tirsdag 26. februar 2008

Gavedryss og stoff i mertervis:O)



I dag har jeg hatt 3 damer og to små babyer til lunsj. Jeg har bursdag i dag og jeg mener at man har alt for skjelden slike lunsjer sammen. Dermed var denne dagen en passende dag for akkurat dette.
Ikke nok med at det er en fin måte å være sosial på så er det veldig koselig å stelle til.
Menyen bestod av salat men kylling,egg i båter og sprøstekt bacon og hjemmebakt bryte brød. Frukt til dessert.

En skikkelig koselig måte å feire dagen på og veldig hyggelig å stelle istand.
Bordet var enkelt dekket med perleblomster, lys og hvite damask servietter.



Gaver fikk jeg også.
Av Marit fikk jeg disse flotte tingene. Nydelige håndklær til badet med heklet kant i bunnen, en flott fransk boks til å samle smp tingene oppi. Passer perfekt til øredobber!, Lavendel såpe med perler i. Oppi boksen lå også en ansiktsmaske. Tusen takk, vennen min:O)





Når man har beveget seg over i det kosmetiske hjørnet så må jeg vise det jeg fikk av mannen og prinsessa. Gavekort på ansiktspleie med make up på vip klinikken her på stedet. Fantastisk.
De hadde også kjøpt noen kropps produkter som mor kan bruke her hjemme.
Åsså penger....mange penger:OD
TUSEN TAKK. Jeg er så glad i begge dere.





Jeg fikk blomster av niesen min, familien hennes og sjefen vår. Nydelige roser i denne sarte fargen er noe av det flotteste jeg vet. Blir så glad for blomster. TUSEN TAKK.

Jeg fikk også sjokolade av min svigerinde som også var her på lunsj.



Her er bursdagsfeiringen ikke slutt enda. Jeg har akkurat nå en lappe røre på gang i kjøkkenet. Vi 3 skal kose oss her i kveld med lapper og rips saft.
Og på søndag kommer alle i familien på kaffe og kaker.

Når Marit kom opp i dag hadde hun med dette. Stoff fra stoff og stil og fra Panduro. JIPPI...... Mange, mange meter, helt korrekt 12 meter med deilig, nydelig og "klar til å sy" stoff.
Stjerner og striper til huset.
Det skal bli puter til stue og soverom. Lin til alt mulig.
Det var jammen ikke rart at Marit la igjen en beskjed på bloggen min i går, at det så ut som det Amerikanske flagget når hun dro ut stoffet av pakken fra stoff og stil.
Pandurostoff er til diverse saker og ting som skal sys til veslehuset.
Jeg elsker stoff:O)
Foruten dette var det også to store strikkede tepper oppi pakken som jeg har planer om å ha nede i stuen over sofaene til sommeren.



Her ser dere de nye Tilda stoffene fra den nye kolleksjonen. Er de ikke fine. Her er det bare å finne frem mønster og saks for her skal det sys.

Ønsker dere alle en flott kveld.

Mange klemmer fra Elin 32 år:O)

56 kommentarer:

Gunhild sa...

GRATULERER MED DAGEN ELIN!! Så mye fint du har fått. Kos deg videre i kveld....

Trude sa...

GRATULERER MED DAGEN KJÆRE ELIN!!!!
Håper du har hatt en fin dag,gode klemmer fra meg.

...ps kjente stoffer i pakken...masse flott,gleder meg til noen av de kommer hit også.

Vi høres (",)

Anonym sa...

Gratulerer med dagen! Så masse fint du har fått:0)

Kreoline sa...

GRATULERER MED DAGEN LILLE DEG, så må du være utrolig snill som har fått så mye flott, blir heilt misunnelige eg, 32 år, ingen alder det du. Da hadde jeg en 2 åring og en 8 åring, hm, som tiden går og det er utrolig lenge siden. Nå har jeg en frisør og en maler, da kan du tenke deg hvor lenge siden det er, haha. SNART HELG du, håper du er kommet i land med alt du skal gjøre, blir spennende. Hos oss er dagen planlagt ned til minste detalj, haha, vi kommer vel susende inn med håret på tvers, 4 spretne damer. Kos deg videre på dagen din, så hørtes deg utroligt godt ut med lapper, eg tror eg går å lage meg någe annet. Bursdagsknib fra meg.

Emmeline sa...

