onsdag 5. september 2007

Høstpynt



Hei alle sammen.

Jeg vil takke dere alle for de flotte kommentarene som dere legger igjen på bloggen min.
De varmer å gir meg inspirasjon til å fortsette med alle mine prosjekter som jeg holder på med.

Ble ferdig med denne engelen i dag.
Når det blir for kjedelig å brette klær på jobben så drar jeg frem en fot eller arm og stapper i vei.
Etter et par timer med kunder innimellom var denne ferdig montert og klar til å bli kledd.

Kransen dere ser i bakgrunnen er ny i dag.
Den er fra Sia.
Har sett slike kranser men denne falt jeg helt for.





Her har kransen kommet opp på kjøkkenveggen. Det som er det beste er at den ser og føles helt ekte ut. (den drysser også)

Her er det litt travelt om dagen så blogging må skje på kvelden eller morgenen.
I morgen er siste arbeisdag denne uken, å det gleder jeg meg til.
Siden jeg ikke begynner på jobb før kl 15 har jeg hele dagen hjemme.
Dere får ha en fin morgendag alle sammen.


Klem fra Elin:O)

34 kommentarer:

Anonym sa...

Du må virkelig kose deg i morgen med en halv dag fri. Skjønner at du har travle dager--men du ligger definitivt ikke på latsiden for her er jo enda en engel!!! Kjempeskjønn. Jeg er kanskje barnslig, men det hadde vært utrolig gøy om du hadde tatt et bilde av alle englene i samlet flokk, bare sånn at vi får se søskenlikheten og ulikhetene. Tror jeg er bitt litt av basillen med symaskinen. Har sydd mer de to siste ukene enn jeg har gjort på to år, men likevel må det innrømmes at talentene er godt skjult enda, hehe. Det blir skakt og skeivt! Kransen var kjempefin. ser helt ekte ut....men det er den vel også? Et godt valg i alle fall- Kos deg i morgen!!!

Anonym sa...

Så fin kransen var...
Ha en skön halv dags ledighet. Hoppas din syster gillar vad man kan göra med lite färg på ett par stolar.
Kram Bodil.

Anonym sa...

Nydelig dame du har sydd... de er utrolig koselig...
Huff, jeg har en kurv med halvferdige tildadamer liggende, de skal bare stappes og få klær...
Men er litt treig da...
Den lyngkransen er flott, og godt at den er ekte da - da ser den også flott ut, ikke plast nei...

Ha en kosleig dag...

(det gjenstår jo se om brødet virker da - junior skulle nå ikke ha annet...he,he)

Hulda sa...

Ikke dårlig at du kan holde på med hobbyting på jobb, det kan ikke jeg, der går det i full fart hele tiden med barna. :) Likte engelen du har sydd veldig godt. Kjolestoffet var flott, riktig høstlig, passa så godt til kransen. Nydelig krans, forresten!

Haust sa...

Dei er berre så skjønne, englane du lagar! Denne siste har verkeleg herlege fargar!

@afjo72 sa...

Wow, det er altså helt utrolig hvor masse du får gjort Elin!! Også så fine alle Thilda'ene dine blir, er helt imponert - og veldig, veldig lysten på å forsøke jeg også...hehe...

Ha en super dag!

Anonym sa...

Hei Elin
Jøss, så mye fine Tilda-ting du har sydd! Har noen Tilda bøker jeg også, men er ikke så flink til å sy.. Mulig jeg får ta meg sammen og prøve jeg også.

Kjempe søte er de i hvertfall!

Ha en fin dag! :)

Anne sa...

Den kransen er nydelig! Jeg elsker Sia. De har mye fint. Så skjønn engel! Den der stuen din ser så koselig ut. Jeg gleder meg til å pusse opp vår. Da vil jeg ha en sånn god sofa som du har. Hvor er den kjøpt? Tapetet fra rommet til min lille jente er kjøpt på Laura Ashley. De har fast pris på alle ruller, og de har så mange fine tapeter! Var innom Zara Home. Lekkert! Ha en fin dag!

Lynetmor sa...

Hei, så fin engel du har laget :-)
Og den kransen var kjempe nydelig. Fine gardiner du har også.
Ha en fin dag :-) Og god helg :-)

FO - 2 sa...

Nydelig krans.
Tror jeg må se etter en slik på handlerunden min i dag. :)
Ha en deilig torsdag.
Klem fra Ida.

Pernilla sa...

Vad fin dockan blev! Visst får man nästan abstinens när man inte har något att pyssla med? Ha en bra torsdag!

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Hei Elin.
Så fint engel du har sydd.
Passa gost sammen med kransen.
Ditt banner var nydelig.
Ha en fin dag,klem fra meg

Silkeline sa...

Heisan Elin:)
Ser du fremdeles er like produktiv, kjære Elin! Hvor mange engler er du oppe i nå?:) Snart har du laget alt i Tildaboka du, tenker jeg....
Høres ut som du koser deg på morgenene, du som er sånn en kvikk morgenfugl:)Mye fint får du produsert da også, skjønner jeg. Skulle ønske det var meg....jeg er tykk sirup om morgenen, desverre. Det høres så koselig ut å tusle med ting i gryningen når verden står litt stille....
Har fått med meg på bloggen din at du har porselensblomst ja....oppskriften med å lykkes er å la den mest mulig i fred. Vannes sjelden, bare når jorda er tørr som knusk. Mine blomstrer når de tror de skal dø, stakkars...da skvetter jeg på litt vann:)Helt en plante etter min smak...
Flott krans du har kjøpt deg også. Den pynter skikkelig opp på veggen:))
Torsdagsklemfra meg:))

Albertines verden sa...

