onsdag 15. august 2007




I dag når jeg var på min daglige blogg runde så viste Hulda et skap med mange flotte skatter. - den dama har virkelig mange fine saker og ting.
I allefall så har jeg en liten hylle der jeg samler alt fra billige fat til mormors kaffekopper, trude hjerter og steiner i.

Hylla er en Europris hylle som jeg var så heldig å få kjøpe på tilbud til den nette sum av 249,-

Kvelden skal brukes til å ta enn blogg runde og legge inn nye linker i bloggen min.

Å, så må jeg si at denne debatten som har gått har på ingen måte noe med at jeg slettet bloggen min.
Men jeg vil gjærne ha en ny som ikke inneholder for mange private opplysninger om meg og min familie.
Det var et passende tidspunkt å gjøre det på.



Elin:O)

10 kommentarer:

Verkstedet sa...

glemte hva? stod det på siste kommentaren...skjønte ikke...
ok, så du er der du også, at du ikke vil være så personlig. du er ikke på facebook da? utrolig lett å prate der. synlig eller skjult/ privat.
da tenker vi vel litt likt om blogging. og det var slik jeg oppfattet gode feen også. men litt dumt også, for må innrømme at bilde av nevø, datter sitt rom ol er det som gjør det ekstra koselig. men blir nok mindre slikt fra meg også. håper uansett at vi holder kontakten. og bloggteff hadde enda vært morsomt!!! klemmer

Lynetmor sa...

Hei, kjempe fin hylle. Håper alt står bra til :-)

Pulsatilla sa...

Nå skrev jeg egentlig et langt innlegg som kommentar til debatten utløst av den gode feen, men tror jeg sparer det til et eget blogginnlegg, eller så bare sover jeg på det ;-)

Glad for at du fortsetter og blogge, og savner de gamle innleggene men gleder meg til de nye!

Anonym sa...

Hei Elin:)
Hele denne diskusjonen har visst gått meg litt hus forbi...håper virkelig ikke det blir slutt på alle de flotte bloggene rundt om kring, elsker å sitte meg ned foran dataen og bare nyte alle de nye innleggene;)
Huset er 262 kvm + en hytte på 60 kvm,deilig:)

Hyllen din var søt, og prisen er det jo ikke noe å si på:)
Grattis med ny blogg forresten!
Ha en fin kveld:)

Hilde sa...

Nei, så veldig skremt ble jeg vel ikke, og jeg forstår godt det du skriver om privatlivet.

Jo det er klart vi gleder oss, men det er tidlig enda. Vi har jobbet hardt for dette i over 1 år, så det var på tiden. Ganske ok jobb da:D

Jeg lengter alltid hjem når du skriver på dialekt. Mange ord og uttrykk har jeg allerde glemt etter 5½ år her hos söta bror.
Klem Hilde

Anonym sa...

Ja det er jo på en måte deilig med rene hvite ark som kan fylles på nytt!!
Hvit og nydelig hylle til kjempefin pris. Var på en interiørbutikk i går, der hadde de en tilsvarende hylle til 999 kroner. Det var ikke store forskjellen på denne og den eksklusive gitt, tror jeg heller ville kjøpt denne og brukt resten av pengene på pene ting som jeg kunne sette i hyllen!!
Håper det ikke er slutt på prinsesserombilder selv om det er nye blogg?? Min prinsesse har sett på hva din prinsesse fikk, og det var skikkelig spennende. Er uansett glad for å at vi går inn i en spennende bloggeperiode, regner med å finne mye bra inspirasjon rundt omkring utover høsten! Ha en fin fin kveld...

Hulda sa...

Artig at du også viste fram et skap/hylle. :) Så fint det så ut også. :) Ble jo helt varm om hjertet, og måtte smile her jeg sitter da jeg leste det du skrev om meg. Koselig. ;)

Hilde sa...

Hm.. Har tydeligvis gått glipp av litt av hvert, jeg, når jeg har vært på ferie.
Men den nye bloggen din er kjempe fin.Og det var hylla også!!
Ønsker deg en god natt!!
Klem

Norah sa...

Jeg er så klar som ett egg til å legge ut julevarer nå, men da tror jeg at jeg setter i gang en ny debatt her i gården ja... hihihi.
Men, jeg kan love deg mange skjønne ting. tekstiler, lykter og lys, masse masse stæsj og enda mer stæsj.... Vi har holdt på i mange uker med å sette sammen en passende kolleksjon. Problemet er bare at vi syns alt er fint, så det blir et problem å velge ut.
Selv skal jeg i år ha en "naiv" jul. Det vil si at alt skal såvist ikke bare være fattigmannsølv og hvitt. I år skal jeg bruke farger!! Vi har blandt annet funnet de deiligste figurer som du f.eks henger opp etter knaggrekker. De er bare såååå skjønne. Og så passer de for oss som har barn i huset. Ikke så stramt liksom. Vi tar inn det og, men...du skjønner.

Så godt å starte på friske ark. Hvor lenge har du hatt blogg?

For de som syns det blir for mye personlig så kan jeg skjønne det. Jeg er jo selv å regne som en "offentlig" person i og med at jeg driver butikk (og har alltid gjort det) så jeg har ingen problemer med å la folk bli bedre kjent med meg. Jeg gir også noen kunder min blogg adresse. Syns det er helt greit. Men, selvfølgelig er der ting jeg holder igjen for. Skulle bare mangle.

Så... hvordan går det med rommet til prinsessa? Jeg er på hue på Elenas rom for tiden. Har brukt 1 uke på å skaffe tilveies alle deler til en Elfa garderobe. Fy fasan det er ikke lett. Og så møtte jeg på BETONG! Det er da jeg virkelig føler meg som en blondine. Så nå må jeg vente helt til fredag til typen kommer hjem for å bli ferdig. Så der ligger alle kjolene utover sengen... jaja..

Som vanlig tjat tjat tjat...
Ha en super fin dag (for jeg regner med at du sover nå og leser dette til morgen kaffen...) Klem

Pernilla sa...

Oj, här händer det grejer! Jag verkar ha missat en hel del det senaste... Den här "diskussionen" om blogg eller inte blogg, har gått mig helt förbi. Men härligt att se att du är kvar, även om det är i ny form. Hoppas du trivs med den nya bloggen, och jag hoppas du får en riktigt trevlig torsdag, Elin!