GRATULERER MED DAGEN DU SOLSTRÅLE:)

Blir alltid like glad når jeg kommer innom her og leser om alt du har å fortelle. HVor gammel blir du i dag da??? Nei det skal jeg vel ikke spørre om, men regner jeg riktig så blir du vel 29 i år også???

Du har fått så fine gaver, og ikke minst så har du fått lekre stoffer også. Jeg venter på de samme stoffene ( bombe--not) gleder meg til å se hva du klarer å trylle av disse faktisk:) Knib og klem til deg på dagen; dere må kose dere med lapper og ripssaft.- Deilig!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen. Det høres ut som du har koset deg med masse pakker og god mat...

Kos deg videre... :)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Gratulera med dagen Elin:)
Så masse fine og koselege gåver du har fått:)
Stoffa såg veeeeldig kjekke ut, kan aldri få nok av slikt:)
Du må storkose deg videre på dagen din.
Bursdagsklem er oversendt:)

Huset på toppen sa...

Gratulerer med dagen!

De Tilda stoffene er aldeles nydelig,har vært å kjøpt de selv,nye Tildaer kommer snart på siden min.

Kos deg resten av kvelden...

Hulda sa...

Gratulerer så mye med dagen, Elin! Så mye lekkert du har fått også da. :) Likte de Tilda-stoffene ekstra godt. De må jeg nok få tak i jeg også. Flotte blomster også.

Vi er nesten nøyaktig like gamle, jeg har bursdag 4. mars, blir også 32. ;)

Helene sa...

Ser nå at du har hatt bursdagsfest i dag. Får gratulere deg så mye igjen he,he
Fine stoffer.Gøy at de svarte til forventningenee.
Rene amerikaflagget og det var jo bra, siden eldstegutten her ønsker at ho mor skal lage det til rommet hans. Gleder meg til jeg får min pakke med disse stoffene derfra.
(Som du sikkert ser måtte jeg rett inn på bloggen for å se på stoffene etter at jeg hadde snakt med deg)
Talas på fredag ;0)

Lovise sa...

GRATULERER MED DAGEN. SYND JEG IKKE KAN SENDE DEG EI ROSE:)
Det hadde du fortjent.
Nydelige ting du har fått i presang.
klem.

Mrs.J sa...

Gratulerer med dagen lille tulla!!!! :) Håper du har kost deg idag! Så masse fint du har fått! Nyt dagen og dine kjære :)

Silkeline sa...

Neimen, har du bursdag i dag....? Gratulerer såååå masse, kjære du!!
Høres ut som du har hatt en flott dag, og jammen har du fått fine gaver!! Det er det kjekke med bursdag vet du....gavene:) Man blir vel aldrig for gammel for det.
Forøvrig vet jeg hvordan det er å være hektet på stoff, ingen bønn der nei....må bare ha! Kjenner meg igjen.
Her var det jo masse flotte stoffer, og jeg tenker meg at du forvandler det til noe aldeles suverent. Du er jaggu en flittig maur:)

Ha en aldeles nydelig burstdagskveld Elin:)

Christinas låvebutikk sa...

GRATULERE MED DAGEN ELIN:0) Ja det er lys-blått som er favoritten min også. Den voksduken er i lys-blå og rosa men hvite prikker og hvit med rosa blomst og blå prikker!!. 169,- pr meter!! Masse fine stoffer der da! Ps. ble tante i dag til ei lita jente (Selma) på dagen din jeg da!!! Ha ei god natt!!

Virre sa...

Gratulerer med dagen Elin! Det ser ut til at du har hatt en kjempefin dag og mange fine gaver har du iallefall fått. Åsså så mye stoff da gitt :) Det gleder jo en enkel sjel :). Hurra mej å hopp jeg er så glad i dag...Syng meg, denne sangen fra reveenka, stemmer det da mon tro, 8eller er det bare noe jeg har fått for meg) har kvernet rundt i hodet mitt på hele dagens forelesninger, kan jo bli gal av mindre. Nå tror jeg det begynner å bli på tide å si takk for i dag. Ha en fin morgendag også da Elin! Klem fra Virre

åsemor sa...

Virka som du har hatt en koselig dag Elin, koselig med lunsjtreff.
Fine gaver fikk du også, som fortjent! Kos deg med det som er igjen av dagen din :)

Zizzi Molde sa...

Gratulerer med dagen snuppa! 32 år er ingen alder :-))))
Skjønner du har hatt en fin dag, og kos deg med de flotte gavene!