Så flott med en brunette! Lun og fin i fargene. Av en eller annen grunn blir det mange blonde "Tilda-frøkner". Det er så kjekt med all denne arbeidslysten på alle bloggene, det smitter jo over. Man får jo lyst til å gjøre noe, nesten hele tiden.
;0)

Lotta sa...

Jättesöt ängel! Och kransen är jättefin den med!

Ha det gott!

Lotta

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Vilken fin Tilda ängel!!!!!jag tycker det är svårt att få klänningen bra...men du lyckas verkligen perfekt. Kram

Merete sa...

Så flink du er, Elin!! alle tildafigurane som du har sydd i det siste er heilt fantastisk skjønne :o) flott krans du har kjøpt deg og! eg har sett slike på ein gavebutikk her og eg måtte ta på den for å finne ut at den ikkje var ekte...kjekt med litt haustpynt på veggene og ;o)

Brunkullan sa...

Ängeln var verkligen jättefin!! Önskar jag var bra på att sy!

Och ditt bestick etui är också så fint, med det svarta och tyget med gamalskrivstil...*suckar djupt av avund*!
Ha en bra kväll:-)

Susanne

minerva.jor sa...

Hei!
Har tittet på din koselige blogg!
så fantastiske engler!
fikk lyst til å sy noen selv!
Ha en fin kveld:)

Anonym sa...

Herlig engel du har laget!!! Den var kjempeskjønn! :) Blir så glad av å se headingbildet ditt da, du har jo sååå fine sofaer hihi...jeg har jo maken! Koselig å se makne i et annet hjem :) ha en fin fin kveld og ja, det er herlig det er helg i morgen! men jeg skal jobbe noen timer til lørdag igjen! :) det går bra!

Anna sa...

Det var länge sen jag var hos dig, så fint du gjort det. Kanonfin ängel du gjort. Kransen med. Ska läsa lite mer nu.

Ha en härlig helg!

Linda sa...

käre värld vilken fin docka! du har så koselig blogg =)
kram Linda

Anna Lisa sa...

Den engelen var kjempe fin, og nydelig høstkrans. Kos deg imorgen...Ha en god helg!! Klem

MODERN COUNTRY sa...

Hei jenta mi!
Du er så koselig du og da :)
Ja, jeg satt akkkurat og kikket gjennom bloggen. Tenkte jeg skulle legge igjen et lite spor etter meg hos noen av vennene mine. Og du er jo selvfølgelig en av dem :)Fin dukke!
Du har blitt så flink atte. Lurer på om du klipper ut og syr alle delene selv? Har bare sett disse dukkene og englene i blogger og vet ikke så mye. Kjøper du pakker med deler? Og i så fall hva må du kjøpe i tillegg? Og hva koster de? Sikkert mange spørsmål på en gang, men har alltid ville hatt en godnattengel. Håper dagene dine er fine, at været er bra og at du føler deg på topp. Som sagt, tar en liten pause. Men bare for å få ferdig endel maling, oppgaver til studie og litt av hvert på rommet mitt. I helgen skal vi også ta oss en lengre kjøretur. Det skal bli deilig å komme seg vekk litt. Her er det skikkelig mørkt halv ni allerede. Det er høst!
Du får ha en fin helg snuppa og nyt fridagen din i morra! Hadde vi bodd nærmere, kunne vi gått på kafe sammen :) Sov godt vennen, klem fra meg (",)

Anonym sa...

Fy søren så fint du har det i hjemmet ditt!! =) Jeg skal til å pusse opp stua, og her var det jo inspirasjon å hente, TAKK!! =)

MODERN COUNTRY sa...

Tusen takk for svar, du er en knupp!! Lure triks må jeg si. Ja, og den Vintage engelen hørtes interessant ut. Skal gå og titte..
Suss fra meg ;)

Hem och Lycka sa...

Å vilken söt tjej och vacker krans!

Lottemor sa...

Hei!
Så fin den engelen din ble, passer fint inn her hjemme hos meg, kremt.
Ønsker deg en god helg når den tid kommer.

HildeS/Frøken Fryd sa...

Så flott denne vart med stripete kjole. Du er blitt ein racer på desse dokkene Elin:o)
Det var eit flott innlegg du hadde forrige gang, der du viste skattane dine.Masse flotte, gamle ting med historier til. Kjekt å sjå og lese.
Ha ei fin dag.

Lena sa...

Så flotte "Tilda-engler" du syr for tida ! De er jo så sjarmerende, og ikke minst så flink du er!! Elsker Tilda jeg også, men får liksom aldri tid jeg. Hadde jeg dratt fram håndarbeid på jobben, tror jeg sjefen hadde besvimt *kniiis*
Har dårlig samvittighet fordi det er så lenge siden jeg har vært her inne hos deg *skjemmes*. Men nå skal jeg komme oftere på besøk, og legge igjen spor etter meg også ;) Ha ei riktig god helg *klem*

MiaMaria sa...

Tack! för ditt besök hos mig.
Vilken fin ängel du gjort och kransen var också fin som du köpt.
Själv har jag fått "dille" på kransar. De är ju så fina. // Maria

Linneagården sa...

Vilken fin krans, ja, hela din blogg är rolig att se & läsa. Härlig utsikt ni har från ert tv rum.
*kram* /madelene

karu sa...

englen din er blit kjempe fin. ja er det ikke deilig at det er helg. kos deg masse. stor klem

Lavendel & Romantik sa...

Vilken fin docka du gjort jättesöt..Och kransen var ju bara så fin ....Ha en trvlig helg..Kram/Majsan