fredag 8. februar 2008

Endelig fredag:O)



Oh...yess endelig fredag....Har fri og er frisk. JIPPI. Kan det bli bedre?
I helga reiser vi til fjells og symaskinen bir med. Har fått så mange betillinger at jeg skal sy masse i helga mens mannen er på hytte tomta og jobber.
Det skal bli både 3-4 tildaer og noen Dear Agnes putetrekk som er bestillt.

I skrivende stund sitter jeg i TV stua med nyvaska hus og gomler saltstenger. Jeg har vaska på soverommet å forandra litt på pynten der i dag noe som dere ser på det øverste bildet.




Siden det er en og en halv meter med snø håper jeg at jeg kan få tatt meg en skitur når vi først er på fjellet. Jeg skal spise god mat og bare kose meg sammen med min familie.





Prøvde å ta noen bilder fra litt annen vinkel i går.
Alltid gøy å ting fra en ny side.
Å den kake bokesen som egentlig er til sukker( det kommer ALDRI så mye sukker inn i dette huset, er veldig streng der) blir nå brukt til min hoya som nesten ikke trenger vann :OD





Denne fikk jeg av blomsterbutikken, som takk for at jeg sa ja til å jobbe.
Er jeg super optimistisk nå? Jeg kunne nemlig velge varer selv for et visst beløp. Og jeg valgte denne!
Har lagt en oasis i bunnen av urna slik at den ikke tørker i løpet av helga.
Urna den kommer fra samme butikk.

Ønsker alle en fin fredag, ei flott helg og alle som er mor til to bente eller firebente : GOD MORSDAG

Masse klememr fra Elin:O)

34 kommentarer:

Anonym sa...

He-he, jeg må le av innlegget ditt på bloggen min. Har svart deg der inne også. Etter å ha scrollet, scrollet og atter scrollet meg gjennom linklista di forstår jeg hva du mener!
Ønsker deg en god helg - så heldig du er som har fri i dag til å lade opp. Lykke til med produksjonen :-)
Ingrid

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Takker for hilsen.
GOD HELG og morsdag,kos deg på fjellet og med dine gjøremål.
Klem til deg også ;)

LAPPEQURI sa...

Å kor koselig du har gjort det til helga. Kos deg på fjellet og ha ei kreativ helg :-)

h.espe sa...

Heisann...
Ønsker deg en herlig tur på fjellet - med skiturer og symaskina :O)

God helg!!!

Klemmers

chevostar sa...

God helg elin!

Jorunn sa...

Kos deg på fjellet. Håper du får til en skitur eller to, ta et stavtak for meg og da. Her på skjæret er det meldt uvær i kveld og natt og skirennet vi skulle på i morgen er utsatt til søndag.
Ha en superu helg Elin!! Sy med måte og kos deg maks!!!
klem fra Jorunn

Anita sa...

GOd helg!!
KLemmer fra Anita

Merete sa...

Så koseleg og ryddig du har det..og hortensiaen var nydeleg!!! passa godt i den krukka du har den i, syns eg!
ha ei god helg og kos deg på fjellet:o) ønsker deg ein super morsdag på søndag!

Donnas Verden sa...

hei hei

Så mange fine blå ting du har:)

Ønsker deg en kjempefin helg på hytta og flott morsdag.

klem fra meg

Lynetmor sa...

Hei, så kjempe fin blomst du har fått deg :-) Høres deilig ut med ny vaska hus og tur på fjellet og kanskje ski tur. Ønsker deg en fin helg og morsdag :-)

Tiril sa...

Ha en herlig weekend på fjellet. har og kjøpt meg hortensia i dag, hang med hue allerede nå i kveld, må bare prøve på å rette den opp igjen,står nå i en bøtte med vann.

Klarafina sa...

Ønsker deg en god syhelg!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei på deg Elin.
Godt å høyre at du er frisk og rask igjen, eller rask var du likevel om du var sjuk:)
Kos deg på fjellet i snøen, og med alle syprosjekta dine:)
Blir kjekt å sjå det ferdig.
Ha ei fin helg, og god morsdag til deg også:)
Klem.

Miss.T sa...

Fjolls til fjells : ) god kreativ helg til deg Elin.. håper du får tatt deg ein skitur.

Pulsatilla sa...

God helg! Og kos deg på fjellet!
Hortensiaen har det nok bra hjemme. Det er kjempelurt med litt oasis i bunnen av krukka på slike supertørste planter.

Tonje sa...

så koslig det hørtes ut å skulle dra på hytta en tur=) Håper dere får det kjempe flott og at du fårmange vidunderlige minner sammen med din familie=)

Nina i Paradiset sa...

Hortensia er en av mine favoritt-blomster!
Fin potteskjuler også.

