mandag 8. oktober 2007

Ja da ja da Emmeline, jeg skal fortelle om messen:O)




Har fått mange spørsmpål om hvordan messen gikk, så nå bør jeg vel oppdatere dere alle sammen.

Messen gikk over all forventning!
Vi solgte en masse saker og ting og dette gav mersmak.

Ikke det å dra på messe men å selge, så jeg og Marit har alså startet Veslehuset
Her kan dere henvende dere hvis dere har lyst på ei Tøyfrid eller et skilt.
Så blir det enklere for oss å holde greie på bestillinger og ønsker fra dere.
Jeg har ikke fått lagt inn alt enda men det kommer i løpet av dagen og etterhvert som vi lager, ja da legger vi det ut for salg.

Tilbake til messen.
Der satt vi da jeg og Marit side om side av damer med rulatorerer som solgte starinlys! Man kan trygt stadfeste at mange av disse damene var et kapittel for seg selv. He he. Ei solgte keramikk fat som hun hadde kjevlet ut med kjevle(det er feil å si solgte for hun solgte INGEN).

En av rulatordamene ankom i Taxi for å selge lys og såper...
he he.
Så etter tre dager hadde hun vel nok inntjent til å betale drosja hjem igjen!
Vi koste oss veldig og fikk masse oppmerksomhet fra masse mennesker som likte det vi hadde.
Siden vi bor på en plass med ikke mer enn 9000 innbyggere var det en del som ble overrasket over at "vi var så kreative"...
(hadde de kansje ikke forventet det eller?)
Men iallefall kort oppsumert så var det utrolig hyggelig å sitte sånn å fortelle om Thilda, skilt og hveteputer i tilsammen 24 timer på 3 dager!


Ønsker alle dere kjære venner en flott mandag.

Klem fra Elin:O)

27 kommentarer:

Solstad sa...

Det høres ut som dere har koset dere med messen :) ....og damene med rulator hadde det sikkert kjekt de også.... ;)

Emmeline sa...

Ja nå ler Emmeline så hun rister her hun sitter på kontoret
(Blogge i arbeidstiden?? Hysj hysj, skamme skamme)
--Tenk at du utkonkurrerte damene med rullator og kjevle:0) Stakkars damer, men de har forhåpentligvis kost seg med å være på messe likevel!! Du kunne jo ha kjøpt noe for å støtte en god sak Elin?? hehe

Må gratulere en gang til med Veslestuen. Det blir en favoritt side nå når det nærmer seg jul og alt, dere har vært utrolig flinke begge to. Kjekt at vi kan få kjøpe vi også! -og ikke minst kjekt å høre om messen. Vi regnet jo med at det ville gå bra og det gjorde det jo. SUPERDUPERT. Nå venter rapporter og eposter i fleng her på meg, men du må iallefall ha en fin dag; og takk for at du lyer Emmeline...hehehe!!!!!!!!!!!!!

Grip dagen sa...

Lenken virker så fint som bare det!
Jeg kan hoppe fra Prinsessa til Veslehuset så lett som bare det... Kjempeflott!

Likte nissene dine. Jeg ler når jeg studerer bildet. Det ser ut som de ikke vet helt hva de er med på. "Hva skjer'a?"

Det måpende uttrykket bærer de med rette, for de vet ikke hvor de havner nå... De blir vel ikke sittende så lenge i veslehuset, tenker jeg!
Ha en fin, produktiv dag!
Snakkes. Marit

Lynetmor sa...

Hei, må le når jeg leser om hvordan du beskriver de gamle damene he, he. Synes jeg ser dem for meg ja, hi, hi. Men det var jo kjempe bra at dere fikk solgt masse da og så fint med den nye nett siden :-)
Ha en fin mandag :-)

MODERN COUNTRY sa...

