kost deg under sydens sol. Greit med noen dager med litt dårlig vær, ser du har benyttet de godt. Masse "snadder" du har shoppet. Denterten så veeeeldig god ut, deilig med jordbær. Ha ei fin uke:)

Hulda sa...

Velkommen hjem igjen! Kan tenke meg at det er godt å være tilbake, slik er det jo alltid når man har vært på ferie.

Så heldig du var som fikk tak i så mye fint stoff!

Her går det i juleproduksjon for tida, for fullt. Holder på med å forberede og sy julestrømper. Skal legge ut tre ulike typer for salg. :)

Andrea sa...

Hei hei! Har du savnet Norge og været vi har her da? hihi. Du er vel blitt så brun at kjenner deg nesten ikke igjen. Du har hatt en kjempe fin tur ser jeg! For et deilig bilde fra stranden. Har savnet deg vertfall kjempe mye. Sååå mye fint du har shoppet, nydlige ting da. Vi jenter elsker å shoppe ja, hihi. Kjempe morsomt badekar! Også spennende med alle de fine stoffene du kjøpte der. Nå er det vel tilbake til jobb igjen og kalde været vi har her, brr. Nå er det vertfall sengetid for meg som skal tidlig opp i morgen. Stooor klem til deg vennen!

Tilonino sa...

Hei og så kjekt at du er hjemme og blogger igjen:)
Ser ut til at du har hatt en super ferie med shopping og soling. Kan vel ikke bli bedre. Blir spennende og se gavene dine. Kommer snart innom igjen. Ha en fin uke.

Anonym sa...

Velkommen hjem, så herlig du har hatt det på tur! Sol, deilig mat og ikke minst shoppiiiiiiiiing! herlig herlig :)

Kos deg hjemme og ha en flott uke :)

FO - 2 sa...

Velkommen hjem! :)
Skjønner at du har kost deg i Spania.
Med soling, god mat og shopping.
Mye fint! :)

Det regner her også nå.
Frostbildene mine ble tatt før helga.
Da hadde vi en frostnatt.
Mens du koste deg i varmen. ;)

Kos deg vel hjemme og god uke til deg.
Klem.

Dans på roser... sa...

thHei Elin! Nå er det lenge siden jeg har vært innom bloggen din, kjeeeeempelenge siden. Og så mye som har skjedd! Jeg ser at du syr mye for tiden, så moro! Og du har "bunkra opp" stæsj på ferie også =) Mye fint å se her inne. Klem.

Anita sa...

velkommen hjem! Visste ikke at det gikk an å kjøpe så mye flott nede i varmen jeg!! men det kan vel komme av at jeg ikke har besøkt de rette stedene!
Ha en go dag!
Klem Anita

Karna sa...

Velkommen hjem igjen, deilig med litt sol "midt" på vinteren....

Flotte ting du har fått handlet også, skulle absolutt vært en Zara butikk i Bergen...skjønner ikke hvorfor de ikke har etablert seg her hos oss?!?! =0)

Koser meg med Georg!

Silkeline sa...

Hei kjære Elin!
Velkommen hjem! Ser ikke så altfor vondt ut med ferie i solsenga nå, må jeg si:)... Bra du har hatt en fin tur og kost deg, og handlet litt har du fått gjort også! Masse fint du har fått med deg hjem ser jeg.....hyllepapir som lukter...hmmmm,høres kjekt ut:)) Og bildet med hollywoodkjendiser ser kjempefint ut! Jeg har planer om å lage litt sånn minihollywood i kjellerstua mi, så bildet hadde passet superfint inn her må jeg si;)

Notatbok til juleideer høres lurt ut!
Det er jo så mange fine ideer å snappe opp her i bloggene, så det er ikke så dumt å notere ned det en ser...:))

Alltid hyggelig når du titter innom, og alltid hyggelig å titte innom deg også:))Gleder med til å se gavebilder....
Klem:))

Gunhild sa...

Så deilig det må ha vært med sydenferie...Men koselig at du er tilbake igjen.

[morgrethe] sa...

Velkommen hjem igjen Elin. Men nå må jeg spørre....NÅR sover du? Så du hadde skrevet kommentar til Åse-søster veeeeeeldig tidlig. Eller for meg er det veeeeeldig sent. Skulle nok gjerne hatt en liten bit av energien din. Ser du har hatt det fint i Spania. Traff ei på butikken i helga som har vært der for litt siden, og de hadde masse dårlig vær, da er det kjedelig. Ha ei fin uke og kos deg med alt det fine du har shoppet.

