tirsdag 28. august 2007

Hjemme hos meg i dag:O)



Har gått her i morgentimene å tørket støv og kosa meg. Prinsessa er sendt avgårde på skolen og jeg er her helt alene. Sola skinner men det begynner å bli høst ute. Kjenner det i lufta. Mens jeg holdt på tok jeg disse bildene på kjøkkenet.





Slike små anheng samler jeg på. Disse har jeg fått av Annas rom og Landstil. Hjerteskrinet er en gave som prinsessa fikk til dåpen.




Har pussa sølv i dag. To sølvfat og 1 trearmet lysestage.
Det tar jammen lang tid med alle disse utskjæringene og krinkelkrokene.





Samling av steintøy. Noe nytt, noe arvet og noe fått.
Alt i hvitt og blått.




Et bilde av kjøkkenbordet.




Nå har bamsen kommet på plass i gangen. Her henger den å dingler sammen med Trude.




Vesken kjøpte jeg i sommer til å ha med til Danmrk og på piknikk. Jeg glemte å ta den med til Danmark og piknikk har det ikke vært vær til, så den har stått her i gangen å pynta opp.
Den skal brukes til å ha raggsokker i til vinteren.
Fin er den iallefall.

Ha en god og glad dag.

Elin:O)

27 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint du har det. Verkligen supertrevligt att få se hur du har det där hemma :) Önskar dig en underbar dag! Kram kram

Hulda sa...

Så fint det ble hos deg! Likte godt de hyllene du har med det fine porselenet på. Lekkert. :) bamsen du sydde ble kjempefin!

Anna Lisa sa...

Kjempe koselig du har det hos deg. Herlig med rolige morgener for å tørke støv og kose seg med husarbeid ellers. Ha en fin dag. Klem

Anna Lisa sa...

J a det var rart....Må vere telepati..hehe...når du var inn på min blogg besøkte eg din...Rare greier....

Elzie sa...

Vilka fina saker du visar idag. Man blir helt salig.
Kram Elzie

Merete sa...

Åhh, så fantastisk fine bilder frå den flotte heimen din :o) Du har det så koselig! mange flotte detaljar..

Lynetmor sa...

Hei, her var det mange koselige bilder :-)
Likte så godt de hyllene på kjøkkenet ditt.
Ha en fortsatt fin dag.

MODERN COUNTRY sa...

Koselig det er hos deg på ditt kjøkken Elin. Nydelige dekorasjoner :) Herlig med samling av porselen! Ja, samler som bare det selv, men er ikke så lett å få tak i noe gammel som ikke har skår i. I går bydde jeg på en gammel kaffekanne i emalje, hvit og blåmønstrete. Håper jeg vinner den!
Ja, samler jo på emalje og, hehe..Fine anheng du har fått samlet. Har du hørt noe fra Norah i det siste?
Ha en fin kveld min venn! Klemmer

Anonym sa...

Hei Elin.
Se innom min blogg ...
Er endelig på nett igjen.
Å du er så flink til å gjøre det koselig rundt deg.
Slike hyller du har på kjøkkenet har jeg også.
Så flink du er å sy hm den som kunne hatt slike i hus.
Ha en fin kveld.
Klem fra meg

Stina sa...

Du har det väldigt fint. Kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Så fint du har gjort!! Underbara arrangemang med bricka och ljus och vilken vacker emailjskylt du har köpt, jättehäftig! Mari.

n o r d i n g å r d e n sa...

...glömde säga, bamsen hängde o dinglade fint med Trude och så många vackra kors du hade! Mari.

Nette sa...

Så lyse delikate bilder du har tatt, jammen har du det fint!
Bamsen ble jo så søt da!

Anonym sa...

Så koselig du har det...
Tilda engelen og Bamsen var bare så...sukk...skjønne der de henger...
Godt du ikke sleit ut veska i sommer da - ikke morrom med raggsokker utover gulvet...

Ha en flott kveld...

Anonym sa...

Så koselige bilder fra kjøkkenet ditt... bamsen er veldig søt der han henger sammen med trude... ha en flott kveld!

Anonym sa...

En sån fin header du har och vilka fina bilder du bjuder på! Ha en fin tisdag! :)

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Mmmm så mange fine bilder da Elin! Du har et velordnet og flott hjem:))

Mia sa...

Heia Elin! Herlige bilder hos deg igjen! Koselig med de hyllene på kjøkkene med alskens herligheter på. Og så piknik-kurven da. Jeg er jo så svak for slike kurver, og din var kjempefin. Ja, hvorfor ikke bruke den til raggsokker til vinteren, like godt som til piknik-maten om sommeren.

Anonym sa...

Koselige bilder fra kjøkkent ditt, en flittig maur du som pusser sølv og tørker støv....du får ta deg en tur til meg og vaske og pusse litt...he,he...

Bamsen ble jo bare såååå søt!

Norah sa...

God morgen - nå går jeg ut på trappa - har et ekstra teppe til deg - hihi.
Ha en knakene fin dag :-)
(så koselig du har det hjemme!!)

Sol sa...

Hørtes ut som en veldig koselig morgen.Det er deilig å gå sånn og pusle litt helt for seg selv.Det er baqre så sjelden at jeg får anledning til sånt....Du har det veldig koselig rundt deg også.Masse fine ting....Det minner meg også på at jeg burde tatt en sølvpuss jeg også. Vi får se om det blir ork til det etterhvert.
Ha en fin Onsdag.

Bestefars Verksted. sa...

Må være en fornøyelse å tørke støv hos deg,så utrolig koselig som du har det !! Mange søte detaljer......og bamsen ble jo så fiiiin :) Sånne hyller som du har på kjøkkenet,har jeg også,veldig glad i dem !Kos deg,og ha en fin dag :)

Anonym sa...

Så fine bilder du viser! ...nå kom jammen lysten til å vaske og rydde. :o)

Helene-Årets gleder sa...

Heia, Elin.
Så fint og koselig du har det:-) Bamsen ble helt herlig:-)
Du har det virkelig trivelig og ikke minst stilig hjemme.Nydelige ting du har samlet og kjøpt...helt i min smak, alt sammen.
Jeg er høst-inspirert om dagene og nå maler jeg masse.Ser at du også koser deg med høsten utenfor vinduene.
Har malt vindus-karmer og poster hvite i dag (i stua) De sto igjen etter at vi malte hele 1.etg og kjellerstua da vi flyttet inn.Etter 60 liter hvitmaling fikk jeg brekninger bare ved tanken på å starte med vinduene.Men NÅ har jeg begynt.
Hele stua har forandret seg nå når det ble helt hvitt:-)
GLEDER meg faktisk til 2.strøket...legger ut bilder når jeg er ferdig;-)


En stor høst-klem på deg, Elin.

Gleder meg til å se mere Elin-Tilda-produksjon frem mot jul.Jeg tror jammen meg jeg skal lage meg en bamse, jeg også...

Anonym sa...

Jeg hiver meg på den "vennen på trappen"...hahaha;) Godt å høre det er fler...kremt!
Nyyyydelige bilder hos deg idag/igår...hehe!
Veldig fint lys og vakre ting som vanlig:) Hils Thulda:))

Anonym sa...

Så fint du har det och många fina detaljer.
Ha det!

min sin lille tue sa...

Hei hei, fine bilder du viser, du ser ut til å ha det koselig.
Og bamsene du har sydd var kjempefine.
Ønsker deg en fin kveld.