fredag 7. mars 2008

Fredag:O)



Endelig fredag...I dag bærer det til fjells men ikke før mannen har kommet hjem fra jobben og prinsessa fra skolen. I mellomtiden skal jeg sy på en ny Tilda sak som skal være bursdagsgave til min søster som har bursdag i morgen.
Og jeg skal ut på IKEA en tur og Kvadrat. Jeg fikk et gavekort på en hobbybutikk til bursdagen og det "brenner" i lomma!

Som dere ser har jeg skaffet meg en byste. Denne kan gjøre nytte for seg om jeg plutselig finner ut at jeg skal begynne som mote designer.....eller slik som her,til å ha vesker og smykker på. Kul er den iallefall.




I går kom denne boka i posten. Den har jeg gledet meg så til å få. Å den som venter på noe godt....Å for en herlig bok. Jeg synes faktisk dette er den beste hun har gitt ut.
Fargene er avstemte og rolige og høner, gjess, kaniner og hekser nærmest roper til deg: sy meg- sy meg- sy meg.....




Interiørbildene er det heller ikke noe i veien med. Nydelige bilder som kan få enhver interiørentusiast til å gå av hengslene. (eh...iallefall meg)




Tenk og starten dagen ved et slik frokost bord.
Her var det mange kjekke ideer til påskepynt og pynt som man kan ha fremme hele året.
Det Spørs om det ikke blir noen egg med rose klistermerker
og egge varmere utformet som Tildas hus denne påsken.

Ha ei flott helg alle sammen.

Klem fra Elin:O)

24 kommentarer:

Tone Yvonne sa...

Hei,hei :o)
Det er alltid hyggelig å sy Tilda ting :o) Kos deg masse og ha en fantastisk tur på fjellet!!

Riktig god helg!!

Lynetmor sa...

Hei, ja, den boka er kjempe fin :-)
Masse fine ting inne i den. Ønsker deg en kjempe fin helg. Klem

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Så fine bilder, de ble jeg glad av å se på :-) Nå er det jo helg også, så det er virkelig grunn til å være glad! Jeg kom ikke inn på den adressen til Friserstutteriet, var det riktig adresse? Jeg venter min søster med familie fra Sverige på besøk i helgen, så det blir koselig:-) Ha en riktig fin helg på fjellet!

Klem Britt

Miss.T sa...

Hei.
Flott påskebok ! så ut som det va mange kjekke ting der å sy : ) tipper vi får se en hel bondegår fra deg om litt...kanskje noen av dyra vil trives i Veslehuset ? : ) god tur til fjells !!

Mita`s hjørne sa...

Jøss, jammen var det masse flott i den boken...

Ha ei koselig helg på fjellet...

Lille Trille sa...

Heisann :-)
Så deilig med tur til fjellet. Den Tilda-boken er kjempefin, masse fint å se på i den (og lage så klart). Ønsker deg en flott helg.
Klem Lille Trille

Silkeline sa...

Så flott det ble med bysten din!! Den er jo sååå dekorativ i seg selv, og du kan jo pynte den etter som du lyster:) Den Tildaboka har jeg også, og bare bildene er verdt hele greia. Det er så sart og nydelig alt sammen.

Ha en super tur til fjells, og kos dere masse:)

liven sa...

Ha en fin tur til fjells:O)

Ljuva ro sa...

Härligt med helg! Vilka mysiga bilder!

Lemi sa...

joda masse fint i den boken og.. har en sjøl, men har kun sydd ett lam fra den.. foreløpig..

ha ei flott helg!!

Helene sa...

Hei
Tildaboken virket lekker. Er det en bok hun har gitt ut nå, eller er den fra i fjor?

Ønsker en fin tur til fjells med hele slekta :0)

♥ Carpe Diem ♥ sa...

God tur til fjells ..
*,,,,(>?<)
*,,,,(`o`)
*===(,,)=(,,)=== God helg fra meg

Merete sa...

å, så kjekk den tildaboka ser ut!! gler meg til å sjå kva du lagar utifrå den ;o)
ønsker deg ei superfin helg på fjellet :o)

Emmeline sa...

Du er så flink....Man trenger ikke akkurat å skubbe deg igang før du syr og syr som en liten maskin!!

Denne Tildaboken har jeg faktisk, men jeg har vel strengt tatt aldri sydd noe derfra...Tror jeg må finne den frem for bare å ta en titt nå når du skriver så mye kjekt om den!!

DU må ha en super helg i snøen. Bare en time fra hytten min til Knaben:) og neste helg da er vi på vei vi også. Det skal bli FANTASTISK!! Gleder meg storligen til påskeferie og litt husbytte.
Er bakpå med putesying til ferien;) men jeg rekker det nok!!

GOD HELG TIL DERE, Hils masse til Marit og resten av gjengen, Håper du husker kamera denne gangen:)

Nette sa...

Åh, fine boken:) Og bysten:)
Ønsker deg en flott helg!

Cathrine sa...

Heisann! Tror faktisk jeg er eneste inne i denne bloggverden som ikke har sydd Tildafigurer. Men ser litt vanskelig ut...Kjempefin bok du har fårr,masse ideer tenker jeg.Kos deg masse på fjellet..

Christinas låvebutikk sa...

Masse fint i Tilda verden!! Ha ei flott helg!:0)

Anna Lisa sa...

Ja denne boken så eg også hos bokhandleren, synes den var sjønn med masse flotte idèer. Ønsker deg riktig god helg!! Klem

Tone sa...

Hei
Den boken har jeg også, men syr jeg noe mere for det? Neida.... Men gleder meg til å se hva du tryller frem. Synes kaninene (eller det er vel kanskje harer?) er supersøte. Ha en fin uke, klem :-)

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har, mye inspiration ger du mig

Ha de

Handplockat sa...

måste kika in till dej och inspireras på din fina blogg
ha en bra söndag

Marie sa...

Så fine bilete!

Ha ein fin søndagkveld :)

Lemi sa...

ikea hadde vært best her i nord ja!!

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt bysten henn? :)