Ønsker deg en flott helg, og en fin morsdag!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Nydelige ting du hadde valgt deg! Du må ha en fantastisk flott helg med symaskin og ski!
Klem

åsemor sa...

Kos deg på fjellet, selvfølgelig med masse håndarbeide.
Her skal det vaskes, i morgen blir det middagsgjester og kaffelag :)
Ha ei fin helg!

Tea Kristin sa...

Kjempefine bilde som vanlig!!! :) Kos deg på tur i helgen!! :) Klem

Lene sa...

Hei, Elin :)
Håper dere koser dere gløgg ihjel på hytta, både mann, barn, symaskin og ikke minst mor :)

Ha en fin lørdagskveld, og en riktig så fin morsdag i morgen :)

Berit T sa...

Kos deg masse i helga!!!
Ønsker deg en fin morsdag.

Jes/Vita villa vila sa...

Vad härligt att hitta en ny spännande blogg att besöka :) Jättefin sida har du så jag tittar gärna in hit igen!

Kram Jes

Nette sa...

Håper du har hatt det fint i helga:)
Vil ønske deg en flott morsdag!

Huset i Hagen sa...

Vil bare ønske deg en strålende god morsdag! Klem :0)

Anna Lisa sa...

Heisann!!! Vil bare en snartur innom for å ønske deg ein kjempe fin morsdag!! Klem

My little footprints sa...

Å så deilig det hadde vært å hatt en hytte å dra til å kose seg på! Håper du har hatt en kjempefin helg og har fått laget masse og kost deg masse! God morsdag også til deg ;)
Klemmer fra Beth

min sin lille tue sa...

Hei:)
Håper du har ei fin helg på fjellet og at symaskina får svingt seg. Det regner jeg med, siden du er så flink til å sy.
Koselig blomst du har fått, de pottene er så fine. Har siklet på sånne selv, men ikke blitt eier av noen-ennå.
Ha en fin morsdags-søndag.

Anonym sa...

Ingenting er så herlig som nyvasket hus og å bytte om litt på ting og tang. Kanskje ta fram noe som vi ikke har hatt fremme på evigheter, gamle ting blir som nye igjen noen ganger og det er moro :)

Neste helg skal jeg ha storvask her har jeg tenkt, vinduer og alt. Da skal jeg også spandere på meg litt nye blomster. Jeg har tenkt og innmari lyst til å hive noen sukkulenter vi har hatt i åresvis. Jeg er så lei pengetrær og andre trær *fnis* Føler meg litt slem når jeg sier det, men nå er jeg litt fed up... det må være lov og bytte ut litt av og til ikke sant???

Mia sa...

Jeg håper du og dine har hatt en fortreffelig helg på hytta, du med symaskinen og ski på bena (kanskje ikke samtidig akkurat...) og mannen med hyttetomta og jobbing. Og så deilig at du er frisk også. Så nå regner jeg med å snart få se resultater av syhelgen din . Men du... hva er hoya for noe...?

ChatrinesLiving sa...

Heisann!
Håper helgen på hytta har vært super!:) Og morsdagen i dag det samme:)
Send meg mail chatha@online.no med din adresse. For nå er skoen ferdig og kan sendes til deg:):)
Klem fra chatrine:)

Emmeline sa...

Tudelu: Vel overstått morsdag. Håper den ble knall og at helgen på hytten ble likeså.

Vi har hatt en fantastisk dag med sol og vår i luften i dag... HERLIG! Ellers har vi selvfølgelig vært hos mine foreldre. 20 stykker på kaffe med kaker og rundstykker, min mor løp som en gal.Tre pittesmå som hyler og løper rundt, og ti tenåringer som hyler og ler pluss oss voksne. I dag var ingen av ungdommene der heller -så da var vi ikke så mange som vi pleier.
Det er jo egentlig en helt håpløs morsdag må jeg innrømme. Men sånn er det vel i grunnen alltid;)

Denne helgen har jeg nesten ikke blogget. Har vasket og ryddet og føler meg fremdeles ikke pigg, sukk. Har fått øyebetennelse på begge øynene, men jeg MÅ jo bare komme meg på jobben i morgen. SUKK sukk og dobbeltsukk....
Jaja, du må ha en fin uke Elin. Gleder meg til å se noen hyttebilder også:) Du har vel tatt noen kjenner jeg deg rett???

Aina sa...

Hei og vel overstått morsdag, håper det var en koselig hyttetur og at du fikk tid til både ski og søm:0)
Ha en ny flott uke!

Klem fra Aina:0)

AGENT 77 sa...

Åhh va vackert och vilken fin utsikt ni ser ut att ha..fin sida du har..kram Elizabetth