mandag 4. februar 2008

Mandag og syk:O)



Ja da var det mandag igjen! Her har feber og vondt i halsen fått bestemme, så jeg har ikke orket å blogge så mye.
En annen grunn er også at nå for øyeblikket kun finnes en brukbar pc her i huset. Min kræsja totalt i helga.
Prinsessa har vært inne på noe å fått med seg noe bug på maskinen.
I allefall den kan ikke startes engang. Skjermen er helt svart!




Når jeg er syk er nok jeg ikke som alle andre.
Jeg klarer nemlig ikke sitte i ro. Derfor prøver jeg å glemme at jeg har vondt og holder på med mitt men i mitt tempo.
I dag blir det brødbaking og sying.



I går ble skrivebordet malt og denne nye tallerkenhyllen. Den fikk jeg av min søster sist helg. Nå har alt blitt helt hvitt.
Fikk rydda opp litt i mitt kreative hjørne oppe i TV stua samtidig som jeg malte så nå går det faktisk ann å sitte her å sy.




Nå skal denne dama ta seg en liten lur på sofaen sammen med en god bok og ikke minst en stor kopp te.
Ha en flott mandag alle sammen. Å jeg stikker innom alle i løpet av uka. jeg må nemlig krangle meg til å låne dataen av en liten prinsesse;O)

Klem fra Elin:O)

33 kommentarer:

@afjo72 sa...

Men stakkars deg da; syk! Ønsker deg riktig god bedring og håper du snart er på beina igjen!!

C-vitaminklem! :o)

MiaMaria sa...

Vilken fin pysselhörna!!!!!!!

Och nu får du krya på dig!
Kryp ner i soffan och må så gott!
Miamaria

Helene sa...

God bedring Elin ! Du utnytter nok tiden med nye fine kreative ideer kjenner jeg deg rett.

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Så kjipt at du er blitt syk da lille bunny :(
Du må kanskje ta ut et batteri eller to å legge deg på sofaen og få /kreve litt oppvartning en dag eller to..

Jeg er endelig hjemme fra Danmark! Sier ikke mere , sliten og veldig BLAKK!!!

Legger nok ut en oppdatering i løpet av dagen , men nå...SOVE;))

Nydelig syhjørne , klem

Anita sa...

God bedring!!
Klemmer fra Anita!

Ljuva ro sa...

Så mycket fint du visar! Syhörnan ser så fin ut!

Kreoline sa...

Stakkars lille Elin, så trist du har blitt syk igjen, synes nettopp du var forkjøla. Ønske deg ein skikkelige god bedring, kanskje ein store knib hjelpe.
PS: Kor lenge har butikken åpent fredag den 29, ska dokker vera der om lørdagen også???

chevostar sa...

Kjedelig å være syk da... God bedring elin!

Kjempe flott syhjørne du har fått da!!!
klem

Mummimamma sa...

Så koselig du har det i hobbyhjørnet ditt!

Huff, syk kropp og syk pc er ikke en god kombinasjon :(
Ønsker deg riktig god bedring, og lykke til med reparering av pc`n.

Klem fra meg

Merete sa...

takar deg då.... :o( så kjedlig å vera sjuk! men du fiksar rundt og ordnar opp likevel du - imponerande! Flott sykroken din blei når du fekk ordna og mala bordet (ikkje det at eg kunne sjå at det var så rotete før...) tallerkenhyllena og er fin når den er blitt kvit!
God bedring og håpar du snart vert frisk igjen

Grip dagen sa...

Så lys og fin kroken din har blitt! Nå kan du kose deg mens du syr.
Skal ta bilde av den nye fabrikken min også, men akkurat nå er det ikke så presentabelt der nede... Rot, kaller noen det. Men vi to vet det heter Kreativt kaos. Ikke sant?!

Vil du være snill å sette vinduet på gløtt slik at jeg kjenner lukta av nystekte brød...?
Forresten, best å la det være! Med denne vinden kan du risikere at halve kjøkkenøya forsvinner ut av vinduet...

I morra skal det bakes horn her. Da får jeg godt lukt i huset jeg også.
God bedring, Elin! Snakkes.

Hulda sa...

Kjedelig å bli syk, helt utrolig at du har sånn arbeidslyst likevel. Hjørnet ditt i stua ser virkelig fint ut. Likte godt tallerkenhylla også. Jeg har en hylle jeg også skulle malt, men det blir ikke nå. Men, ideene er klare. :) God bedring!

Shabby-Roses-Cottage sa...

How sweet your workplace is!!!
And your Tilda in the black dress,wonderful!!!
Many love greetings,Patricia

åsemor sa...

God bedring, til og med når du er syk er du ikke nede for telling :)

Sublim design och Blossom kitchen sa...

Vilken vacker bild det är på pionen!(min favorit blomma)
Tänk så mycket en burk med vit färg kan göra, det blev ju en väldigt fin pyssel hörna.
Krya på dig, hoppas du mår bättre snart.
/S

Emmeline sa...