Klem fra meg

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil jeg gjerne gratulere !!! Lille duracellen min , har du dag i dag du da!!!

Høres ut som den har vært flott også , stor klem !! A

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Gratulerer med dagen kjære Elin.
Mye fint du har fått i gave.
God natt og klem fra meg ;)

Anne-Berit sa...

Hei,gratulere med dagen.Godt jeg var innom her så jeg fikk gratulert deg,er jo litt sent,men dog.Så nydelige ting du har fått,blir mye fint av alt det stoffet vil jeg tro.Ønsker deg en fin uke videre:o)

Lemi sa...

først og fremst:
grattis me dagen!!!

ser du har hatt en flott dag!
eeeelske og stoffm herlig å handle inn masse stoff, værre å bruke di syns æ.. men men, di blir jo ikke borte av å ligge på vent..

ha en strålende bursdagskveld! klem

Aalerud Stall sa...

Gratulerer med dagen! Ser ut som om du har hatt en toppen bursdag:-)
Virkelig mye fint du har fått også, de håndklærne var bare lekre...
Prinsessa og du er selvsagt velkommen til å komme innom min stall! Tusen takk for koselig kommentar på min blogg; det varmer :-)

Hilsen Britt :-)

Lille Trille sa...

Gratulerer så mye med dagen :-)
Herlige gaver du har fått, deilig med litt pleie for kropp og sjel etter en lang vinter.
Stoffene var kjempefine, blir spennende å se hva du tryller frem av dem.
Klem Lille Trille

Anonym sa...

GRATTIS MED DAGEN ELIN!!! Ser ut som om du har hatt en virkelig fin bursdag, så mye fint du har fått :) Thalgo skal visst være veldig bra har jeg hørt :) Kos deg! Synnøve :)

Karna sa...

Gratulerer med dagen, da har du bursdag dagen etter meg, ble litt mer enn 32 år da....iikkk...
Kjempe fine gaver, kos deg MASSE!

Tonje sa...

Gratulerer så mye med dagen! Så koslig å feire den med gode venner og god mat...og så mange vakre ting som du fikk....blir spennende å se hva du blir å lage av de vakre stoffene=)

Mummimamma sa...

Puh....jeg rakk det med 8 minutter, der hadde jeg flaks gitt.
GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN!
Så mye fint du har fått, kos deg videre på dagen din, nå er det nøyaktig 7 minutter igjen av den.
Men du skal jo feire i helga også, og da blir det nok mere pakker og en kake, vil jeg anta? :)

Klem fra meg

chevostar sa...

Gratulerer med dagen elin!!!

Flotte gaver du har fått da!!
Og ikke minst stoffene!

Håper du har hatt en flott bursdag!
klem

Verkstedet sa...

GRATULERER MED DAGEN KJÆRE ELIN!!!!
rakk deg akkurat...kjket å se fra din koselige dag med herlige gaver og velvære og de fine stoffene!!!!
ser herlig ut!!!! 32 ja...snart bestiger jeg 30 grensen selv....skal ut å se på diamanter i morgen.....
ha flott feiring videre og i helgen også.
stor bursdagsklem!!!

elisabeth sa...

ÅH, DU GODESTE!!!!
HURRA FOR DEG SOM FYLLER DITT ÅR JA DEG VIL VI GRATULERE:)
ALLE I RING OMKRING DEG VI STÅR, OG SE NÅ VIL VI GRATULERE...
BUKKE NIKKE NEI, OG SNU OSS I RING, DANSE FOR DEG MED HOPP & SPRETT & SPRING, ØNSKER DEG AV HJERTER ALL GODE TING OG SI MEG SÅ HVA VIL DU MERE...GRATULERE!!!!!!!!

se bort ifra alle tekst/skrivefeil, men hørte du den flotte sangstemmen eller...hahaha;)

Alt var velfortjent, og hadde jeg vært der skulle du fått en stor og god klem:)

MEN nå MÅ jeg legge meg, for jeg ser bare skygger på skjermen...zzzzz!
ugh...32 er jo en fin alder:))

My little footprints sa...

Er littebitt på etterskudd, men jeg skal gjøre det godt igjen jeg ;)

Gratulere med da`n!
Gratulere med da`n!
Gratuleeeeeeeeere kjære Elin!
Gratulere med da`n!!