Heisann Elin!
Så artig å høre mer fra messa. Lurer selv vettu, om jeg skal ta meg en tur siden og "eksponere" meg selv, og da er det greit å høre om andres erfaringer. Litt moro er det jo å tenke på dere der blandt alle "rulator-damene", hehe
De ville vel kanskje tjene en liten slant ekstra da vel. Med minstepensjonist inntekt er vel ei krone ekstra kjært velkomment.
Så til mail, den har jeg ikke fått. Og det har vel heller noe med dine innstillinger i pc`en å gjøre enn selve pc`en hvis du skjønner? Kanskje du har en venn som kan fortelle deg mer om "firewall" og blokkeringer? Vet min venn har installert mye i vår for å forhindre virus, reklame og annet muffins..men alle mailer fra kjente mailadresser får jeg, og det er jo din. Og du, en annen ting. Merker og leser at du har mye dårlig tid når du stikker innom. Du trenger jo ikke alltid legge igjen en kommentar hos meg. Synes det er bare hyggelig hvis du stikker innom meg av og til, da du har bedre tid, hvis du skjønner?
Dette var iallefall artig med Veslestuen, det kommer vel til å gå som det suser :)Jeg følger med!Håper du får pakken din i dag vennen og at dagen blir bra :) Klemmer fra meg

MODERN COUNTRY sa...

Hei igjen vennen :)
Neida, det gjør selvfølgelig ikke noe, men tenkte bare det at du må jo ikke føle at du MÅ besøke meg hver dag, hvis du har altfor mye å gjøre. Håper du har en fin dag Elin. Jeg føler meg ikke helt på topp i dag, men skal prøve å få sydd litt mer. Har noen gardiner jeg skulle ha fått ferdig og. Det går jo sååååå tregt med rommet mitt! Fant forresten en fin byste i helgen. Den var så fin og kom på soverommet mitt. Foreløpig, hehe..ja, her flytter jeg på ting rundt i huset hele tiden. Vi snakkes vennen, klem (",)

MODERN COUNTRY sa...

Hehe,nå fikk jeg mail!! Sendte deg svar med en gang. Håper du mottar nå da...

Anonym sa...

Förstår inte vad som var så roligt med damerna. Att de hade rollator eller sålde ljus och tvål?????????

elin1976 sa...

Kjære anonym.
Min blogg - min humor husk det!
mvh. Elin:O)

Anita sa...

Utrolig!! syns jeg ser dere alle sammender dere sitter!!

Anonym sa...

hei elin.
har vært på en deilig ferielitt over en uke nå. tom tre dager uten barna fikk vi. utrolig kjekt. ble stor overgang med jobb i dag, men er helt digg å ha fri hver onsdag. i dag skal jeg se berlinerpoplene på nrk, elsket de bøkene av ragde. anbefales!!!! spent på filmen.
var kjekt å titte innom igjen. jeg forstår bare ikke at du har sittet på et sånt talent uten å liksom ha visst det. jeg tenker som sagt på en sånn toaletengel og kanskje en juleengel i hus til juletider. du kan ha de i bakhode, kommer tilbake til detaljer. mailadressen er karoline.leversen@hotmail.com

eller gratulerer med veslestuen, et fantastisk koselig navn. er det forresten du som lager de fine skiltene? lager vel ikke dørskilt, sånn her bor fam.....type skilt, vi har overbygget inngangsparti.
savnerå blogge med deg, du virker bare så koselig:) stor klem fra Karoline

[morgrethe] sa...

Gøy å høre fra messen Elin, og så mye fint dere har laget. Bra dere fikk solgt litt da, når en først har lagt ned så mye arbeid. Ha ei fin uke. PS: Jeg ønsket deg god tur til Spania for litt siden, fikk tydeligvis ikke helt med meg når du skulle reise, for du er da her enda. *smil*

åsemor sa...

For en energisk dame(håper du selger energi i spissposer fra nettbutikken din :) ) !
Du imponerer, vasking av hus klokka 6, hadde aldri fallt meg inn.Jeg "skammer" meg over min "sofahelg" etter å ha lest om din turbohelg.
Kjempefint at dere solgte så bra på messa, må titte innom butikken deres en dag.
Ha ei fin uke!

Line sa...

Så morsomt å lese om messen Gratulerer med masse salg og veslestuen :)
Kan tenke meg du trenger en sydentur snart, for du verden for et tempo du holder. Ha en super mandagskveld!

faster atta sa...