Heisann ELin og tusen takk for lang og koselig hilsen. Jeg er ikke helt i form i dag. Jeg løp opp tre etasjer i dag tidlig da jeg skulle på kontoret, tenkte at denne trimmen har jeg jammen godt av. Vel oppe gikk jeg rett på kjøkkenet og tok meg to store glass vann, videre inn på PCen og der kommer det opp at INGEN må drikke vannet i dag uten å koke det først...TOOO LATE!
Klokken 14.00 brøt marerittet løs, jeg satt på do i en og en halv time og mannen min måtte komme for å hente meg med bil, hehehe...
Har lagt i sengen/sittet på do helt siden jeg kom hjem, men nå måtte jeg bare innom bloggen for å hilse på:)
Ser at PCen din har krasjet. Min krasjet i oktober men har jeg levert den inn?? Nei verkstedet ligger på vei til min mann sin jobb, og er stengt på lørdager..Med andre ord; Jeg må ta en dag fri om jeg skal få det gjort. Det er tross alt mye bedre å blogge fra en bærbar enn en stasjonær.- Da sitter man jo støkk her med PC-en, og det har jeg altså gjort siden oktober:)
hehehe..
Nydelig arbeidsplass du har fått deg. Som vanlig har du jo malt og fikset som den mest naturlige ting i verden selv om du er syk, akkurat det er jo et regnestykke som ikke akkurat går opp for meg for å si det sånn!!! Ha en fin mandag du også og lykke til med hageengel:) Jeg hadde med glede tatt med meg hvilke som helst kopper på et bloggtreff med deg, hadde vært KNALLGØY!!!

Lynetmor sa...

Hei, så kjedelig å være syk da, du som var syk i jula også. Men at du står på allikevel skjønner jeg ikke at du orker, du får passe på å hvile litt også. Så kjempe fint det ble i hobby kroken din :-) Ønsker deg god bedring. Klem

Verkstedet sa...

god bedring min venn!!!! så ikke for meg deg i sengen, nei....;)
koselig arbeidsplass. du- den hyllen på prinsessa rom er det vanlig ikea ol? hva heter den???
baker brød selv og skal kose meg med sommer på nrk nå. og strikke litt videre på naboens babyteppe:)
er selv snylta...fysj!!!! men bare en dag til så har jeg fri, er utrolig godt med onsdagen fri, blir så deilig oppdeling på uken!
god bedring og klem fra Karoline

Nina i Paradiset sa...

Jøss!
Baker når du er syk du da! Jeg bare sover da, jeg!
*imponert*!
Så koselig sykrok da! Må vel til pers med malekosten denne uka, jeg også! Omsiden blirr frisk etter å hatt halsen full av uinviterte Streptokokker....
Ønsker deg god bedring!!

Nette sa...

Kjipt med sykdom både i kropp og pc...fint at du får lånt prinsessa sin maskin da iallfall:)
Hobbykroken din er superkoselig, lys og fin! Riktig god bedring, kjære deg:)

Sigurd Olav Silset sa...

God bedring, kjære deg! Ikke noe kjekt å være syk nei!!

Verkstedet sa...

hei igjen min venn!!!!
fikk en følelese av at det var en missforståelse her...mener bare den enkle hyllen over sengen hennes;) men veldig fin den andre også...;)
forresten er den andre perlblomsten på dagens innlegg faktisk. tenke ikke over det....bare kjøpt en kurv, tre små perleblomster og dillet det litt rundt med...eh..hva heter det nå igjen da??? bastlignende greier i hvitt....;)
håper formen alt er stigende!

Kreoline sa...

Nå blei eg gla, tenk at det hjalp med ein knib, de e helbredanes vett du. Så blei eg glae for at de ha såååå lenge åpent, gjett om eg glede meg te å treffa deg, med e fira halvgamle og halvgalne damer så komme med møje godt humør. Ha ein fortsatt god bedring Elin, så ska du få ein knib te, så håbe eg at den hjelpe den og.

Lovise sa...

Trist at du er syk. Men det er jo godt at du orker å pusle litt i heimen likevel. Du kommer deg vel i bedre form snart tenker jeg.
Så fint du har gjort det i sykroken din. Der klekker du vel ut mange gode ideer.....
Kos deg så godt du kan.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hej så fint du har det, Vilken Mysig o pyssli blogg...Hit återkommer jag gjärna!!

Hälsning Millan Sverige

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

glömde bara säga Krya på dig!!!
Gillar dina fina kuddar!!

Karna sa...

Stakkars deg Elin som ikke er frisk, håper du fikk sove til slutt. Er jo bra du har noe å ta deg til når du går rundt og tusler da, må si jeg er imponert over produksjonen din.

Sofaen er deilig og myk, og kjempe god å sove middag i...he, he....en viktig detalj her i huset!

GOD BEDRING, håper du kommer deg raskt igjen!!!

Tiril sa...

Stakkars...du får krype til køys til feberen har gitt seg.
Skjønner ikke du klarer sy og jobbe rundt sånn når du er dårlig, men jeg (etter å ha lest bloggene dine en god stund) har vel funnet ut at du ikke er en som gir deg med det første.Ønsker deg en god snarlig bedring:(Knib fra meg.

organic-lizzi sa...

Huff,både du og dataen syke!!Riktig god bedring til dere begge..
Utrolig koselig kreativitetshjørne du har laget deg:-))
Lad opp batteriene & stooor klem fra Randi

Garden Angel sa...

Koselig skrivebord/sykrok du har!
Mmm herlig med nybakt brød!
Jeg klarer heller ikke å ligge i ro når jeg er syk...Da ser man jo ALLE de tingene man burde ha gjort:)
Du må god bedring!
Hilsen meg:)

Bo med Lena sa...

Uff da. Ikke deilig å være syk!! Ønsker deg god bedring...og bli i sofaen...selvom jeg gjerne skulle hatt energien din når du er syk. Da hadde jeg kanskje fått fullført mine små prosjekter:-)

Lena

Anne-Berit sa...

Uffda,er du syk du,håper du blir snart bra igjen.At du klarer å bake når du er syk,jeg bare døser da jeg.Skulle gjerne hatt den utsikten dere har,må være deilig å bo sånn at du ser ut over hele byen.Og så har du hund du også,Dina så ut som en skikkelig godjente,og den røytinga ja,den kjenner jeg til,men det følger med.Du får ha god bedring,klem fra meg:o)

Lena sa...

Du altså..du orker mye selv om du ikke er frisk du!
Verre med oss andre som ligger flate:)
God bedring Elin!!