Du og du så mye flott du har fått! Det var da bare ikke småtterier! Tenker du hadde en fantastisk fin feiring jeg! Og vet du hva Elin? Nå har jeg sikkert sittet her inne på bloggen din i snart en halv time! For jeg har gått glipp av en hel masse! Nå er det litt over en uke jeg nesten ikke har hatt tid til å blogge, og jeg får jo bare så super dårlig samvittighet! Jeg vet iallefall, at jeg føler det langt inn i hjerterota, at jeg har savnet bloggingen! ;) Jeg har hatt en hel masse og stelle med her hjemme, og når jeg finner på og rive vegger og sette opp vegger og male og huttemeitu, så går dagene innmari fort! Men i morgen den dag, er satt av til å kose meg med blogging ;) Du har jo hatt en hel masse fine innlegg i det siste!
Sender deg noen gode bursdagsklemmer inn i natten jeg ;))

MODERN COUNTRY sa...

Gratulerer så mye med dagen på etterskudd Elin! Hyggelig du ble satt pris på med både besøk og gaver. Og de var det mange av! Jammen en god stor og fin bunke med stoffer. Og kjenner jeg deg rett vil nok den bli brukt i løpet av en kveld ;)

Ha en toppen dag!
Aina

liven sa...

Heisann:) Hmm.....var innpå hos deg for tidlig på dagen i går jeg!!!
Gratulerer så mye med vel overstått dag!!!!!
Så ut som du hadde hatt en koselig og innbringende bursdag:O)
Ha en fin onsdag!!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

grattis, lät som en härlig dag ju...fina gåvor du fått med!!!


Ha en härlig dag!!
♥Kram Millan♥

Tiril sa...

HEISAN:) ser der har vært bursdag... Vel overstått!!
Ja den som hadde vært 32 igjen.......
Håper du koste deg masse med alt det fine du fikk. Masse nytt stoff til å sy Tildaer av.
Ha ein fin dag.

Ann-Cathrin sa...

Gratulerer så mye med dagen!! Så utrolig fin blogg du har, og for en kreativ sjel du er:) Her kommer jeg gjerne tilbake og titter!!

Anonym sa...

Gratulere med dagen som har vært vennen ! Tenk så hyggelig å feire i lag med gode venninner. Og jeg må si de var masse flotte presanger du fikk. Jeg fallt totalt for den flotte boksen med plass til øredobber. En slik skulle jeg gjerne hatt - kan du spørre hvor hun har kjøpt den ? Stor klem fra Sanna ;o)

Aina sa...

Gratulerer så mye med dagen som var, du ser jo fremdeles ut som en 18-åring(kan jo altids tippe..hihi)
Flotte gaver, nydelige roser og fristende stoff;0)
Håper du hadde en super dag.

Forsinket bursdagsklem fra Aina.

Marte sa...

HVA???????? Du sa ikke at du hadde bursdag!! Du sa at du skulle ha noen venner på lunsj.. haha luringen;)

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN!! (i går)

Håper bursdagen var knall!!

Hvordan lager du lapper, er det sånne man får kjøpt ferdige på div matbutikker? Synes de er så gode:)

Grattis med alle stoffene! De var flotte!! Dere har nok å ta tak i har jeg skjønt...;)

Ha en flott dag i dag også da vennen:)

Nette sa...

Gratulerer med overstått, Elin! Høtres ut som en super feiring du hadde i går og masse fine gaver!

Anita sa...

Gratulere med gårsdagen!!! Masse flott du fikk! Ha en flott dag i dag også!! Her har det kommet omgangssyken i hus IGJEN!!! Er det mulig sier nå jeg, kun 6 uker siden sist:o(! Håper selv at jeg slipper unna, men det spørs vel!

Merete sa...

Åhh..gratulerer med dagen din som var i går, Elin!!! Høyres ut som om dagen var heilt topp og mange flotte presangar fekk du og :o) alltid kjekt med presangar sjølv om ein er blitt vaksen.. Likte godt rosene du fekk og som du seier er det ein alldeles nydeleg farge på dei!! kroppsprodukt og gavekort/penger er jo ALLTID kjekt å få..så nå kan du nyte det og pleie deg sjølv og lade batteria til meir sying osv.. ;o)
Ha ein super onsdag!!

Andrea sa...