Hej vännen! har precis kikat i er nya bloggbutik! Jag bli helt salig, så mycket fint! Ska bli roligt att följa, hoppas att ni uppdaterar ofta!
kram

Helene sa...

Hei Elin
Må gratulere så mye med Veslestuen. Skikkelig bra altså. Skal legge ut link på siden min, ikke at jeg tror dere trenger det altså, for dere får sikkert jobb til laaangt over ørene nå som det nærmer seg jul.he,he
Elsker slike nettbutikk som en kan kjøpe noe utenom "stander" varer som fins overalt.
Så dere gjorde det bra på messen,Gøy å høre, men hadde jo ikke trodd noe annet. Da måtte jo alle potensielle kundene deres vært rulatordamer hi,hi.
Ser noen blir fornærmet for humoren, men de om det. Kjenner det ikke i kneskåla engang..
Ha en fin og koselig kveld!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei, og gratulera med "Veslestua". Så koseleg
Eg måtte le år eg las det du skreiv om messa, dei rundt deg.
Eg har vore med på messer, og får rett og slett "sitte i ro humor". Ein har jo god tid til åstudere dei rundt seg, og det kan til tider vere ganske morosamt,tjihi.
Ha ei finfin veke Elin:o)

faster atta sa...

Så kul att du gillade katterna! Mönstret var lite tråkigt så det har jag gjort om, men slutresultatet är det samma...tihi!
kram

Karna sa...

Grattis med bloggbutikk!!

Snakker meg bort fra badet???HÆ, pøhhhhh....he,he.....

Venter på lister som min nevø skal sette opp til meg på onsdag, så ingen bilder!! =0)

Hulda sa...

Så søtt det nisseparet var! Fikk lyst til å sy noen selv. :)

Anonym sa...

Hei Elin.
GRATULERER igjen med veslestuen.
Denne messen hørtes kjempe koselig ut.Fin inspreajon igjen.
Nydelig jule tildaer.
Kreativ og flink.
Ha en fin dag!
klem :=)

Vangen sa...

Ikke rart det gikk unna så mye fint som dere lager:) God i de å opprette Veslestua. De juleenglene var kjempe søte!!

Anonym sa...

HAHAHA...for en gangs skyld klarte jeg å snike meg i loppekassen, før kl.01.00...så da fikk vi jo ikke noe natteparty, i sexye strømper, men jeg skal gjerne gi deg en lyd, ved neste anledning jeg sitter i rette out-fit'en med raggsokker, gammel pysjamasbukse, og håret i en parasoll...hehe;)
jg mener det er jo da humoren er best!
OG jeg bare LIKTE: Min humor-min blogg...HAHAHAHAHA...Vi skjønner jo at det ikke er vondt ment, men litt skråblikk på verden & humor MÅ vi ha...hehe;)
Godt at du kan gi beskjed...Ingen som tvinger dem inn vel?
Håper du har fått brukt opp all mynten din på FSI sol,og at du begynner å nærme deg feriemodus, det er VEL fortjent, og GRATULERER så masse med Veslestua, tror nok jeg må innom der;)
VELDIG fine ting dere lager, så det kommer til å gå som smurt!!!!
Tror ikke der trenger noe lykke til, for dette går så bra så;)
Ha en alldeles nyyyyyyydelig kveld, med eller uten støtte strømper...HAHAHA!

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Så fiiina!!!!du är för duktig. Blir så sugen på julen nu när man är och läser alla bloggar. Stor kram

Sarah sa...

Det lyder til at have været en stor succes at være på messe. Har selv været afsted et par gange. Det er rigtig hyggeligt.
Det er bare nogle super fine ting du har lavet.
Hav en god dag.

Anonym sa...

Kikka innom i Veslehuset hos dere, så utrolig mye fint!! Kjempeflotte ting, dere er veldig flinke!

happymajsan sa...

Tycker i alla fall att "rollatordamerna" gjorde det bra som vågade sig in bland er andra fulländade "flickor". Det kanske var höjdpunkten på deras dag. Alla blir vi gamla.