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei på deg, og velkommen heim igjen.
Har savna dine muntre innlegg, så nå var det godt du kom...
Det såg herleg ut med sol og varme her eg sitter og har fyrt i omnen.
Masse fint har du fått handla deg også. Kjekt med litt nytt.
Kos deg heime og ikkje slit deg heilt ut med husarbeid.
( Eg skal skrive ei oppgave på skulen,billedanalyse, men her ser du ka eg gjere på,hehe)

Lille Trille sa...

Åhh. må være deilig å ha noen dager med sol og varme nå før vinteren setter inn :-)
Mye fint har du fått med deg hjem også...er jo alltid gøy med shopping - særlig når man kan gå i andre butikker enn de vanlige man har hjemme.
Ha en fin dag!

Anonym sa...

Kjempekoslig å titte innom deg igjen. Er en stund siden sist jeg hadde tid til å ta runden, men nå har jeg kost meg med bloggen din og alle inleggene jeg har gått glipp av i hele lunsjen min:) så deilig at dere kunne ta en uke i Spania da:) et av mine favorittland. Reiser til Barcelona nesten hver sommer.. Og det er jo så mye fint og handle der nede. ser at du har fått med deg mange skatter hjem:) gleder meg ellers veldig til ås e designertildaene.. Ikke så lenge til enste gang jeg titter innom gjen nå:)

Klarafina sa...

Hei!
Det høres ut som om du har hatt en super tur. Spennende å lese om dine innkjøp. Hyllepapir med duft var nytt for meg, og jeg har ikke vanskelig for å skjønne at det kom med hjem i bagasjen.

Merete sa...

Velkommen heim igjen, Elin!! ser ut som om dåke har hatt det herleg med sol, sjø og varme!! det hadde vi vel alle trengt litt av nå.. Såå kanonmykje fint du har funne deg der då! Du veit nok tydligvis om dei "rette" butikkane der ;o) Supert å ha deg tilbake her i bloggverden og! liksom litt trist og stusseleg når du var borte..ingen oppdatering eller kommentarar frå deg, noko som du pleier å vera kjempeflink med! Håpar du har fått lada batteria dine nå og er opplagt og klar for vinteren som kjem mot oss med stormskritt her nå! Ha ein super mandag!

Sublim design och Blossom kitchen sa...

Vad härlig med semmester.I värmen och allt!Ser ut som du har det riktigt bra, och med all fin shopping du gjort .Man kan ju inte få för mycket fint till hemmet:)
Så trevligt också att du har besökt Zara home, dit vill jag också...
/S

Anonym sa...

Så koselig å ha deg tilbake...
Virker jo som du har hatt en flott tur, og har fått handlet masse flotte ting - her er julegaveproduksjonen i gang, så det er ikke så mye jeg kan legge ut for tiden...he,he...

Ha en koselig kveld...

Grip dagen sa...

Ser du har handla masse rart, ja.
Kommer og inspiserer tingene nærmere i morra!
Idag har jeg sydd i 10 timer, bare avbrutt av matpauser, litt rydding og brødbaking. Puh...
Har laga en prototype av en julestrømpe som du bare MÅ se!

Gleder meg til kreativt møte i morra! Jeg kommer når jeg kjenner kaffilukta, ca kl 8.30.
Sees da. Marit

Anonym sa...

Hei elskede Elin (he he)! Ja, du var jammen meg sakna medan du var vekke. Samtidig var Emmeline borte nokre dagar, og det var så trist å blogge då :) Men nå er de tilbake, og det er kjempekjekt.

Du har fått tak i knallmasse fine ting! Eg har så lyst til å dra på Zara home og Zara barneklede at eg kjenner meg nesten sjuk. Er ikkje Zara i Oslo forresten? Høyrte snakk om at dei skulle komme der iallefall.

Nei, nå må eg lalle puten. Las i dagens Dagbladet at ein kunne utvikle farlege sjukdomar ved søvnmangel, og eg lid av kronisk søvnmangel med berre 4-5 timar soving per natt. Uff.

God natt klem, glad du er heime igjen!

Anonym sa...

WELCOME HOOOOOOOOME!!!!!
Sårt savnet, og fantastisk å ha deg tilbake:))
Du er knupp, vet du, og er kjempeglad du kommer hjem med masse inpirasjon og energi...(som om du trenger det..eh?)hehe!

Ser dere lager så mye fint i Veslestua, såp det kommer nok en bestilling;)
Zara home har jo bare så mye fint...men det tar sin tid før sånt kommer hit...hmprf!

Nydelige ting, og jeg trooor kanskje at Laura A. har noen sånne duftende hyllepapir...hadde i allefall...hehe;)
Ønsker deg en god natt, her skal det soves, for søvn ble det ikke igår...sukk!
God natt, og Kjekt å "se" deg igjen;)
PS! Kreoline var på besøk, og det var bare KNALL! Du får hive deg med neste gangg...hehehe:))