Hei hei. Gratulere med dagen som var i går! Endelig var du 32 år ja, hehe. Du ser mye yngre ut enn 32 år da, det er virkelig sant! Så heldig du var med så mye skjønnhetspleie ting. Nå skal du nok kose deg ja! Det frtjener du virkelig du som er så aktiv hele tiden. Nå får du kose deg og lade opp til helgen med familiebesøk. Mange klemmer! Hipp Hipp Hurra!...

Huset i Hagen sa...

Gratulerer med overstått Elin! Oi! Så mange fine gaver du fikk! :0) Og så de fine stoffene da!!! Å skulle gjerne hatt noe mer stoff jeg også nå. Tror jeg snart må ha meg en bestilling. Altid kjekt å ha :0) Ha en super uke og nyt gavene dine! Klem :0)

Two sa...

Gratulerer med dagen. Ser at dine venner og familie veit kva du likar, flotte presangar du har fått.

Marie sa...

Gratulerer med dagen litt på etterskot! Så koseleg dekka bord hos deg. Flotte gåver du har fått. Kos deg saman med slekt og venner som kjem til kaffi.

PS. Nydelege stoff!

(((klem)))

Lynetmor sa...

Hei, gratulerer med dagen som var i går :-) Så du er fisk du også ;-)
Så mange fine gaver og stoffer som du har kjøpt også. Ønsker deg en fin kveld.

Tea Kristin sa...

Gratulerer med dagen som var Elin! :) Det virker som om du hadde en hyggelig feiring! Og for noen nydelige gaver du fikk! Blir spennende å se hva du lager av alle de fine stoffene dine! :) Bursdagsklem

Bestefars Verksted. sa...

GRATULERER SÅ MASSE MED VEL OVERSTÅTT BURSDAG !!!!! Ser ut som du har hatt en flott feiring,med gode venner og god mat ;) Og så allt det nydelige stoffet,du kommer vel ikke til å sove på x-antall netter,nå.......Fine gaver også,skikkelig heldig har du vært ! Og du,tusen takk for at du tilbød deg å handle på IKEA,det var da utrolig snillt ;) Ble litt roligere da du sa at fargene var nesten usynlige.....for det var jo DE jeg likte....jaja,du får kose deg videre,sitter vel og syr,du nå......klem fra nord : )

Mita`s hjørne sa...

Grattis med dagen på etterskudd...
Utrolig mange flotte gaver har du også fått ser jeg...

Ha ei koselig uke...

Berit T sa...

Så kjekt at jeg også fikk være med å gratulere deg med dagen!!!
Ser du har hatt en og koselig dag, så nå klør det vel etter å få satt igang produksjonen med de nydelige stoffene.
Så fine gaver, de rosene var bare et syn!
Så gratulerer med dagen kjære Elin!
Stor klem fra meg.

Sol sa...

Hjertelige gratulasjoner fra meg på bursdagen din. Du har vært kjempeheldig som har fått så masse fine presanger!!! Masse nydelige stoffer, kroppsprodukter og ansiktsbehandling. Så flott! Håper at resten av dagen din har vært like fin som begynnelsen. Bursdagsklem herfra.

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!! Bursdagen din hørtes helt perfekt ut. Så koselig med en dag med god tid til gode venner :-) Og så mye fint du fikk da, og herlige stoffer! Kos deg med syingen! Bursdagskle Monica

Lene sa...

Hei, Elin :)

Og gratulerer sååå mye med dagen du har hatt!!! Jammen må jeg si det var en lønnsom bursdag - sååå mye fine presanger :)

De rosene der er en av mine absolutte favoritter. Aldeles nyyydelige. Amnesis heter de - og det hender jeg ringer rundt til alle blomsterhandlerene i byen for å høre om de har de i bunt. ikke ofte, men får jeg napp - pler jeg abgårde :)

Ha ei god natt, Elin - bare ungdommen enda, jo ;)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hmm, her skulle jeg vært innom forleden skjønner jeg, men bedre sent enn aldri, så Gratulerer så mye med overstått! Håper du hadde en super bursdag. Flotte gaver og stoffer, fryd og gammen skjønner jeg. Ha en flott dag!
Klem

Tone Yvonne sa...

Gratulerer med dagen som var :o)

Så mange flotte gaver du fikk!!! Heldiggris som fikk de nye Tilda stoffene :o) Fødselsdag er viktig å markere!! Det er den dagen i året som virkelig er bare din :o)

Ha en fin dag i dag også!!!